Την πρώτη γεύση από το μεταμορφωμένο Citroën C3 πήραμε στην Βιέννη. Πόσο έχει αλλάξει το πλέον ηλεκτρικό μικρό της Citroën;
H νέα γενιά του Citroën C3 έρχεται να επωμιστεί έναν ακόμη ρόλο: να συμπιέσει την τιμή αγοράς όσο πιο κάτω γίνεται, ακόμα και τώρα που είναι κατά βάση αμιγώς ηλεκτρικό. Ας υποδεχτούμε λοιπόν το ë-C3, το πρώτο μοντέλο της Stellantis «για το λαό»
Ανανεωμένο και μεταλλαγμένο εντός και εκτός το νέο μικρό της Citroën, παραμένει «funky» και άνετο. Είναι επίσης το πρώτο ηλεκτρικό του ομίλου Stellantis με τιμή κάτω των 25.000 ευρώ. Την πρώτη οδηγική γεύση πήραμε στα προάστια της Βιέννης και συγκεκριμένα κοντά στη Λίμνη Νόιζιντλ, τόσο από το θερμικό, αλλά κυρίως από το αμιγώς ηλεκτρικό ë-C3
Τι είναι αυτό που συνδέει το τελευταίο C3 με το μακρινό 2CV, αλλά και με τα Dyane και Visa που μεσολάβησαν;
Ήταν μικρά αυτοκίνητα όλα, που φτιάχτηκαν για να είναι προσιτά. Μεταπολεμικά, το στοίχημα ήταν να πιάσει τιμόνι στα χέρια της η μεσαία τάξη. Με έναν κινητήρα και μία καμπίνα για τέσσερις, τίποτα παραπάνω, χωρίς περιττές πολυτέλειες.
Στη συνέχεια, το αρχέτυπο του μικρού προσιτού Citroën άρχισε να μεταλάσσεται, να υιοθετεί πιο μοντέρνο και ελκυστικό design και καλύτερους χώρους σε ένα αξιόπιστο πακέτο μικρών διαστάσεων.
Από τις αρχές του αιώνα, το C3 ανέλαβε αυτόν το ρόλο, στα πλαίσια της κάποτε ρηξικέλευθης μάρκας.
Παραμένοντας πάντα πιστό στην υπέρτατη αποστολή, δηλαδή μία τιμή αγοράς για κάθε πορτοφόλι. Και η πορεία του στην Ευρώπη το δικαίωσε. Παρότι το C3 τρίτης γενιάς έκλεισε σχεδόν οχτώ χρόνια στην αγορά, οι πωλήσεις του παραμένουν αξιοπρεπέστατες. Στους τρεις πρώτους μήνες του 2024 ήταν μάλιστα το πιο εμπορικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα (σε συνδυασμό με το «αδελφό» DS)
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ
Photo: T.A. / Citroën
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.