Το τεστ της αλήθειας για το πισωκίνητο Volvo EX30 με τον έναν ηλεκτροκινητήρα. Μαζί και μία πρόκληση στα ηλεκτρικά της κατηγορίας. V for Vendetta στα EV;
Οδηγώντας το Volvo EX30 Single Motor στην έκδοση Ultra με το Extended Range. Το «γάντι» που ρίχνει το εξαιρετικά σχεδιασμένο SUV ξεκινά με ένα ολιστικά ψαγμένο στις λεπτομέρειές του EV και καταλήγει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με τιμή-πρόκληση €37.572 στην έκδοση Core, χωρίς να περιλαμβάνεται η επιδότηση. Όμως το θέμα έχει συνέχεια ακόμα και για κάποιον που έχει δυσανεξία στα ηλεκτρικά
Τι λέει το 4D | Μινιμαλιστικά σχεδιασμένο, μαζεμένο σε όγκο, όσο χρειάζεται γρήγορο, με αυτονομία και τιμή αγοράς που τείνουν σε ηλεκτρικό προσηλυτισμό |
Μας αρέσει | Θέση οδήγησης, ευκολία χρήσης, υποδειγματικό design, ενδιαφέρον οδηγικά, ευελιξία, φρένα, χώροι, ρεαλιστικό range, λεπτομέρειες που σε κερδίζουν |
Όχι και τόσο | Μέτρια πλευρική στήριξη (άψογου κατά τα άλλα) καθίσματος σε ένα SUV που δεν είναι μόνο για ευθείες |
Τιμή | *€37.572 για την εισαγωγική Core *€40.610 για την ενδιάμεση Plus *€49.848 για την έκδοση Ultra της δοκιμής *Tιμές χωρίς την επιδότηση |
Το Volvo EX30 το οδήγησα για πρώτη φορά πριν μερικούς μήνες στη δημοσιογραφική παρουσίαση της Volvo Car Hellas. Η επαφή μου ήταν με το θηρίο. Μπορεί και λύκο με ένδυμα προβάτου. Ήταν το τετρακίνητο, με τους δύο ηλεκτροκινητήρες, τους 428 ίππους και τα 543 Nm
Όπως έγραφα τότε, «παρότι δεν είμαι ο πιο ένθερμος θιασώτης των EV και για τις δικές μου ανάγκες θα μείνω με βενζινοκινητήρα μέχρι να πέσει και η τελευταία σταγόνα από τις μάνικες, εάν, λέω εάν, σκεφτόμουν να πάρω ένα ηλεκτρικό οικογενειακό, το EX30 της Volvo θα ήταν το πρώτο αυτοκίνητο στη λίστα. Μπέσα»
Το Volo EX30 Twin Motor Performance ήταν σοκαριστικό.
Ως επιδόσεις, κατ΄αρχάς. Ως βουνό ροπής από το μηδέν.
Με τα 0-100 να έρχονται σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα, νιώθεις το υπογάστριό σου να τρώει γροθιά. Σα να ‘σαι σε μια 911 Turbo, μόνο που κάθεσαι ψηλότερα. Τώρα όμως που με τα EV οι επιταχύνσεις γίνονται κανόνας, η εξαίρεση του EX30 είναι πως πρόκειται για ένα μαζεμένο σε όγκο SUV που κρύβει σημαντικά την αδράνειά του
Με το Twin Motor των 428 ίππων υπήρχε ένας κανιβαλισμός του ταχύμετρου, οφείλω να ομολογήσω. Και έχω την αίσθηση πως χρειάζεται ένα μέτρο. Θα αναφερθώ πολύ σύντομα σε άλλο άρθρο. Εδώ θα ξεφύγει η κουβέντα
Τότε, στην παρουσίαση, ήταν που ζήτησα από τον Marketing & Communicaton Manager, τον κ. Αλέξανδρο Κωστήρογλου, έναν παλιό γνώριμο ήδη από τα περιοδικά του «χώρου», να προγραμματίσει να οδηγήσω το «μικρό».
Το EX30 Single Motor με «μόνο» 272 ίππους, 343 Nm, έναν ηλεκτροκινητήρα και RWD. Κάτι μου ‘λεγε πως θα είχε ενδιαφέρον.
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.