Γιατί το Volvo EX30 Single Motor είναι το GTI των EV. Μπέσα

Για ένα αυτοκίνητο 1.800 κιλών που ορμά με την ανάλογη αδράνεια, η συγχορδία των υποβοηθήσεων του Volvo EX30 είναι αριστοτεχνική. Δεν «μαγκώνει» άγαρμπα το ESP, η κατανομή πέδησης δε δείχνει τεχνητή, η ηλεκτρική υποβοήθηση είναι ικανοποιτική, η έξοδος από τις καμπές με ροή. Το τελευταίο είναι σημαντικό και σπανίζει
Επιπρόσθετα, σε σχέση με το τετρακίνητο, δείχνει ακόμα περισσότερο ευέλικτο. Τα φρένα (322 mm / 320 mm, εμπρός / πίσω) είναι ελαφρώς μικρότερα από το Twin Motor Performance (350 mm / 333 mm, αντίστοιχα) αλλά καθώς είναι πιο ελαφρύ και μαζεύει όχι τόσο κατακλυσμιαία τα χιλιόμετρά του, δεν δείχνουν κανένα σημείο κόπωσης ή μυρωδιάς. Με το δυνατό, στην παρουσίαση, ήρθαν κάποιες διακριτικές οσμές
Επίσης το σύστημα ανάκτησης είναι ισορροπημένο. Δε σε «γονατίζει» αλλά το νιώθεις προοδευτικό και φιλικό. Η επιλογή του One Pedal Drive γίνεται εύκολα από την οθόνη.
Κάθεσαι χαμηλά, το τιμόνι έχει μικρή διάμετρο και αν φροντίζεις να έχεις μία γραμμική πίεση στο ροοστάτη του γκαζιού, νιώθεις πως είσαι σε ένα δυνατό αυτοκίνητο που μπορεί να στρίψει. Το EX30 δεν είναι μόνο για ευθείες.
Σαφώς όλα είναι τηρουμένων των αναλογιών
Υπάρχει αυτή φαιά γκρίζα ζώνη όπου οι κατά τόπους εγκέφαλοι προσπαθούν να συνεργαστούν μεταξύ τους.
Όπως, για παράδειγμα, αν βρεθείς με φρένα, εντός του apex, με ελαφριά αναπήδηση. Εννοείται για πραγματικά γρήγορους ρυθμούς.
Η αρχική φάση γίνεται άμεσα με το μόλις 2,8 στροφών από άκρη σε άκρη τιμόνι. Η ανάδραση, ειδικά στη Sport ρύθμιση, είναι ικανοποιητική. Τα McPherson μπροστά και οι πολλαπλοί σύνδεσμοι κάνουν εξαιρετική δουλειά. Σε συνδυασμό δε με τους τροχούς 20 ιντσών περνάς από ανωμαλίες χωρίς κραδασμούς, τριγμούς ή μετατοπίσεις. Υπέροχη κύλιση και σπορτίφ απόσβεση ταυτόχρονα

Για EV σε SUV; Αυτό. Οικογένεια, οικονομία (οι kWh είναι μακράν φθηνότερες από τις διάφορες αμόλυβδες), σπορτίφ συμπεριφορά και τιμή που προκαλεί. Αν τυχόν είστε στην αγορά ή ακόμα καλύτερα στο leasing ενός ηλεκτρικού, πρέπει να δείτε το Volvo EX30 Single Motor. Αξίζει
Τελικές σημαντικές λεπτομέρειες επί του οικονομκού
- Το Extended Range είναι διαθέσιμο με επιπλέον επιβάρυνση σε όλες τις RWD εκδόσεις (Core / Plus /Ultra με αντίστοιχες τιμές στα €42.966 / €46.624 / €49.848, αντίστοιχα)
- Σε όλες τις εκδόσεις σε πελάτες λιανικής δίνεται δώρο το Wallbox
Κινητήρας | 1 ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία 69 kWh (64 ωφέλιμες) |
Κιβώτιο | 1 σχέσης |
Μετάδοση | Στον πίσω άξονα |
Ισχύς | 272 PS |
Ροπή | 343 Nm |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 5,3'' |
Τελική ταχύτητα | 180 km/h |
Μέση κατανάλωση | 19,2 kWh/100km |
Αυτονομία δοκιμής | 428 km |
Βάρος | 1.765 kg |
Τιμή | €49.848 (έκδοση δοκιμής χωρίς την επιδότηση) |
Info / Photo: volvocars.com/gr / Γ. Καραγιωργάκης / Creative 4Drivers
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.