Μία ελαφράς μορφής τροποποίηση στην απόδοση του ήπιου υβριδικού συνόλου αλλά και ένας σημαντικότατος εμπλουτισμός του βασικού εξοπλισμού έρχονται και σηματοδοτούν την επανεκκίνηση μίας από τις πιο ολοκληρωμένες οικογενειακές προτάσεις τη δεδομένη χρονική στιγμή. Κυρίες και κύριοι, το ανανεωμένο KIA Sportage είναι εδώ

Η είδηση της ημέρας προκύπτει κάτω από το αμάξωμα και πιο συγκεκριμένα στον χώρο του κινητήρα, όπου συναντούμε ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt (σ.σ.: που γνωρίσαμε προ ολίγων μηνών στο Hyundai Tucson) και αποτελείται από το υπετροφοδοτούμενο T-Gdi τετρακύλινδρο σύνολο άμεσου ψεκασμού των 1,6 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα 17 ίππων/55 Nm ροπής και μία μπαταρία ιόντων λιθίου 0,44 kWh
«Το ολοκαίνουριο Sportage έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί προσεκτικά για να θέσει νέα σημεία αναφοράς στην κατηγορία του, ικανοποιώντας παράλληλα την ιδιαιτερότητα των ευρωπαϊκών γούστων και των ευρωπαϊκών δρόμων»
Έτσι ακριβώς προλόγιζε η KIA πριν τέσσερα χρόνια την ολοκαίνουρια πέμπτη γενιά Sportage, ξεκαθαρίζοντας μια και καλή, μέσα σε τέσσερις αράδες, τον βασικό στόχο της, που δεν ήταν άλλος παρά η κατάκτηση της δύσκολης ευρωπαϊκής αγοράς!
Και όντως, το μοντέλο τους διέθετε όλα τα εχέγγυα για να καλύψει τις απαιτήσεις του καλομαθημένου ευρωπαϊκού αγοραστικού κοινού. Τόσο σε επίπεδο αισθητικής όσο και σε επίπεδο απόδοσης.
Για το πρώτο κομμάτι, το αισθητικό δηλαδή, η διανθισμένη με μπόλικα φουτουριστικά στοιχεία σχεδιαστική φιλοσοφία «Opposites United», που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στο Sportage, αποδείχθηκε πανάκεια, καθώς το κορεατικό SUV, πέραν πάσης αμφιβολίας, διαθέτει έντονη σχεδιαστική προσωπικότητα.


Ταυτόχρονα όμως και η απόδοσή του στον δρόμο, είτε αναφερόμαστε στην οδική του συμπεριφορά είτε στην ποιότητα κύλισης, δεν έχει να ζηλέψει το παραμικρό σε αντιπαραβολή με τους (σκληρούς) Ευρωπαίους ανταγωνιστές του.
Στόχος επετεύχθη έκτοτε λοιπόν, όπως άλλωστε καταμαρτυρούν οι δείκτες πωλήσεων, οπότε, ως είθισται σήμερα, έφτασε η ώρα του φρεσκαρίσματος του Sportage, ούτως ώστε να συνεχίσει ακάθεκτο την επιτυχημένη πορεία του.

Ίδιο κι απαράλλαχτο (σχεδόν)
Η γνώριμη εξωτερική σχεδίαση Sportage, η γεμάτη από αρχής μέχρι τέλους ενδιαφέρουσες στιλιστικές λεπτομέρειες, διατηρείται ως είχε αναλλοίωτη και στην ανανεωμένη, ήπια υβριδική έκδοση της δοκιμής μας. Βλέπετε, ακόμα εκπέμπει φρεσκάδα ούσα προχωρημένη, χώρια που «παίζει» δυνατά και σε επίπεδο εντυπωσιασμού, κρίνοντας από τα βλέμματα των περαστικών.
Πόλος έλξης για μία ακόμα φορά η πληθωρική μουσούδα έτσι όπως διαμορφώνεται από την τεράστια εισαγωγή αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα, τη μάσκα Digital Tiger Face, τα περίτεχνα εμπρός φανάρια και τα φώτα ημέρας LED σε σχήμα μπούμερανγκ, συνθέτοντας και πάλι ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον και καλαίσθητο οπτικά σύνολο.

Κινητήρας | 1.6 lt, τετρακύλινδρος, βενζινοκίνητος, τούρμπο, άμεσος ψεκασμός, ήπια υβριδικός |
Κιβώτιο | Αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων |
Μετάδοση | Στον εμπρόσθιο άξονα |
Ισχύς | 165 PS |
Ροπή | 265 Nm |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 9,2'' |
Τελική ταχύτητα | 192 km/h |
Μέση κατανάλωση δοκιμής | 8,3 lt/100 km |
Βάρος | 1.505 kg |
Τιμή | Βασική έκδοση (Dynamic): €32.490 Έκδοση δοκιμής (N-Line): €37.490 |
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr
Info: kia.com/gr / Photo: Δημήτρης Μανώλαρος
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.