Δοκιμή: Audi RS 3. Αυτό το hyper hatch θα μείνει στην ιστορία

Post date:

Author:

Category:

Οργή και ειρωνεία μεταφρασμένη σε πέντε κυλίνδρους, τέσσερις τροχούς και τέσσερα δαχτυλίδια. Η Audi έκανε ένα μεγάλο δώρο στην αυτοκίνηση, που διανύει μία από τις μεγαλύτερες κρίσεις ταυτότητας όλων των εποχών. Το ανανεωμένο RS 3 ίσως να μείνει στην ιστορία ως το καλύτερο hot hatch που πάτησε ποτέ άσφαλτο. Και το ρεκόρ στο Nürburgring δεν είναι ο λόγος

Δοκιμή Audi RS 3

Η ουρά ανοίγει με απόλυτη φυσικότητα και το RS 3 σου δίνει την ελευθερία να το κάνεις ό,τι θέλεις. Η ανανεωμένη τετρακίνηση με το torque splitter λειτουργεί τόσο έξυπνα και διαβάζει τις εντολές και τις συνθήκες τόσο γρήγορα που απλώς προσαρμόζεται στο στιλ σου. Θέλεις τη μέγιστη πρόσφυση και το λιγότερο δράμα, θα σ’ τα δώσει. Θέλεις καμένο λάστιχο και μεγάλες γωνίες, θα σε βοηθήσει


Οι λόγοι είναι πολλοί και μετά από 1.000 χιλιόμετρα μαζί του σε ονειρεμένες ορεινές και παραθαλάσσιες διαδρομές, σε απέραντους αυτοκινητοδρόμους και στην πίστα, έχω να πω ένα μεγάλο: Holy f@ck! Μα τι δημιούργησαν οι ημίθεοι από το Ingolstadt

Όταν οι μέρες έχουν περάσει και ακόμη ανατριχιάζεις στη σκέψη ενός αυτοκινήτου, τότε άθελά σου έχεις κάνει το μεγαλύτερο κομπλιμέντο στους δημιουργούς του.

Δεν ξέρω αν φταίει το γεγονός πως μετράμε οριστικά αντίστροφα για υπερόπλα που στο πέρασμά τους ανασταίνουν νεκρούς ή ότι τα τελευταία χρόνια κάθε σπορ κατασκευή αποστειρώνεται σα χειρουργικά εργαλεία απ’ το μικρόβιο του petrolhead, αλλά είχα καιρό να αισθανθώ έτσι με αυτοκίνητο. Και δεν ήμουν ο μόνος. Δε θα ξεχάσω τη φράση του συνάδελφου, Κώστα Γαμβρούλη, όταν πρωτοάκουσε το RS 3 στην Πίστα των Μεγάρων: «Πώς ακούγεται έτσι αυτό το πράγμα; Είναι απίστευτο».

Να που τελικά δε φτάνουν μόνο οι επιδόσεις. Τα σπορ ηλεκτρικά είναι τρομερά ικανά, κάποια απ’ αυτά είναι κυριολεκτικά απίστευτα (βλ. Hyundai Ioniq 5N), όμως τίποτε δε συγκρίνεται με την εμπειρία που σου προσφέρει ένα θερμικό σπορ αυτοκίνητο (ήχος, δονήσεις, μυρωδιά κ.ά.).

Το Audi RS 3, στην τέταρτη γενιά του A3, άλλαξε ολοκληρωτικά και για πρώτη φορά «κοίταξε στα μάτια» τον ανταγωνισμό, με μία ψαγμένη τετρακίνηση και όχι απλά ένα «βαρετό» haldex. Ήταν κρίμα η δύναμη από ένα τέτοιο θρυλικό μοτέρ να μεταφράζεται σε ουδέτερη ή υποστροφική συμπεριφορά στο όριο από το αυτοκίνητο

Δοκιμή Audi RS3

Το τρίτο RS 3 «έσπασε» τη νόρμα και έγινε επιτέλους διασκεδαστικό, υπερστροφικό. Καμένο λάστιχο, donuts, ανάποδο τιμόνι, από το πιο μικρό μοντέλο της Audi

Δοκιμή Audi RS 3

Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr

Database
Κινητήρες2.5 lt, πεντακύλινδρος, turbo, άμεσος ψεκασμός
ΚιβώτιοΑυτόματο κιβώτιο (Δπλού Συμπλέκτη) 7 σχέσεων
ΜετάδοσηTετρακίνηση
Ισχύς400 PS
Ροπή500 Nm
Επιτάχυνση0-100 km/h σε 3,8''
Τελική ταχύτητα250 km/h
Μέση κατανάλωση9.3 lt/100 km (WLTP)
Βάρος1.645 kg
ΤιμήΑπό €95.980
Το Audi RS 3 (2025) ανανεώθηκε και γυρνά το Ρινγκ σε 7:33

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει