Το ανανεωμένο Hyundai i20 διατηρεί τη συνταγή που το κάνει τόσο ξεχωριστό, με ελάχιστες σχεδιαστικές αλλαγές αλλά σημαντικές βελτιώσεις στις τεχνολογίες του, τόσο για την ψυχαγωγία όσο και την ασφάλεια

Tο Hyundai i20 καταφέρνει να έχει μια hot-hatch αύρα χωρίς να χρειάζεται έναν ισχυρό -και κατά συνέπεια «διψασμένο»- κινητήρα. Πρόκειται για έναν τρικύλινδρο 1.000άρη βενζίνης με 100 ίππους και 172 ΝΜ ροπής, τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 1.500 μέχρι και τις 4.000 σ.α.λ.
Μετά από 15 χρόνια κυκλοφορίας, το Hyundai i20 έχει εδραιώσει τη θέση του στη κατηγορία ως ένα αξιόπιστο και οικονομικό στη χρήση αυτοκίνητο, ενώ στη τρίτη του γενιά (που παρουσιάστηκε το 2020 και φέτος κυκλοφόρησε το facelift του) μας αποκάλυψε και τη σπορ πλευρά του, τόσο με το εκρηκτικό i20 N αλλά ακόμα και με τις λιγότερο ισχυρές αλλά πολύ ευχάριστες εκδόσεις N-Line.
Το κορυφαίο “Ν” έχει καταργηθεί καθώς η Hyundai έχει πλέον μονάχα ηλεκτρικά μοντέλα επιδόσεων (δηλαδή το Ioniq 5 N, μέχρι στιγμής) αλλά το πνεύμα της βενζινοκίνητης οδηγικής απόλαυσης ζει ακόμη, έστω με τις εκδόσεις N-Line.
Η κορεάτικη μάρκα αποφάσισε να «δανειστεί» μια σελίδα από το «βιβλίο» των Γερμανών που τόσα χρόνια έχουν τα S-Line και τα M-Pack στα δημοφιλή μοντέλα τους.
Δεν περιορίστηκε σε διαφορετικούς προφυλακτήρες και ένα καλύτερο εσωτερικό, αλλά του έδωσε έναν οδηγοκεντρικό χαρακτήρα που θα ευχαριστηθεί ακόμη και ο πιο κατσούφης.

Η περιποίηση N-Line
Εμφανισιακά το facelift άλλαξε μονάχα τον πίσω προφυλακτήρα ενώ το πακέτο N-Line τοποθετεί σε πάρα πολλά σημεία το έμβλημα “N”, με διαφορετικό σχέδιο στη μάσκα αλλά και ζάντες 17 ιντσών με το ”Ν” αντί για το σήμα της Hyundai στο κέντρο τους.

Το κερασάκι στην τούρτα για αυτή την έκδοση είναι η διπλή απόληξη για το σύστημα εξάτμισης, το οποίο όχι μόνο δείχνει πιο δυναμικό αλλά είναι και αρκετά πιο θορυβώδες από ένα απλό i20, αναβαθμίζοντας την οδηγική εμπειρία χωρίς ψεύτικους ήχους μέσα από ηχεία

Κινητήρας | 1.0 lt, βενζινοκινητήρας, τρικύλινδρος, turbo, άμεσος ψεκασμός |
Κιβώτιο | Αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων DCT (Διπλού Συμπλέκτη) |
Μετάδοση | Στον εμπρόσθιο άξονα |
Ισχύς | 100 PS |
Ροπή | 172 Nm |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 11,4'' |
Τελική ταχύτητα | 185 km/h |
Μέση κατανάλωση | 7,0 lt/100km (δοκιμής) 5,6 lt/100 km/h (εργοστασιακή) |
Βάρος | 1.090 kg |
Τιμή | από €23.900 |
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr
Info: hyundai.gr / Photo: Quattroruote
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.