Βγήκε η τιμή για το GR Yaris. Πόσο κοστίζει Ελλάδα;

Post date:

Author:

Category:

Τα ωραία πράγματα ή παχαίνουν ή είναι ανήθικα ή είναι ακριβά. Και η τιμή του GR Yaris επιβεβαιώνει το ωραίον του πολυπόθητου πράγματος στα νέα χωράφια των hot hatch

Toyota GR Yaris τιμή

Η Toyota Ελλάς ανακοίνωσε το χρώμα του χρήματος για το νέο «όπλο» στην κατηγορία. Κύριοι, μπορείτε να μπείτε σε διαδικασία ανεύρεσης €42,670


Θα μπορούσες να πεις ότι αυτό το σκληροπυρηνικό Yaris είναι ένα από τα ακριβότερα hot hatch σε διαστάσεις υπερμίνι που έχουν δει τα πετρολχεντίστικα μάτια σ΄αυτόν το μάταιο κόσμο

Και δεν θα ‘χες δίκιο (αν το ΄λεγες).

- Διαφήμιση-

Με €42,670 ξέρεις πολύ καλά πως έχει μπει στο γήπεδο των μεγαλύτερης κατηγορίας hot hatch. Ως διάσταση, δηλαδή. Το Type R δεν απέχει και πολύ χρηματικά. Το δε Megane R.S. είναι κάπου εκεί. Τα υπόλοιπα μάλλον είναι και φτηνότερα.

Σ’ αρέσει το «ειδικό» αυτοκίνητο; Θα το πληρώσεις, φίλε petrolhead

Όμως, όμως, όμως. Σ’ αυτό τον καπιταλιστικό κόσμο η διαφορετικότητα πληρώνεται.

Και, αν μη τι άλλο, στην Toyota ξέρουν πως είχαν το σθένος να βγάλουν στην παραγωγή ένα αυτοκίνητο που αποτελεί μια μοναδική ράλι ρέπλικα απ΄τα αποδυτήρια.

Σε αμάξωμα υπερμίνι; Ω, ναι. Εκεί είναι το ζήτημα. Less is more. Τώρα που το Ford Focus RS δε θα ξαναβγεί, τώρα που ΄χουμε διαβάσει μασονικού τύπου φήμες για το αν ποτέ θα βγει ένα Fiesta RS, έρχεται ο γίγας εξ ανατολών και πιάνει αδιάβαστο τον ανταγωνισμό

Ποιον ανταγωνισμό, εύλογα θα αναρωτηθείτε. Το GR Yaris είναι, για την ώρα τουλάχιστον, μία κατηγορία μόνο του.

Επιτρέψτε μου να σας υπενθυμίσω τα βασικά: τρίθυρο αμάξωμα με στεροειδή πρηξίματα (γκντούπα το), 3κύλινδρος 1.6 με 261 ίππους και 350 Nm, νέο σύστημα τετρακίνησης (εδώ είναι όλα τα λεφτά) και ένας χαρακτήρας προσανατολισμένος στα κρυφά στροφιλίκια του πλανήτη.

Οι επιδόσεις είναι 0-100 km/h σε 5,5” και η τελική στα 230. Ναι, ok. Μια χαρά αλλά όχι κάτι το συγκλονιστικό (πού φτάσαμε, Θεέ;).

Άλλωστε μένει να φανεί στην πράξη πώς θα αποδίδει το μοτόρι με ζέστες, υψηλές rpm και έναν κύλινδρο λιγότερο.


Η ιστορία του GR Yaris φαίνεται να είναι η αμιγής οδηγοκεντρικότητα. Αυτή που ορίζεται από τα διπλά ψαλίδια στον πίσω άξονα, το ελεγχόμενο διαφορικό και μία διαδρομή ανάρτησης που θα του επιτρέπει να μετακινείται επιθετικά και χωρίς άγαρμπες αναταράξεις σε τυπικά άγαρμπο ελληνικό στροφιλίκι

Η Toyota Ελλάς, πάντως, άνοιξε και την online δυνατότητα παραγγελίας του GR Yaris. Μένει να αρχίσουμε να υπολογίζουμε τα ρέστα.


GR Yaris Kris Meeke

Photo: toyota.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει