Ακαταμάχητα ελκυστική και ως εκ τούτου άκρως ερωτεύσιμη, χαίρεσαι τη κάθε στιγμή μαζί της έστω κι αν έχει απεμπολήσει, καλώς και κακώς, κάποια από τα μονοδιάστατα γνωρίσματα της φαμίλιας της. Το όνομα της; Giulia, Giulia Alfa Romeo
To τετρακύλινδρο 16βάλβιδο σύνολο της Giulia Competizione Q4 αποδίδει 280 ίππους στις 5.250 σ.α.λ. αλλά και 400 Nm ροπής σε ένα ευρύ φάσμα στροφών από τις 2.250 έως τις 4.500σ.α.λ. Μία χαρά τιμές για 2λιτρο δηλαδή και, σε συνδυασμό με το βάρος, οι επιδόσεις της είναι πραγματικά γρήγορες: 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,2 δευτ. και τελική ταχύτητα 240 χλμ./ώρα
Η Ιουλία, η καλλονή από το Μιλάνο λοιπόν. Μία ιδιαίτερη περίπτωση μοντέλου που το 2017, οπότε και παρουσιάστηκε, ρίχτηκε στην αρένα έχοντας επιφορτιστεί να φέρει σε πέρας δύο δύσκολες αποστολές
Η πρώτη ήταν να συντελέσει στην ανασύνταξη της (τότε παραπαίουσας) Alfa Romeo και η δεύτερη, να αποτελέσει ένα φράγμα στον αμείλικτο τριαδικό Γερμανικό ανταγωνισμό (βλ. Μercedes C-Class, BMW σειρά 3, Αudi A4) διεκδικώντας μία θέση στον ήλιο των premium σεντάν.
Όπως αντιλαμβάνεσθε, αμφότερες οι αποστολές της κινήθηκαν στα όρια του απονενοημένου, καθότι το ζητούμενο δεν ήταν να συγκινηθούν αποκλειστικά και μόνον, οι ανά το κόσμο Alfisti (σ.σ. που κακά τα ψέματα παρασύρονται από το συναίσθημα και ορθώς πράττουν).
Εδώ το ζητούμενο ήταν σαφώς πιο περίπλοκο, καθώς ασυζητητί και έπρεπε να ικανοποιηθούν από τα εγγενή χαρακτηριστικά της οι φανατικoί της Alfa, μαζί τους όμως και ο οποιοσδήποτε συνειδητοποιημένος οδηγός-καταναλωτής.
Παρόλα αυτά, τα κατάφερε περίφημα και σήμερα έξι χρόνια μετά συνεχίζει.
Κινητήρας | 2.0 lt, βενζινοκινητήρας, τετρακύλινδρος, turbo, άμεσος ψεκασμός |
Κιβώτιο | Αυτόματο 8 σχέσεων |
Μετάδοση | Τετρακίνηση |
Ισχύς | 280 PS |
Ροπή | 400 Nm |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 5,2'' |
Τελική ταχύτητα | 240 km/h |
Μέση κατανάλωση | 11,4 lt/100km (μέση δοκιμής) |
Βάρος | 1.620 kg |
Τιμή | από €69.000 (έκδοση Competizione δοκιμής) από €57.500 (βασική έκδοση Super) |
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ
Photo: Δημήτρης Μανώλαρος
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.