911 Targa με Viagra. Έχει νόημα;

Post date:

Author:

Category:

Porsche 911 targa

 

Αν έχετε χάσει το λογαριασμό ανάμεσα στις είκοσι τρεις (μετράω καλά ή έχασα το λογαριασμό;) εκδόσεις της Porsche 911, η Targa είναι η εναλλακτική που ξεχωρίζει αφού στο γνωστό σεξ απίλ προσθέτει και τη διαφάνεια

Αυτή η ιστορία νομίζω πως έχει ενδιαφέρον. Όταν μια φορά και έναν καιρό, οι Αμερικανοί είχαν πάθει υστερία με την παθητική ασφάλεια πιστεύοντας πως τα cabriolet ήταν εν δυνάμει επικίνδυνα αυτοκίνητα και στην αυτοκινητοβιομηχανία τα σχέδια για ανοιχτά αυτοκίνητα είχαν μπει στο »ψυγείο», ο Ferry Porsche είχε μια φαεινή ιδέα. Τη δημιουργία της Targa.

 

Η Targa δεν ήταν ακριβώς cabrio, αλλά αν ήθελες γινόταν και κλειστό. Είχε νόημα. Δεν χάλαγε το μαλλί για τις συνοδούς, ήταν πιο ασφαλής από την ανοιχτή αλλά είχε και τον αέρα ενός κλασικού ανοιχτού χωρίς τα μειονεκτήματα του (ακαμψία, ασφάλεια κλπ).

 

Η Targa που οδήγησα, κάποτε  με την αφορμή του λανσαρίσματος της 997 γύρω από τη λίμνη Garda στην Ιταλία, ήταν στο μέρος το σωστό. Σύμφωνοι, τα cabrio δεν σκοτώνουν (όπως πίστεψαν κάποτε οι Αμερικανοί) και μια κλειστή 911 είναι ό,τι χρειάζεται ένας αφοσιωμένος οδηγός (τόσο μασίφ σαν να είσαι σε καμπίνα από τσιμέντο).

 

Άρα, προς τι μια »μεσοβέζικη» παραλλαγή θα αναρωτηθεί ο »κακός»; Μια πρώτη απάντηση τη διαβάσατε κιόλας στον πρόλογο. Στη δεξαμενή των είκοσι τριών εκδόσεων της σημερινής (991), η Targa μπορώ να πω ότι είναι μια classy επιλογή που ξεφεύγει από το συρμό. 

 

Η 911 Targa ξεχωρίζει από την τεράστια πανοραμική οροφή που θα την απολαύσει ακόμα περισσότερο η χαλαρωμένη συνοδηγός και επειδή δεν απευθύνεται στον σκληροπυρηνικό »Πορσικό» είναι σεταρισμένη διαφορετικά σε »αναρτησιακό» επίπεδο. Δηλαδή, πιο ριλάξ.

 

Με βάση αποκλειστικά τις αντίστοιχες 4 και 4S, η Targa έχει την ίδια δυναμική, ευθυβολία (όπως μου είχε μεταφέρει ο Dr. Erhard Mossle, Product Manager όλων των τετρακίνητων 911, έχουν ένα σαφές πλεονέκτημα στην κατευθυντικότητα σε σχέση με τις πισωκίνητες) αλλά πιο μαλακά ελατήρια και αντιστρεπτικές.

 

Ο λόγος έχει να κάνει με δυο πράγματα. Το πρώτο: πολύ γυαλί ψηλά άρα ανάγκη για μεγαλύτερες ανοχές στο σασί ενώ το δεύτερο είναι ένας πιο comfort προσανατολισμός. Και ξέρετε ποια είναι η πλάκα; Πως αν μείνεις σ’ αυτό που γράφω, ίσως πιστέψεις πως είναι μια 911 με λιγότερο, ενδεχομένως και αμφιλεγόμενο οδηγικό ενδιαφέρον.

 

Στην πράξη, όμως, έχεις την αίσθηση πως οδηγείς την πιο στρωτή 911 της γκάμας, ειδικά σε μέτριο οδόστρωμα. Δεν γίνεται ποτέ πλαδαρή, απλώς αμβλύνει μια πλεονάζουσα νευρικότητα που ίσως ενοχλεί κάποιους όταν πρωτοδηγούν μια 911.

 

Φαρδύ νίκελ στο περίγραμμα + ένα χρώμα που ξεφεύγει από το συρμό και έχετε μια διαφορετική 911. Το see through είναι σέξι. 

Photo: 4Drivers

                                                           

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Ford Ranger Raptor. Bad ass με καρότσα

«Η εμπειρία με το Ford Ranger Raptor ήταν ικανή να σε κάνει να βλέπεις ένα pick-up ως κύριο αυτοκίνητο. Αδρεναλίνη με καρότσα. Δεν σου τυχαίνει και κάθε μέρα»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»