To Opel Agila είχε αμάξωμα ενός όγκου, μοτέρ από Suzuki και μοντέρνα σχεδίαση. Ο πρόδρομος της στρατηγικής της Opel ήταν έξυπνος
Κόμπακτ διαστάσεις, εκμετάλλευση χώρων, αξιόπιστο μοτέρ, μοντέρνα σχεδίαση. Το Opel Agila ήταν έντιμο, έξυπνο, σωστό
Τo Opel Agila δεν ήταν «Αυτοκίνητο που αγαπήσαμε», όπως συνηθίζουμε να γράφουμε για αυτά που θώπευσαν την οδηγοκεντρική μας ψυχή. Ήτα κάμποσα κλικ πιο κάτω. Ήταν «Αυτοκίνητο που συμπαθήσαμε». Το Opel Agila, ή και Suzuki Splash στην εταιρική του παραλλαγή, ήταν ένα MPV σε συσκευασία μινιατούρας και πρόδρομος για τα μικρά «εμπιβιεσγιουβί» που ήλθαν και παρήλθαν από την αυτοκινητική Ιερουσαλήμ
Όταν παρουσιάστηκε η δεύτερη γενιά του Opel Agila, το 2007, δεν περιμέναμε ένα μεγάλο σχεδιαστικό άλμα.
Κάποιο, δηλαδή, ικανό να μετατρέψει ένα πρώην κινούμενο περίπτερο σε ένα πανέμορφο αυτοκινητάκι ενός όγκου. Και τούτο διότι καλό και πρακτικό το προηγούμενο Agila αλλά όσο σέξι μπορεί να ήταν η Σωτηρία Μπέλλου με ζαρτιέρες.
Μπορεί να κάνουμε και λάθος αλλά έχουμε την αίσθηση πως ακόμα και το κοινό που έβαζε πρώτο στη λίστα των κριτηρίων τους καλούς χώρους, δεν καθόταν να μετρά με τη μεζούρα τα χιλιοστά. Αυτό που έχει εμπορικά μεγαλύτερη σημασία είναι η γενική εικόνα που σου αφήνει το αυτοκίνητο. Ως προς αυτό, το Opel Agila πετύχαινε «με το καλημέρα» να σου φτιάχνει τη μέρα
Μοντέρνο προφίλ, χαμηλό τόξο της οροφής που βοηθούσε στο 0.32 του αεροδυναμικού συντελεστή και προσιτή τιμή. Εξ αρχής θετικά στοιχεία του Opel Agila
Ατού στο τουτού
Ως γνωστόν, δεν είναι εύκολο, από σχεδιαστική άποψη, να πετυχαίνεις χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή σε μικρά αυτοκίνητα.
Όμως οι άνθρωποι της Opel φαίνεται ότι πρόσεξαν πολύ αυτό το στοιχείο.
Το Agila διέθετε επίσης ένα απρόσμενο στοιχείο σε τομείς που συχνά έπασχαν ακριβότερα αυτοκίνητα της Opel της εποχής εκείνης. Για παράδειγμα, την αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης και τον επιλογέα. Στο Opel Agila είχες σαφές «κούμπωμα» και ικανοποιητικό βάρος από την ηλεκτρική κρεμαγιέρα
Ίσως το πορτμπαγκάζ των 225 λίτρων να ενοχλούσε. Πιο πολύ για την στενόλιγνη διαρρύθμισή του
Το Opel Agila κατάφερνε να σου μεταδίδει πως βρίσκεσαι σε ένα χαριτωμένο μικρό αυτοκίνητο εν μέσω μιας εποχής που τον όρο «χαριτωμένο» τον είχαν πάρει εργολαβία τα smart και τα Fiat 500
Με το Smart το μόνο κοινό που είχες στο Opel Agila ήταν το χωριστό στροφόμετρο στο κέντρο του ταμπλό.
Από την άλλη, το Fiat 500 ήταν «αλλού» σχεδιαστικά. Πολύ έξυπνο ως «ρετρομοντέρνο concept» και, βέβαια, το αυτοκίνητο που διατήρησε τη Fiat στην κατηγορία για πολλά χρόνια.
Το Agila, ωστόσο, έπαιξε το δικό του χρηστικό, καλοσχεδιασμένο ρόλο. Ειδικά σε μια εταιρία με αυστηρό MPV προφίλ.
Για την Opel, αυτό ήταν λογαριασμός. Αυτοκίνητο που συμπαθήσαμε. Ξεκάθαρα.
- Database
ΜxΠxΥ: 3.740 x 1.680 x 1.590 mm
Κινητήρας: 1.242 c.c., 4 κύλινδροι, 16 βαλβίδες
Ισχύς: 86 PS/5500 rpm
Ροπή: 11.6 kgm/4400 rpm.
Ανάρτηση: Εμπρός: Γόνατα McPherson / Πίσω: Ημιάκαμπτος άξονας
Βάρος: 975 kg
Επιδόσεις: 0-100 km/h σε 12.3” / Τελική ταχύτητα 175 km/h
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.