Δοκιμή: BMW Σειρά 1. Με τιμή που «σκοτώνει» τον ανταγωνισμό

Post date:

Author:

Category:

Η νέα BMW Σειρά 1 φέρνει το ”value for money” στην premium κατηγορία, με εντυπωσιακό βασικό εξοπλισμό, οδηγοκεντρική φιλοσοφία, υβριδική τεχνολογία και στάνταρ αυτόματο κιβώτιο. Μ’ άλλα λόγια, είναι σα μια BMW απ’ τα παλιά, με τιμή απ’ τα καινούργια

Δοκιμή BMW Σειρά 1

Υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος χιλιοπεντακοσάρης, ήπια υβριδικός, με συνδυαστική απόδοση 170 ίππων και 280 Nm ροπής για τη νέα Σειρά 1. Aπό €28.960


Θυμάστε τις εποχές που τα hatchback της μικρομεσαίας κατηγορίας ήταν τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα; Ναι, αυτές οι εποχές ανήκουν στο παρελθόν

Σχεδόν κανένας δεν δίνει σημασία σε ένα μοντέλο με τέτοιο σουλούπι, όταν με λίγα χρήματα παραπάνω (ή και λιγότερα αν «πέσει» στα B-SUV που άλλωστε πρωταγωνιστούν στις πωλήσεις) μπορεί να αγοράσει ένα πιο πρακτικό, που προσφέρει μεγαλύτερη ελευθερία στις διαδρομές, crossover.

Φανταστείτε τώρα την τύχη που θα είχε ένα νέο hatchback με σπορ διάθεση την εποχή που όλοι ψάχνουν το άκρως αντίθετο. Άλλωστε, κάθε μοντέλο με αντίστοιχη φιλοσοφία είτε καταργήθηκε ή οδεύει προς το τελευταίο του εμπορικό ταξίδι.

Δοκιμή BMW Σειρά 1

Κι όμως, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ευτυχώς επιμένει σε αυτά τα μοντέλα, με τη BMW μάλιστα να ανανεώνει ολοκληρωτικά το δικό της «μικρό» και να ετοιμάζεται να αποδείξει ότι η κατηγορία έχει «ψωμί» ακόμa. Λογικό, αφού ο «Άσσος» της έχει έναν ακόμα άσσο: την τιμή του


Ποιο είναι το σωστό το facelift. Ή μήπως redesign

Είναι τελικά mainstream;

Δεν πρόκειται για facelift, ακόμα κι αν αυτή είναι η πρώτη εντύπωση που δίνει στο μάτι.

Είναι κάτι που σίγουρα δε μας έχει συνηθίσει η BMW, όμως για τη Σειρά 1 παρέκαμψε την ανανέωση της τρίτης γενιάς και παρουσίασε την αμέσως επόμενη.

Δοκιμή BMW Σειρά 1

Παρότι απ’ το προφίλ φαίνεται πανομοιότυπη με την προηγούμενη, στην πράξη είναι ελαφρώς μεγαλύτερη, με το μήκος της να αγγίζει τα 4.361 χλστ. πλέον (+42) και το ύψος να έχει αυξηθεί, για αδιευκρίνιστο λόγο, κατά 2,5 πόντους.

Ανεπαίσθητες οι παραπάνω αλλαγές σε κάθε περίπτωση.

Database
Κινητήρας1.5 lt, βενζινοκινητήρας, τρικύλινδρος, turbo, άμεσος ψεκασμός, ήπια υβριδικός
ΚιβώτιοΑυτόματο κιβώτιο (Steptronic) 7 σχέσεων
ΜετάδοσηΣτον εμπρόσθιο άξονα
Ισχύς170 PS
Ροπή280 Nm
Επιτάχυνση0-100 km/h σε 7,8''
Τελική ταχύτητα226 km/h
Μέση κατανάλωση6,7 lt/100km (δοκιμής)
5,3 lt/100 km/h (εργοστασιακή μικτή)
Βάρος1.425 kg
Τιμήαπό €28.960

Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr

Info: bmw.gr / Photo: Δημήτρης Μανώλαρος


Δοκιμή: BMW X2 sDrive20i

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει