Βγήκε το βίντεο για το νέο Renault Clio Cup

Post date:

Author:

Category:

Η νέα γενιά των Renault Clio Cup είναι έτοιμη. Αυτό είναι το βίντεο που ετοίμασε η Renault Sport και οι λεπτομέρειες που μέχρι στιγμής γνωρίζουμε

Renault Clio Cup

Αρνητικό κάμπερ, σλικ ελαστικά και ιμάντας για την κακιά στιγμή. Το Renault Clio Cup είναι έτοιμο ως υλικό. Το θέμα είναι το πότε θα κάνει την ασφάλτινη εμφάνισή του, κορωνοϊού θέλοντος


Το αυτοκίνητο είχε προλάβει να κάνει την εμφάνισή του σε χωμάτινα specs στο Rally Guanajuato, στο Μεξικό

Σύμφωνα με την επίσημη Renault Sport, η νέα γενιά έχει «γράψει» εννιά μήνες εξέλιξης και 10,000 δοκιμών. Βασισμένο στην τελευταία γενιά του Clio που έχουμε οδηγήσει επί ελληνικού εδάφους αλλά αυτή τη φορά χωρίς να έχει υπάρξει μία έκδοση RS. Όπως αυτές που ξέρει η Renault να φτιάχνει σωστά και όμορφα.

- Διαφήμιση-

Είχαμε γράψει (ίσως και πρώτοι) πως στην τελευταία εκδοχή του Clio δεν θα υπάρξει το λογότυπο RS. Και μάλλον η φήμη επαληθεύεται. Τα Renault Clio Cup -όπως και τα Clio Rally και Clio RX- δεν εγκαινιάζουν κάποια ειδική έκδοση – τουλάχιστον όπως τις είχαμε συνηθίσει.


Σύμφωνα με τις πληροφορίες, κάτω απ’ το καπό βρίσκεται ένας 16βάλβιδος, 4κύλινδρος κινητήρας, ο TCe 4 των 1,330 κ.εκ. και, κατά πάσα πιθανότητα, απόδοσης 180 ίππων

Renault Clio Cup κινητήρας

Η προετοιμασία

Στο Μεξικό, το Clio Rally έδειξε τις δυνατότητές του στην προσθιοκίνητη κατηγορία, παρά το υψόμετρο των 2,800 μέτρων και την έντονη ζέστη.


Renault Clio Rally 2020

Το αυτοκίνητο είναι έτοιμο και για το γαλλικό καλεντάρι του Clio Trophy France. Καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα ξεκινήσει στις 15 Μαΐου


Το Renault Clio Cup, την ασφάλτινη εκδοχή μιας σειράς αγώνων που ‘χουν γράψουν οι Γάλλοι τη δική τους ιστορία, μπορείτε να το δείτε στο σχετικό βίντεο που «ανέβηκε» σήμερα απ’ τη Renault Sport.

Φαίνονται οι λεπτομέρειες απ΄το κόκπιτ, ο επιλογέας του σειριακού κιβωτίου, το κλασικό μπάκετ της Sabelt και τα σχετικά αγωνιστικά καλούδια.


Renault Megane RS

Photo: Renault Sport

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει