Μετά τη μεγάλη επιτυχία της δεύτερης γενιάς του Peugeot 208 και e-208, το facelift του γαλλικού supermini φέρνει τη «χρυσή τομή» με το υβριδικό 208 Hybrid. Από €23.400
«Η νέα έκδοση Hybrid του 208 αρχικά με παραξένεψε με την ονομασία της, καθώς κοιτώντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά του συνειδητοποίησα πως πρόκειται για ένα 48V ήπιο υβριδικό και όχι ένα αυτοφορτιζόμενο μοντέλο, άρα ο σωστός όρος θα ήταν mildhybrid. Όταν όμως το οδήγησα, πρέπει να παραδεχτώ πως αναθεώρησα, αλλά και εντυπωσιάστηκα, καθώς το μικρό 208 μπορεί και κυκλοφορεί ακόμη και χωρίς τη βοήθεια του θερμικού κινητήρα μέσα στην πόλη, σε βαθμό που σε κάνει να νομίζεις πως οδηγείς ένα πλήρως υβριδικό αυτοκίνητο»
Το Peugeot 208 είναι ένα μοντέλο που η πρώτη του γενιά πέρασε σχετικά απαρατήρητη – ακόμη και αν είχε μέχρι και «hot» έκδοση GTi 200+ ίππων
Όταν όμως παρουσιάστηκε η δεύτερη γενιά το 2019, «γκρεμίζοντας» τη μεθοδολογία με την οποία η Peugeot ονόμαζε τα μοντέλα της, το 208 σηματοδότησε την αλλαγή χαρακτήρα της μάρκας και οι οδηγοί το αγάπησαν για τη μοντέρνα του εμφάνιση και τον φουτουριστικό χαρακτήρα μέσα στην καμπίνα.
Το facelift που δέχτηκε πρόσφατα ενισχύει τα δυνατά σημεία του μοντέλου, ενώ ταυτόχρονα φέρνει και μερικές νέες τεχνολογίες.
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ
Photo: Ναυσικά Βασιλειάδου
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.