Οργή και ειρωνεία μεταφρασμένη σε πέντε κυλίνδρους, τέσσερις τροχούς και τέσσερα δαχτυλίδια. Η Audi έκανε ένα μεγάλο δώρο στην αυτοκίνηση, που διανύει μία από τις μεγαλύτερες κρίσεις ταυτότητας όλων των εποχών. Το ανανεωμένο RS 3 ίσως να μείνει στην ιστορία ως το καλύτερο hot hatch που πάτησε ποτέ άσφαλτο. Και το ρεκόρ στο Nürburgring δεν είναι ο λόγος

Η ουρά ανοίγει με απόλυτη φυσικότητα και το RS 3 σου δίνει την ελευθερία να το κάνεις ό,τι θέλεις. Η ανανεωμένη τετρακίνηση με το torque splitter λειτουργεί τόσο έξυπνα και διαβάζει τις εντολές και τις συνθήκες τόσο γρήγορα που απλώς προσαρμόζεται στο στιλ σου. Θέλεις τη μέγιστη πρόσφυση και το λιγότερο δράμα, θα σ’ τα δώσει. Θέλεις καμένο λάστιχο και μεγάλες γωνίες, θα σε βοηθήσει
Οι λόγοι είναι πολλοί και μετά από 1.000 χιλιόμετρα μαζί του σε ονειρεμένες ορεινές και παραθαλάσσιες διαδρομές, σε απέραντους αυτοκινητοδρόμους και στην πίστα, έχω να πω ένα μεγάλο: Holy f@ck! Μα τι δημιούργησαν οι ημίθεοι από το Ingolstadt
Όταν οι μέρες έχουν περάσει και ακόμη ανατριχιάζεις στη σκέψη ενός αυτοκινήτου, τότε άθελά σου έχεις κάνει το μεγαλύτερο κομπλιμέντο στους δημιουργούς του.
Δεν ξέρω αν φταίει το γεγονός πως μετράμε οριστικά αντίστροφα για υπερόπλα που στο πέρασμά τους ανασταίνουν νεκρούς ή ότι τα τελευταία χρόνια κάθε σπορ κατασκευή αποστειρώνεται σα χειρουργικά εργαλεία απ’ το μικρόβιο του petrolhead, αλλά είχα καιρό να αισθανθώ έτσι με αυτοκίνητο. Και δεν ήμουν ο μόνος. Δε θα ξεχάσω τη φράση του συνάδελφου, Κώστα Γαμβρούλη, όταν πρωτοάκουσε το RS 3 στην Πίστα των Μεγάρων: «Πώς ακούγεται έτσι αυτό το πράγμα; Είναι απίστευτο».
Να που τελικά δε φτάνουν μόνο οι επιδόσεις. Τα σπορ ηλεκτρικά είναι τρομερά ικανά, κάποια απ’ αυτά είναι κυριολεκτικά απίστευτα (βλ. Hyundai Ioniq 5N), όμως τίποτε δε συγκρίνεται με την εμπειρία που σου προσφέρει ένα θερμικό σπορ αυτοκίνητο (ήχος, δονήσεις, μυρωδιά κ.ά.).


Το Audi RS 3, στην τέταρτη γενιά του A3, άλλαξε ολοκληρωτικά και για πρώτη φορά «κοίταξε στα μάτια» τον ανταγωνισμό, με μία ψαγμένη τετρακίνηση και όχι απλά ένα «βαρετό» haldex. Ήταν κρίμα η δύναμη από ένα τέτοιο θρυλικό μοτέρ να μεταφράζεται σε ουδέτερη ή υποστροφική συμπεριφορά στο όριο από το αυτοκίνητο

Το τρίτο RS 3 «έσπασε» τη νόρμα και έγινε επιτέλους διασκεδαστικό, υπερστροφικό. Καμένο λάστιχο, donuts, ανάποδο τιμόνι, από το πιο μικρό μοντέλο της Audi

Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr
Κινητήρες | 2.5 lt, πεντακύλινδρος, turbo, άμεσος ψεκασμός |
Κιβώτιο | Αυτόματο κιβώτιο (Δπλού Συμπλέκτη) 7 σχέσεων |
Μετάδοση | Tετρακίνηση |
Ισχύς | 400 PS |
Ροπή | 500 Nm |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 3,8'' |
Τελική ταχύτητα | 250 km/h |
Μέση κατανάλωση | 9.3 lt/100 km (WLTP) |
Βάρος | 1.645 kg |
Τιμή | Από €95.980 |
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.