Όταν o εξηλεκτρισμός συνδυάζεται επιπλέον με, σπορτίφ οδική συμπεριφορά και προσεγμένη αισθητική, το τελικό αποτέλεσμα δεν μπορεί παρά να είναι ενδιαφέρον και ιδιαίτερο. Όπως δηλαδή το ήπια υβριδικό Cupra Leon
Το βενζινοκίνητο σύνολο του Cupra Leon είναι το γνωστό τετρακύλινδρο 16βάλβιδο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ TSI των 1.5 λίτρων, ενώ σε ό,τι αφορά στον ηλεκτροκινητήρα, κατ’ ουσίαν πρόκειται για μίζα-γεννήτρια 48Volt
Η δυναμική εμπλοκή της Seat στους αγώνες αυτοκινήτου μέσω του αγωνιστικού τμήματος της (αρχικά ως Seat Sport, νυν Cupra Racing), που γιγαντώθηκε στο WRC με το Ibiza Kit-Car στα μέσα της δεκαετίας του ’90, η απτή απόδειξη του προφίλ που ήθελε το VW Group να της προσδώσει
Δηλαδή, μιας φίρμας της οποίας τα μοντέλα θα υπηρετούσαν εκτός των άλλων και την οδηγική απόλαυση, ακόμα και στις βασικές εκδόσεις τους.
Και όπως αποδείχθηκε στο χρονικό διάστημα που επακολούθησε, η Seat δεν παρέκκλινε χιλιοστό από τη προδιαγεγραμμένη, καλή μοίρα της. Ούτε και στο σύγχρονο παρόν όμως, όπου άπαντες έχουν αναλωθεί σε ένα αγώνα δρόμου για να υιοθετήσουν τις εκ βάθρων αλλαγές που επιβάλλει η μάχη απέναντι στους ρύπους. Ευτυχώς!
Ανέβηκε επίπεδο
Σήμερα λοιπόν έχουμε μπροστά μας τη βασική έκδοση του ήπια υβριδικού Cupra Leon, το οποίο λόγω ονομασίας (βλ. Cupra) εκπροσωπεί την ισπανική εταιρεία στην «αριστοκρατική» συνοικία των premium hatchback προτάσεων.
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ
Photo: Δημήτρης Μανώλαρος
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.