Wow! Η Alfa Romeo επιστρέφει στη Formula 1

Post date:

Author:

Category:

 

Αυτή είναι η αυτοκινητική είδηση της ημέρας. Μπορεί και του μήνα. Μετά από απουσία τριάντα ετών, η Alfa Romeo επιστρέφει στο grid της F1 το 2018. Ωραία δεν ακούγεται;

Η Fiat Chrysler Automobiles (FCA) υπέγραψε σήμερα πολυετή συμφωνία τεχνικής και εμπορικής συνεργασίας με τη Sauber F1 Team για συμμετοχή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 ξεκινώντας από την σεζόν του 2018.

 

Τα μονοθέσια θα φέρουν τα διακριτικά χρώματα και το λογότυπο της Alfa Romeo, του χορηγού της ομάδας και θα είναι εξοπλισμένα με κινητήρες Ferrari.

 

Το πεδίο εφαρμογής της συμφωνίας περιλαμβάνει τη στρατηγική, εμπορική και τεχνολογική συνεργασία σε όλους τους τομείς ανάπτυξης, συμπεριλαμβανομένης της πρόσβασης στην τεχνική τεχνογνωσία και την τεχνογνωσία του τεχνικού προσωπικού της Alfa Romeo. Αυτή η συνεργασία θα προσφέρει πρόσθετες ευκαιρίες για τους δύο εταίρους τόσο στη Formula 1 όσο και στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας γενικότερα.

Το επίσημο όνομα θα είναι Alfa Romeo Sauber F1. Ακόμα και ηχητικά κάνει τη διαφορά… 

Ο Sergio Marchionne, Διευθύνων Σύμβουλος της FCA, δήλωσε: «Αυτή η συμφωνία με την ομάδα της Sauber αποτελεί σημαντικό βήμα στην αναδιαμόρφωση της Alfa Romeo, η οποία θα επιστρέψει στη Formula 1 μετά από απουσία πάνω από 30 χρόνια. Η Alfa Romeo θα επωφεληθεί επίσης από την ανταλλαγή τεχνολογίας και στρατηγικής τεχνογνωσίας με έναν συνεργάτη αδιαμφισβήτητης εμπειρίας στο χώρο της F1. Οι τεχνικοί της Alfa Romeo, οι οποίοι έχουν ήδη αποδείξει τις δυνατότητές τους σε μοντέλα όπως οι Giulia και Stelvio, θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν επιπλέον εμπειρία στη ομάδα της Sauber F1. Παράλληλα, οι φίλοι της Alfa Romeo θα έχουν και πάλι την την ευκαιρία να υποστηρίξουν μια αυτοκινητοβιομηχανία που είναι αποφασισμένη να αρχίσει να γράφει ένα συναρπαστικό νέο κεφάλαιο στη μοναδική, θρυλική σπορ ιστορία της.»

Info: alfa romeo / Photo: Sean Bull Design

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Μιχάλης Λάμπρου
Μιχάλης Λάμπρου
Θήτευσε σε ιαπωνικά σεντάν (του μπαμπά). Στη συνέχεια ανακάλυψε την τέχνη τού να περπατά αθόρυβα, σαν τη γάτα τη νύχτα, και να παίρνει τα κλειδιά (του μπαμπά). Γράφει εξ αποστάσεως για το 4D (επαρχία, γαρ) και θέλει να μετακομίσει Αθήνα για να οδηγεί περισσότερα δημοσιογραφικά. Αν τον αφήσει ο μπαμπάς. Όσον αφορά τα αυτοκίνητα, του αρέσουν μόνο τα «μαμά».

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»

Citroën C5 Aircross. Το Citroën της δεκαετίας πάει «σφαίρα»

«Το Citroën C5 Aircross SUV μάλλον δικαιολογημένα μόλις έκανε επίδοση-ρεκόρ για τη μάρκα. Τολμηρό, άνετο, τόσο ποιοτικό όσο ποτέ και με χαρακήρα τυπικά Citroën»

Τρέχοντας με Radical. Η έξυπνη κίνηση της χαρντκορίλας

Η Radical θέλησε να μπει ως ένας άλλος ριζοσπάστης στο «χώρο» του εστιασμένου, πισταδόρικου motorsport