Οδηγώντας τη Lotus Elise S δε χρειάζονται ηχητικές ή άλλες προειδοποιήσεις για να του υπενθυμίσουν ότι οδηγεί. Ο οδηγός βρίσκεται σε συνεχή διάλογο
Γνήσιο future classic στους ελληνικούς δρόμους
Η Lotus Elise S είναι ένα σπορ αυτοκίνητο της χρυσής δεκαετίας του ’60, κατασκευασμένο το 2010. Πλέον, έχει χάσει όση μεταπωλητική αξία ήταν να χάσει και είναι σχεδόν απίθανο να κατασκευαστεί ξανά αντίστοιχο αυτοκίνητο. Άρα, τόσο από οδηγικής όσο και από οικονομικής απόψεως, μόνο χαμόγελα έχει να προσφέρει στον οδηγό της.
H Elise ανήκει στην κατηγορία των junior supercars.
Διαθέτει δηλαδή τις τεχνικές λύσεις, τη σχεδίαση και την οδική συμπεριφορά ενός supercar δίχως την εξωπραγματική τιμή αγοράς, τις επιδόσεις και το αντίστοιχο κόστος συντήρησης.
Ψάχνοντας στη δημοφιλέστερη ιστοσελίδα αγγελιών, η απόκτηση μιας Elise, ακόμα και στην «τρελή» εποχή που διανύουμε (όσον αφορά τις τιμές των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων), είναι συγκρίσιμη με τις τιμές των αυτοκινήτων των προηγούμενων σελίδων.
Άρα, εάν κάποιος ενδιαφέρεται αποκλειστικά για την απόλαυση στην οδήγηση, μήπως αξίζει να επενδύσει στην απόκτηση ενός ειδικού αυτοκινήτου όπως η Elise;
Ουκ εν τω πολλώ το ευ
Η Elise είναι η κάρτα που δεν θες να έχεις στα χέρια σου σε μια παρτίδα «Υπερατού».
Χάνει σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες από οποιοδήποτε καυτό σουπερμίνι. Επιτάχυνση, μέγιστη ταχύτητα, κυβικά, ιπποδύναμη, ροπή. Σε όλα αυτά χάνει, εκτός από το βάρος.
Αρκεί όμως αυτό;
Ναι, ακόμα κι αν μιλάμε για τη «βαριά» Elise S του 2010 που ζυγίζει 860 κιλά.
Να υπενθυμίσουμε ότι, ανάλογα με την έκδοση, η πρώτη γενιά της Elise ζυγίζει 723-770 κιλά, η δεύτερη 860-910 και η τρίτη και τελευταία γενιά της 866-914 κιλά. Το πολύ χαμηλό βάρος είναι αυτό που χαρακτηρίζει τα πάντα γύρω από την Elise. Ως αποτέλεσμα, δε χρειάζεται έναν μεγάλο (σε χωρητικότητα) και βαρύ κινητήρα με μεγάλη ισχύ. Οπότε, δε χρειάζεται αντίστοιχα μεγάλα φρένα και τροχούς με πολύ φαρδιά ελαστικά. Άρα δε χρειάζεται και μεγάλο ρεζερβουάρ
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ
Photo: Δημήτρης Μανώλαρος
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.