Volvo for Victory

Post date:

Author:

Category:

 

Ο Τεντ Μπιέρκ στο τιμόνι ενός Volvo S60 τερμάτισε στην πρώτη θέση στον ένα από τους δύο αγώνες του προτελευταίου γύρου του WTCC για το 2016, που διεξήχθη στη Σαγκάη της Κίνας. 

»Στη Σαγκάη ο Μπιέρκ ξεκίνησε από την έκτη θέση στη σειρά εκκίνησης και ανέβαινε σταδιακά κάνοντας έναν άψογο αγώνα. Λίγο πριν το τέλος, ο οδηγός της Polestar Cyan Racing σημείωσε τον ταχύτερο γύρο και βρέθηκε στη δεύτερη θέση, πίσω από τον προπορευόμενο Νόρμπερτ Μίκελισζ (Norbert Michelisz), με τρεις μόνο γύρους να απομένουν. Ακολούθησε μία επική μάχη ανάμεσά τους, με τον Μπιέρκ να προσπερνά τελικά τον αντίπαλό του μόλις στην προτελευταία στροφή του τελευταίου γύρου. 

Μάλιστα, τα δύο αυτοκίνητα ήρθαν σε επαφή κατά την προσπέραση, κάτι που προκάλεσε σοβαρή ζημιά στην ανάρτηση του Μπιέρκ, ο οποίος παρόλα αυτά κατάφερε να διατηρήσει την πρωτοπορία και να τερματίσει στην πρώτη θέση, σημειώνοντας την παρθενική νίκη τόσο για τον ίδιο όσο και για τη Volvo στο WTCC.

 

 »Αυτή η νίκη ήταν πολύ σημαντική για μας, κυρίως από ψυχολογικής άποψης. Η πρώτη χρονιά σε κάθε μορφή Motorsport σε παγκόσμιο επίπεδο έχει αναγνωριστικό χαρακτήρα. Το να σημειώνουμε την πρώτη νίκη μας στο WTCC στην πρώτη μόλις χρονιά εμπλοκής μας, είναι μία τεράστια επιτυχία για τη Volvo Cars και την Polestar Cyan Racing και όλοι είμαστε ενθουσιασμένοι. Φανερώνει –αν μη τι άλλο– το δυναμικό που έχουμε σαν ομάδα και εκτοξεύει τις φιλοδοξίες μας για τα επόμενα χρόνια», δήλωσε ο Αλεξάντερ Μουρντζέφσκι Σέντβιν (Alexander Murdzevski Schedvin), Διευθυντής Motorsport στην Polestar.

Επόμενος αγώνας για την Polestar Cyan Racing o τελευταίος γύρος του πρωταθλήματος για το 2016, στο Κατάρ, στις 23-25 Νοεμβρίου.»

info/Photo: Volvo

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

DS 3 Crossback. Γενναιότητα σε ελληνική άσφαλτο

To DS 3 Crossback λέει πως «θέλει να αναδείξει τη δουλειά των καλύτερων τεχνιτών της βιομηχανίας». Δεν το ακούς συχνά αυτό στη σημερινή, παγκοσμιοποιημένη και πολλάκις κοπιαρισμένη αυτοκινητοβιομηχανία

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Η ελευθερία τού να μην ανήκεις

«Αυτές τις μέρες συμπληρώνονταιι 8 χρόνια 4Drivers. Και αν έπρεπε ένα μόνο κείμενο να χαρακτηρίσει τη φιλοσοφία του, είναι αυτό. Μόνο freedom - που θα ´λεγε και ο Braveheart»

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

«Βαρετό» Golf; Σηκώνει πολλή συζήτηση

Λίγο πριν την εμφάνιση του Golf Mk8, ας βάλουμε τα πράγματα σε μία ρεαλιστική τάξη

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. Ποια είναι;

«Ένα μικρό αυτοκίνητο οφείλει να είναι φτηνό. Αλλιώς δεν θα πουλήσει. Τα περιθώρια είναι πολύ στενά στα μίνι αυτοκίνητα. Μερικές φορές και στα υπερμίνι»