Γιατί το ηλεκτρικό VW e-up! παραμένει ακόμα ακριβό; Παρά την επιδότηση

Post date:

Author:

Category:

vw e-up!

 

Το ελληνικό κράτος, ως συνήθως, απέχει. Η επιδότηση των €10.000 υπάρχει. Τι μάθαμε στη δημοσιογραφική παρουσίαση του VW e-up! 

Σε εκδήλωση που διοργανώθηκε στο εντυπωσιακό Πολιτιστικό Κέντρο Σταύρος Νιάρχος, η Kosmocar ανακοίνωσε τη συμμαχία της με το μεγαλύτερο ιδιωτικό πάροχο στην Ελλάδα, την Protergia, προκειμένου το όραμα για την ηλεκτροκίνηση στη χώρα μας να γίνει όσο το δυνατόν πιο προσιτό και βιώσιμο. Έστω κι αν παραμένει ακόμα ακριβό.

Η αρχή έγινε με την ανακοίνωση της από κοινού επιδότησης των δύο εταιρειών (το ελληνικό κράτος, ως συνήθως, δεν συμμετέχει καθόλου στην κίνηση αυτή…) του αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης της Volkswagen, του e-up!

Η εντυπωσιακή ομολογουμένως συμμαχία της Kosmocar, του επίσημου εισαγωγέα της Volkswagen στην Ελλάδα, με την Protergia, ήρθε ως ο καρπός του οράματος τους για ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα όσο το δυνατόν πιο προσιτή και βιώσιμη.

vw e-up τιμές

Το e-up! διατίθεται με εγγύηση 8 ετών για την μπαταρία ενώ σύμφωνα με τον επικεφαλής της VW στην Ελλάδα, κ. Θανάση Κονιστή, το κόστος συντήρησής του είναι και κατά 30-40% χαμηλότερο σε σχέση με ένα συμβατικό up! με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Εντυπωσιακά χαμηλό είναι και το κόστος χρήσης του e-up!, το οποίο δεν ξεπερνά το €1,1/100 km

Η ηλεκτροκίνηση αποτελεί βασικό πυλώνα σχεδιασμού της εταιρείας. Υπάρχουν ήδη στην γκάμα της δύο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα (e-up! και e-Golf) και δύο υβριδικά plug-in (Golf GTE και Passat GTE) και στόχος είναι μέχρι το 2020 να παρουσιάσει μια νέα «οικογένεια» ηλεκτρικών

 Τα αυτοκόλλητα προδίδουν ότι κάτω απ΄το αμάξωμα υπάρχει ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο πόλης. 

 Η επιδότηση του Volkswagen e-up!, του νέου αμιγώς ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου πόλης της γερμανικής εταιρείας αγγίζει τα 10.000 ευρώ και πλέον το e-up! Powered by Protergia θα διατίθεται στην τιμή των €19.950 από σχεδόν €29.000 που ήταν η αρχική τιμή του. Τα οποία, ωστόσο, συνεχίζουν να ακούγονται πολλά σε μια ελληνική αγορά που δεν είναι εξοικειωμένη με αυτόν τον τρόπο μετακίνησης ενώ απουσιάζουν βασικές δομές

Η ελληνική αγορά κατέχει ένα από τα μικρότερα ποσοστά αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων σε όλη την Ευρώπη με την πολιτεία να μην παρέχει κανένα απολύτως κίνητρο για την αγορά και κατοχή τέτοιου είδους οχημάτων.

Φυσικά, δεν είναι μόνο η επιδότηση καθώς και οι υποδομές υποστήριξης της ηλεκτροκίνησης είναι ακόμα ελάχιστες και αποθαρύνουν τον καταναλωτή στο να αγοράσει αμιγώς ηλεκτρικό όχημα ακόμα και αν η… τσέπη του το αντέχει.

Η αυτονομία του νέο e-up! αγγίζει πλέον τα 160 km ενώ εντυπωσιακός είναι και ο βασικός του εξοπλισμός ασφάλειας, άνεσης και συνδεσιμότητας που συμπεριλαμβάνεται στην τιμή των €19.950 (σ.σ. με τον συγκεκριμένο εξοπλισμό το κόστος ακόμα και ενός συμβατικού VW up! θα έφτανε σε αντίστοιχα επίπεδα).

vw up φόρτιση

Μαζί με το e-up! Powered by Protergia παρέχεται εντελώς δωρεάν και ταχυφορτιστής AC Wallbox, ένω η Protergia παρέχει και δωρεάν ρεύμα για ένα χρόνο για τη φόρτιση του αυτοκινήτου στην περίπτωση που ο ιδiοκτήτης είναι και συνδρομητής της

protergia

 Μαζί, η εταιρεία δίνει και πράσινο πιστοποιτικό γεγονός που δείχνει ότι το ρεύμα που παρέχει η Protergia για το e-up! προέρχεται από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας

Όλες οι προβλέψεις θέλουν τα επόμενα χρόνια να υπάρχει μεγάλη πτώση των τιμών των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων και το αποτέλεσμα θα είναι μέχρι το 2040 το 35% των οχημάτων που θα πωλούνται παγκοσμίως θα είναι ηλεκτρικά.

Τέλος, στα σχέδια της VW είναι να ακολουθήσει το μικρομεσαίο σεντάν I.D το οποίο θα έχει αυτονομία που θα αγγίζει τα 600 km και τιμή παρόμοια με αυτή ενός diesel. Θα ακολουθήσουν ένα  Van και ένα SUV.

Photo: Kosmocar

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

DS 3 Crossback. Γενναιότητα σε ελληνική άσφαλτο

To DS 3 Crossback λέει πως «θέλει να αναδείξει τη δουλειά των καλύτερων τεχνιτών της βιομηχανίας». Δεν το ακούς συχνά αυτό στη σημερινή, παγκοσμιοποιημένη και πολλάκις κοπιαρισμένη αυτοκινητοβιομηχανία

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Η ελευθερία τού να μην ανήκεις

«Αυτές τις μέρες συμπληρώνονταιι 8 χρόνια 4Drivers. Και αν έπρεπε ένα μόνο κείμενο να χαρακτηρίσει τη φιλοσοφία του, είναι αυτό. Μόνο freedom - που θα ´λεγε και ο Braveheart»

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

«Βαρετό» Golf; Σηκώνει πολλή συζήτηση

Λίγο πριν την εμφάνιση του Golf Mk8, ας βάλουμε τα πράγματα σε μία ρεαλιστική τάξη

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Μικρά αυτοκίνητα υπό απειλή. Ποια είναι;

«Ένα μικρό αυτοκίνητο οφείλει να είναι φτηνό. Αλλιώς δεν θα πουλήσει. Τα περιθώρια είναι πολύ στενά στα μίνι αυτοκίνητα. Μερικές φορές και στα υπερμίνι»