Διακοπές με την Alfa Romeo Giulia Competizione Q4

Post date:

Author:

Category:

Είναι μερικές φορές που αρκεί μόνο μια ματιά. Η Alfa Romeo Giulia με είχε κερδίσει, σα να ήμουν ο πιο τρελαμένος alfista, απ’ την πρώτη στιγμή που την είχα δει. Πόσω μάλλον όταν την οδήγησα

Κοίταξέ την. Είναι τόσο φρέσκια, μα ταυτόχρονα τόσο κλασική. Τόσο Alfa Romeo. Μπορεί να πέρασαν οκτώ χρόνια από το 2016 που παρουσιάστηκε η Giulia του 21ου αιώνα -με αποτέλεσμα σήμερα να μην είναι πλέον νεανίδα- όμως κρύβει τα χρόνια της όσο και η Μόνικα Μπελούτσι. Όπως κι εκείνη, υπόδειγμα ιταλικής ομορφιάς και κλάσης


Δεν είχα περάσει αρκετό χρόνο μαζί της, όπως στην προκειμένη περίπτωση. Αυτήν, σε μια καλοκαιρινή απόδραση. Πραγματικά «ερωτεύτηκα» την αναλογική αίσθηση την οποία προσφέρει και που ελέω ηλεκτροκίνησης έχουμε κυριολεκτικά χάσει

Έναν χρόνο από την πρώτη μας δοκιμή με την τότε ανανεωμένη Giulia και αυτή ξαναβρέθηκε στο γκαράζ του «Quattroruote». Να ξαναγράψουμε μια δοκιμή; Ποιο το νόημα.

Άλλωστε ο δικός μας, Αλέξανδρος Βενιός, αποτύπωσε με εξαιρετικό τρόπο τα όσα αφορούν στην ακαταμάχητη γοητεία και στο οδηγικό της ταλέντο.

Ρίξτε μια ματιά εδώ στην αναλυτική της δοκιμή γιατί τούτη τη φορά θα σας πάρω μαζί μου σε ένα οδηγικό ταξίδι του οποίου ο προορισμός δεν έχει καμία σημασία, αλλά το χαμόγελο που σου χαρίζει μια ιταλίδα καλλονή σαν την «δική μας» Alfa Romeo Giulia, στο υπέροχο κόκκινο χρώμα και την κατάλληλη έκδοση, τη Veloce.

Το παγκόσμιο κοινό δε «λατρεύει» τα σεντάν όπως στο παρελθόν και θέλει να κοιτάει αφ’ υψηλού τα άλλα αυτοκίνητα μέσα από ένα άνετο προσθιοκίνητο ψευτο-SUV. Όμως, κακά τα ψέματα, δεν είναι και δε θα είναι ποτέ το ίδιο

Στην έκδοση Veloce και, ειδικά στο υπέροχο βαθύ κόκκινο χρώμα που της ταιριάζει απόλυτα, έχει μικρές πινελιές χαρακτήρα, αν και οι περισσότερες διαφορές αφορούν στον εξοπλισμό.

Μπροστά είναι άγρια σα γεράκι, έτοιμο να κυνηγήσει το θήραμά του.

Από το προφίλ είναι γοητευτική με τις ζάντες 19 ιντσών που «φωνάζουν» Alfa από χιλιόμετρα. Σίγουρα θα προσθέταμε τις κόκκινες δαγκάνες που δεν κοστίζουν κάτι. Πίσω είναι όσο άγρια όσο και μπροστά με τις διπλές φαλτσοκομμένες μαύρες μπούκες και τον πληθωρικό διαχύτη.

Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ

Photo: Δημήτρης Μανώλαρος

Database
Κινητήρας2.0 lt, βενζινοκινητήρας, τετρακύλινδρος, turbo, άμεσος ψεκασμός
ΚιβώτιοΑυτόματο 8 σχέσεων
ΜετάδοσηΤετρακίνηση
Ισχύς280 PS
Ροπή400 Nm
Επιτάχυνση0-100 km/h σε 5,2''
Τελική ταχύτητα240 km/h
Μέση κατανάλωση11,4 lt/100km (μέση δοκιμής)
Βάρος1.620 kg
Τιμήαπό €69.000 (έκδοση Competizione δοκιμής)
από €57.500 (βασική έκδοση Super)

Fast Test: Alfa Romeo 2000 Spider Veloce 4Drivers.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει