Χτυπημένος στο σέϊκερ του Daihatsu Terios

Post date:

Author:

Category:

Το Daihatsu Terios ήταν ανθεκτικό, σχεδόν χύμα και κουραστικό στο δρόμο. Αλλά και γι’ αυτό τόσο fun όταν έβγαινες από τον πολιτισμό

Daihatsu Terios

Ένα άρθρο υπενθύμισης της Daihatsu που απουσιάζει από την ελληνική αγορά τα πρόσφατα χρόνια


Πριν ανοίξεις την πόρτα του Daihatsu Terios να ‘σαι έτοιμος για ένα σοβαρό πολιτισμικό σοκ

Μπροστά στη νέα σοδειά με τις πολυτελείς καμπίνες, τα applications και την boutique αίσθηση ακόμα και ενός μικρομεσαίου, το «μέσα» του Terios δείχνει αγροτικά απλό.

- Διαφήμιση-

Ναι, ήταν πιο πολιτισμένο από το προηγούμενο -το επονομαζόμενο και «περίπτερο» λόγω του εξωτερικών αναλογιών- αλλά και πάλι. Καμία σχέση.

Θες να βγεις εθνική; Αν δεν είσαι νέος, ερωτευμένος και με γερό στομάχι θα το μετανοιώσεις. Θες να στρίψεις στο στεγνό; Σύμφωνοι, η ευθύνη δικιά σου. Δεν θυμίζει τόσο έντονα κλίσεις ιστιοπλοϊκού, όπως πριν, ενώ το αυξημένο μετατρόχιο έδωσε ένα touch μεγαλύτερης σταθερότητας, αλλά και πάλι. Είναι σαν ψάρι που βγήκε απ’ το νερό


Suzuki Jimny

Αυτοκίνητα σαν το Daihatsu Terios έχουν μια ειλικρίνεια

Σπαρτιάτικη, built to purpose, ό,τι είναι απαραίτητο. Και μόνο αυτό.

Σέβομαι την ξεκάθαρη εντιμότητά του. Δεν πρόκειται να σε απογοητεύσει. Πολύ απλά γιατί σου υπόσχεται λίγα και συγκεκριμένα πράγματα. Με κύρια χρήση το off-roading.

Mε το Terios έχεις μερικές δόσεις περιπέτειας και ένα φτηνό, χύμα, έντιμο 4×4 που δεν σκιάζεσαι μήπως το λερώσεις.

Με μόλις 1.190 κιλά, ανύπαρκτους προβόλους, λάστιχα 215/65R16 και μόλις 105 ίππους από τον ατμοσφαιρικό που ανεβάζοντας στροφές νιώθεις και το τρίξιμο στο χέρι, έχεις ένα αθεόφοβο εργαλείο

Περνά εκεί από όπου με ένα SUV της μπουρζουαζίας θα δίσταζες, οι γωνίες προσέγγισης και διαφυγής βοηθούν να το παίξεις τοπικός ήρωας και βέβαια η πιστή γιαπωνεζίλα δεν σε παρακαλάει να το λυπηθείς.

Στο πατημένο χιόνι, αν μπλοκάρεις το κεντρικό διαφορικό, ο έλεγχος είναι ευκολότερος, ενώ δεν σπινάρει και ξεκολλά για πλάκα.

Χώνεται στα στεναδούρια αλλά επειδή έχει λίγο γκάζι, μπορείς να διορθώνεις εύκολα έστω και αν αντιδρά στο χιόνι κάπως πιο απότομα.


Daihatsu Terios

Η αγορά κλείνει και τις τελευταίες πόρτες σε γνήσια, σκληροτράχηλα 4×4 με τη Daihatsu να βρίσκεται εκτός επίσημης αντιπροσώπευσης


Τα προσθιοκίνητα SUV είδαν φως και ακολούθησαν και οι υπόλοιποι.

Πιο ολοκληρωμένα, ξεκούραστα, ασφάλτινα. Εκεί που οδηγούμε για το 99,9% των χιλιομέτρων της ζωής μας. Δεν χτυπιέσαι, δεν νιώθεις σαν να πήγες είκοσι χρόνια πίσω. 

Αλλά. Πάντα θα υπάρχει ένα αλλά. Το Daihatsu Terios είναι το χύμα. Βάζεις το σκύλο πίσω, γαλότσες, σκαρφαλώνεις, δεν σε νοιάζουν οι «γόβες». Ξεκάθαρα βρώμικο αγνό, πρωτόλειο, έλα όπως είσαι 

Αρκεί να πας με κάτι άλλο στην εθνική.


Jeep Wrangler δοκιμή

Photos: Γ. Κούτος / Top Gear

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει