Ελαφρώς ανανεωμένο εμφανισιακά και έντονα αναβαθμισμένο σε επίπεδο εξοπλισμού ενεργητικής ασφάλειας, διακόσμου, χρηστικότητας και άνεσης, είναι τα διαπιστευτήρια της συνέχειας του Hyundai Tucson
Στον χώρο του κινητήρα της έκδοσης N Line (σ.σ.: στην πανέμορφη γκρι απόχρωση ”Ecotronic Gray Pearl”) ζει και βασιλεύει ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt που αποτελείται από το γνωστό υπετροφοδοτούμενο T-Gdi τετρακύλινδρο σύνολο άμεσου ψεκασμού των 1,6 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα 17 ίππων/55 Nm ροπής και μία μπαταρία ιόντων λιθίου 0,44 kWh
Στοχευμένες αλλαγές εστιασμένες σε σημεία του φαίνεσθαι, της χρηστικότητας και της απόδοσης ορίζουν την επανεκκίνηση της καριέρας ενός ολοκληρωμένου οικογενειακού μοντέλου, που φτιάχτηκε όχι για να γεννά κεραυνοβόλους έρωτες, αλλά για να σε κερδίζει μέρα με τη μέρα και για όσο ζεις μαζί του! Περί του ανανεωμένου ήπια υβριδικού Hyundai Tucson ο λόγος…
Νόμος στην αυτοκίνηση: Tα μοντέλα ευρείας παραγωγής με προχωρημένο σχεδιαστικό χαρακτήρα είτε τα λατρεύεις είτε τα απεχθάνεσαι και επ’ αυτού μέση λύση δεν υφίσταται, όπως έχει αποδειχθεί πολλάκις στην πράξη.
Επιπρόσθετα, όπως επίσης έχει αποδειχθεί εμπράκτως ότι η ένθερμη αποδοχή δεν σημαίνει απαραίτητα και συσσωρευμένα κέρδη, καθότι, ως είθισται, το έντονα ελκυστικό δεν χαρίζεται, ούτε φυσικά προσφέρεται σε τιμή ευκαιρίας.
Βεβαίως η τρίτη γενιά του Hyundai Τucson, που παρουσιάστηκε το 2021, δημιούργησε μία εξαίρεση σ’ αυτόν τον κανόνα, καθώς η εμπορική της σταδιοδρομία μέχρι στιγμής καταγράφει θετικό πρόσημο, ευτυχώς, για την κορεατική εταιρία.
Ο λόγος μάλλον προφανής
Το μεσαίας κατηγορίας SUV κέντρισε έντονα το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού χάρη στην προοδευτική και γεμάτη πρωτοτυπίες σχεδίαση του αμαξώματός του, κυρίως όμως πούλησε καλά, καθότι προσφερόταν με λογική τιμή αγοράς και πλούσιο βασικό εξοπλισμό. Έτσι «απλά».
Μετά από τρία χρόνια πετυχημένης καριέρας, λοιπόν, η Hyundai αποφάσισε την ανανέωση του Tucson, εστιάζοντας κατά κύριο λόγο σε λεπτομέρειες και όχι στην ουσία του δημοφιλούς μοντέλου.
Ασφαλώς και πολύ σωστά έπραξε, όχι τόσο γιατί ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις όσο, και κυρίως, γιατί οι καινούργιες προσθήκες που καταγράφονται σε επιμέρους τομείς αποδεικνύονται εύστοχες, καθώς το βελτιστοποιούν, όπως θα διαπιστώσετε στη συνέχεια.
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ
Photo: Ναυσικά Βασιλειάδου
Κινητήρας | 1.6 lt, τετρακύλινδρος, βενζινοκίνητος, τούρμπο, άμεσος ψεκασμός, ήπια υβριδικός |
Κιβώτιο | Xειροκίνητο 6 σχέσεων |
Μετάδοση | Στον εμπρόσθιο άξονα |
Ισχύς | 160 PS (συνδυαστική) |
Ροπή | 235 Nm (συνδυαστική) |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 9,9'' |
Τελική ταχύτητα | 194 km/h |
Μέση κατανάλωση δοκιμής | 8,2 lt/100 km |
Βάρος | 1.478 kg |
Τιμή | από €35.890 (έκδοση Ν-Line δοκιμής) |
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.