Τελικά το έκανε: η Mazda βγάζει στην παραγωγή το MX-5 Spirit Racing 12R που πριν λίγους μήνες είχαμε δει ως υποθετικό σενάριο

Πριν μερικούς μήνες, στο Διεθνές Σαλόνι του Τόκιο, η ιαπωνική εταιρεία κέντρισε το ενδιαφέρον με δύο της ήδη γνωστά μοντέλα, τα MX-5 και Mazda3, ενταγμένα σε ένα εταιρικό επιθετικό παρακλάδι, το Mazda Spirit Racing. Ήρθε η ώρα για την αναβίωση των παλιών καλών ημερών της Mazdaspeed!


Η ισχύς του δίλιτρου στους 200 ίππους με, μεταξύ άλλων, διαφοροποιημένο στρόφαλο, κυλινδροκεφαλή και πολλαπλή εξαγωγής, βελτιωμένη ψύξη, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, μεγαλύτερα τετραπίστονα εμπρός, ελαφρύτερους τροχούς, εξάτμιση τιτανίου της Fijitsubo, ελαστικά Advan AD09 και μόλις 200 τεμάχια.
Σιγά μην έρθουν Ευρώπη. Mόνο για Ιαπωνία.
Παρόλα αυτά, κάποι εξαρτήματα θα είναι διαθέσμα για τους κατόχους των «απλών» MX-5, διευρύνοντας έτσι τις δυνατότητες και την εξατομίκευση μιας ήδη καλής βάσης.

Το χρήμα
H σύσταση του Mazda Racing Spirit θα αποφέρει στην εταιρεία και ένα επιπλέον στοιχείο, το να καρπώνεται μέρος του ρευστού που διακινείται στα after sales εξαρτήματα πέριξ του MX-5.
Όχι ότι δεν θα συνεχίσει να είναι διαθέσιμη μια τεράστια πληθώρα ανταλλακτικών αναβάθμισης και στην παράλληλη αγορά.
Όμως σαφώς η Mazda θα έχει τη δυνατότητα να επωφεληθεί πουλώντας τα δικά της εξαρτήματα, να χρεώνει υψηλότερες τιμές για «συλλεκτικές» εκδόσεις και να προσφέρει ex-factory πιο εστιασμένες εκδόσεις

Photo: mazda.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.