Η Ford δημιούργησε το 2019 το Puma, το οποίο εκτός από το γνώριμο όνομα είχε ακόμα έναν άσσο στο μανίκι του: τον ήπια υβριδικό κινητήρα
Η Ford έδωσε το πράσινο φως στους σχεδιαστές να αλλάξουν ολοκληρωτικά το εσωτερικό του. Μα πραγματικά δεν μοιάζει με Puma. Οι αλλαγές δεν παραπέμπουν σε facelift αλλά σε ολοκαίνουργια γενιά. Η τετραγωνισμένη αισθητική του ταμπλό, με το κομμάτι του οδηγού να εκτείνεται πιο ψηλά, αποκαλείται «οδηγοκεντρική». Αν και ομολογουμένως στα δικά μας μάτια, το προηγούμενο ήταν πιο σπορτίφ
Δεν προκαλεί καμία έκπληξη που το Puma είναι το πιο επιτυχημένο μοντέλο της Ford την τελευταία πενταετία. Όχι μόνο ανήκει στην πιο δημοφιλή κατηγορία της αγοράς αλλά κατάφερε από την πρώτη στιγμή να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό με τα οδηγοκεντρικά του χαρακτηριστικά, την ιδιαίτερη σιλουέτα και την πρακτικότητα που έκρυβε πολύ καλά στα 4,2 μέτρα του
Χρησιμοποιώντας ένα παλιό και γνώριμο όνομα, το «Μπλέ Οβάλ» δημιούργησε το 2019, με βάση το Fiesta, ένα B-SUV το οποίο εκτός από τα παραπάνω στοιχεία είχε ακόμα έναν άσσο στο μανίκι του: τον ήπια υβριδικό κινητήρα κάτω από το καπό σε όλες τις εκδόσεις.
Αυτονόητο εν έτει 2024 θα πείτε μερικοί, όχι και τόσο συνηθισμένο πριν από πέντε χρόνια.
Έχοντας κερδίσει το κοινό (μα πραγματικά όπου και να πας θα δεις Puma τριγύρω σου) και τον τίτλο του best seller της Ford –με το Fiesta να έχει αποχωρήσει από την μάταια τούτη αγορά (αιώνια η μνήμη του) που αλλάζει μέρα με την μέρα– είναι το πλέον μικρότερο της μοντέλο, που ανήκει όμως στην πιο ανταγωνιστική κατηγορία.
Επιτακτική λοιπόν η ανανέωσή του για να μπορεί να κερδίσει για τον 2ο γύρο της ζωής του το μερίδιο που του αναλογεί, όταν μάλιστα τα περισσότερα B-SUV ανανεώθηκαν τη χρονιά που διανύουμε.
Έκαναν «focus» σε ό,τι αναζητά τελικά ο μέσος αγοραστής, οπότε το Puma απέκτησε ένα ολοκαίνουργιο εσωτερικό με μεγάλες οθόνες, περισσότερα χαρακτηριστικά SUV και τεχνολογίες υποβοήθησης και συνδεσιμότητας στον εξοπλισμό του
Το μεγάλο ερώτημα βέβαια είναι αν το μικρό, υβριδικό crossover της Ford παραμένει το πιο σπορ μοντέλο της κατηγορίας, αφού είναι δεδομένο ότι πλέον ικανοποιεί τους γκατζετάκηδες
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ
Photo: Δημήτρης Μανώλαρος
Κινητήρας | 1.0 lt, τρικύλινδρος, βενζινοκίνητος, ήπια υβριδικός, τούρμπο, άμεσος ψεκασμός |
Κιβώτιο | Χειροκίνητο 6 σχέσεων |
Μετάδοση | Στον εμπρόσθιο άξονα |
Ισχύς | 125 PS |
Ροπή | 170 Nm |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 9,8'' |
Τελική ταχύτητα | 191 km/h |
Μέση κατανάλωση | 6,5 lt/100 km (δοκιμής) |
Βάρος | 1.241 kg |
Τιμή | Από €26.655 |
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.