Volkswagen και Ford. Τι κερδίζουν από το νέο, μεγάλο deal;

Post date:

Author:

Category:

Volkswagen-Ford-deal-4drivers.gr

 Μια νέα δύναμη στην αυτοκινητική σκηνή αποτελεί, και επισήμως από σήμερα, η συμμαχία των Volkswagen και Ford. Τι θα κερδίσουν οι νέοι εταίροι;

Η συμφωνία μεταξύ των δύο εταιριών προβλέπει τη συνεργασία στην κατασκευή «επαγγελματικών» και pick up μοντέλων από το 2022, ενώ είναι σχεδόν βέβαιο να επεκταθεί και στην ανάπτυξη της ηλεκτρικής τεχνολογίας και της αυτόνομης οδήγησης. 

Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, η κίνηση θα  αποφέρει δισεκατομμύρια δολαρίων στους δύο νέους συμμάχους καθώς επικεντρώνονται στις αγορές των Η.Π.Α., Κίνας και Ευρώπης. Ποφανώς, η κίνηση αποβλέπει, κυρίαρχα, στη μείωση του κόστους.

Καθώς η νέα νομοθεσία αλλά και το γενικότερο επενδυτικό περιβάλλον πιέζουν προς την ηλεκτροκίνηση, υπάρχει ανάγκη να συγκρατηθεί το κόστος των νέων τεχνολογιών ώστε, συνεπακόλουθα, ο κόσμος να στραφεί προς την ηλεκτροκίνηση. Στην οποία δεν θα στραφεί όσο αυτή παραμένει ακριβή

Ήδη όλο το προγενέστερο διάστημα που κυοφορείται ο «αρραβώνας», στελέχη των δύο εταιρειών έχουν αφήσει να εννοηθεί πως τόσο η Ford θα αποκτήσει πρόσβαση στην ηλεκτρική τεχνολογία (στην οποία δεν έχει εμπλακεί όσο άλλοι ανταγωνιστές της), όσο και η VW θα επωφεληθεί από τη δυνατή παρουσία της Ford με pick up στην αμερικανική αγορά.

Οι συζητήσεις έχουν προχωρήσει μέχρι και στο επίπεδο να συναρμολογεί η Volkswagen αυτοκίνητά της σε εργοστάσια της Ford.

Σήμερα το μεσημέρι ολοκληρώθηκε η σύναψη της συνεργασίας, με τους επικεφαλής να υπογράφουν τη συμφωνία, η οποία δεν προβλέπει ανταλλαγή μετοχών μεταξύ των δύο εταιρειών.

Τέλος, σύμφωνα με τον CEO της Volkswagen, υπάρχει ενδεχόμενο η κατασκευή των «van» να γίνει στο εργοστάσιο της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Τουρκία.

Photo: Google

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει