Ένα σημαντικό αυτοκίνητο για τη Volvo, το XC40 ήρθε στην Ελλάδα

Post date:

Author:

Category:

 Αυτός είναι οι τιμές και ο εξοπλισμός του νέου Volvo XC40, ενός SUV που αλλάζει τα δεδομένα στο χάρτη των premium μεσαίων προτάσεων

Όπως είχαμε σημειώσει μεταξύ άλλων με αφορμή το αρχικό λανσάρισμα του αυτοκινήτου, το Volvo XC40 »κουβαλά όλο αυτό που΄ χει ο μέσος αγοραστής στο μυαλό του όταν προφέρει τη λέξη »Volvo» (ρήμα της Λατινικής που σημαίνει κυλώ, τσουλώ): ασφάλεια, πρόβλεψη για το απρόβλεπτο, κινητό cocooning, εναλλακτικό premium, εγγυημένο class quality, οικολογικό σεβασμό».

Επίσης γράφαμε πως, τουλάχιστον στο εξωτερικό, »συμβαίνει κάτι πολύ σημαντικό ως προς τον τρόπο που μπορείς να το αγοράσεις.  Δεν θα δίνεις όλο το ποσόν αλλά μια συνδρομή. Ναι, ακριβώς όπως παίρνεις ένα ακριβό κινητό από μια εταιρεία κινητής τηλεφωνίας. Ίδιο ποσόν, ανεξαρτήτως της ηλικίας του χρήστη, με μια μηνιαία συνδρομή και αλλαγή του αυτοκινήτου κάθε δυο χρόνια. Tο πρόγραμμα λέγεται Care by Volvo και μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ. Δεν έχει ανακοινωθεί κάτι για Ελλάδα, ωστόσο…»

Αυτά που ανακοινώθηκεαν χθες, ωστόσο, είναι οι τιμές και ο εξοπλισμος του XC40, που ξεκινούν από τα €30.713 για τις εκδόσεις με τον κινητήρα βενζίνης Τ3 των 1.500 κ.εκ., 156 ίππων.

Ακολουθούν οι εκδόσεις με τον δίλιτρο κινητήρα diesel D3 των 150 ίππων, με τιμές από €35.194: στις διαθέσιμες επιλογές περιλαμβάνεται η τετρακίνηση (AWD) και το αυτόματο κιβώτιο Geartronic, 8 σχέσεων.

Στην κορυφή της γκάμας του XC40 τοποθετούνται οι εκδόσεις με τους κινητήρες diesel D4 και βενζίνης Τ5, απόδοσης 190 και 247 ίππων αντίστοιχα. Είναι διαθέσιμες αποκλειστικά με τετρακίνηση (AWD), αυτόματο κιβώτιο Geartronic 8 σχέσεων, στις εκδόσεις εξοπλισμού Momentum και R-Design, με τιμές από €49.352, για τις εκδόσεις με τον κινητήρα D4 και από €50.177 για τις βενζινοκίνητες T5.

Mπορείτε να δείτε αναλυτικά το δελτίο Τύπου με τον εκτενή εξοπλισμό που περιλαμβάνει νέες τεχνολογίες συστημάτων υποβοήθησης, εδώ.

Photo: Volvo

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει