Η νέα BMW Σειρά 1 φέρνει το ”value for money” στην premium κατηγορία, με εντυπωσιακό βασικό εξοπλισμό, οδηγοκεντρική φιλοσοφία, υβριδική τεχνολογία και στάνταρ αυτόματο κιβώτιο. Μ’ άλλα λόγια, είναι σα μια BMW απ’ τα παλιά, με τιμή απ’ τα καινούργια
Υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος χιλιοπεντακοσάρης, ήπια υβριδικός, με συνδυαστική απόδοση 170 ίππων και 280 Nm ροπής για τη νέα Σειρά 1. Aπό €28.960
Θυμάστε τις εποχές που τα hatchback της μικρομεσαίας κατηγορίας ήταν τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα; Ναι, αυτές οι εποχές ανήκουν στο παρελθόν
Σχεδόν κανένας δεν δίνει σημασία σε ένα μοντέλο με τέτοιο σουλούπι, όταν με λίγα χρήματα παραπάνω (ή και λιγότερα αν «πέσει» στα B-SUV που άλλωστε πρωταγωνιστούν στις πωλήσεις) μπορεί να αγοράσει ένα πιο πρακτικό, που προσφέρει μεγαλύτερη ελευθερία στις διαδρομές, crossover.
Φανταστείτε τώρα την τύχη που θα είχε ένα νέο hatchback με σπορ διάθεση την εποχή που όλοι ψάχνουν το άκρως αντίθετο. Άλλωστε, κάθε μοντέλο με αντίστοιχη φιλοσοφία είτε καταργήθηκε ή οδεύει προς το τελευταίο του εμπορικό ταξίδι.
Κι όμως, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ευτυχώς επιμένει σε αυτά τα μοντέλα, με τη BMW μάλιστα να ανανεώνει ολοκληρωτικά το δικό της «μικρό» και να ετοιμάζεται να αποδείξει ότι η κατηγορία έχει «ψωμί» ακόμa. Λογικό, αφού ο «Άσσος» της έχει έναν ακόμα άσσο: την τιμή του
Είναι τελικά mainstream;
Δεν πρόκειται για facelift, ακόμα κι αν αυτή είναι η πρώτη εντύπωση που δίνει στο μάτι.
Είναι κάτι που σίγουρα δε μας έχει συνηθίσει η BMW, όμως για τη Σειρά 1 παρέκαμψε την ανανέωση της τρίτης γενιάς και παρουσίασε την αμέσως επόμενη.
Παρότι απ’ το προφίλ φαίνεται πανομοιότυπη με την προηγούμενη, στην πράξη είναι ελαφρώς μεγαλύτερη, με το μήκος της να αγγίζει τα 4.361 χλστ. πλέον (+42) και το ύψος να έχει αυξηθεί, για αδιευκρίνιστο λόγο, κατά 2,5 πόντους.
Ανεπαίσθητες οι παραπάνω αλλαγές σε κάθε περίπτωση.
Κινητήρας | 1.5 lt, βενζινοκινητήρας, τρικύλινδρος, turbo, άμεσος ψεκασμός, ήπια υβριδικός |
Κιβώτιο | Αυτόματο κιβώτιο (Steptronic) 7 σχέσεων |
Μετάδοση | Στον εμπρόσθιο άξονα |
Ισχύς | 170 PS |
Ροπή | 280 Nm |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 7,8'' |
Τελική ταχύτητα | 226 km/h |
Μέση κατανάλωση | 6,7 lt/100km (δοκιμής) 5,3 lt/100 km/h (εργοστασιακή μικτή) |
Βάρος | 1.425 kg |
Τιμή | από €28.960 |
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr
Info: bmw.gr / Photo: Δημήτρης Μανώλαρος
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.