Βελτιωμένο σε τεχνολογία και με την ουσία να παραμένει αναλλοίωτη. Το ανανεωμένο και υβριδικό Jeep Renegade είναι ένα ξεκούραστο αυτοκίνητο για την πόλη που θα σε πάει πιο μακριά εκτός δρόμου από τα υπόλοιπα SUV
Το Renegade δεν είναι για όλους. Το δείχνουν και οι πωλήσεις του. Υπάρχουν πιο ευρύχωρα B-SUV, πιο γρήγορα, πιο οικονομικά στη χρήση, ακόμα και πιο οικονομικά στην απόκτηση. Κανένα από αυτά, όμως, δεν έχει τον διπλό χαρακτήρα του Renegade
Το ανανεωμένο Renegade e-Hybrid 130 PS DCT αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για μια φιλοσοφική κουβέντα περί των αυτοκινήτων του μέλλοντος και τις προτιμήσεις των καταναλωτών
Εν ολίγοις, το ανανεωμένο Renegade e-Hybrid απέκτησε μεγαλύτερες οθόνες, βελτιωμένη διαχείριση ενέργειας (δίχως η εταιρία να δίνει συγκεκριμένα στοιχεία) και ασύρματη σύνδεση κινητών. Τίποτε άλλο δεν έχει αλλάξει.
Εάν όμως ασχοληθώ αποκλειστικά με αυτές τις αλλαγές, χάνεται η ουσία. Επειδή το Renegade είναι πολλά παραπάνω απ’ όσα βλέπει κανείς σε δύο οθόνες 10,25 (οργάνων) και 10,1 (infotainment) ιντσών.
Χάσμα γενεών
Η ονομασία «Renegade» υπάρχει από τη δεκαετία του ’90.
Αποτελούσε έκδοση του Wrangler, ενός από τα πλέον ικανά εκτός δρόμου αυτοκίνητα. Τότε τα αυτοκίνητα δεν είχαν οθόνες και όλες οι βελτιώσεις αφορούσαν τα μηχανικά τους μέρη.
Fast forward στο 2014, η Jeep παρουσιάζει το μοντέλο Renegade για τη νέα γενιά.
Για όσους θυμούνται το Renegade του παρελθόντος, το μόνο κοινό στοιχείο τους είναι το σήμα της Jeep. Προσανατολισμένο κυρίως στις καθημερινές αστικές μετακινήσεις, είναι ένας μαχητής των δρόμων, όχι ένας εκτός δρόμου εξερευνητής. Ο ρόλος αυτός είναι του Wrangler.
Οι μεγαλύτεροι μπορεί αυτό να το θεωρήσουν μειονέκτημα
Για τη νέα γενιά που γοητεύεται περισσότερο από τις οθόνες και τις εφαρμογές, όμως, τα νέα είναι χαρμόσυνα.
Τι να το κάνω ένα αυτοκίνητο που δεν «μασάει» στη Death Valley, εάν δεν μπορώ να συνδέσω σε αυτό το κινητό μου, είναι η νεανική φιλοσοφία.
Όσο βρίσκεσαι κολλημένος στο «ποτάμι» ή στα έργα για το «Flyover», δηλαδή αρκετές ώρες ημερησίως, το infotainment δικαιολογεί την ονομασία του.
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ
Κινητήρας | 1.5 lt, τετρακύλινδρος, βενζινοκίνητος, τούρμπο, άμεσος ψεκασμός, ήπια υβριδικός |
Κιβώτιο | Αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων |
Μετάδοση | Στον εμπρόσθιο άξονα |
Ισχύς | 130 PS (συνδυαστική) |
Ροπή | 240 Nm (συνδυαστική) |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 9,7'' |
Τελική ταχύτητα | 191 km/h |
Μέση κατανάλωση δοκιμής | 6,5 lt/100 km |
Βάρος | 1.420 kg |
Τιμή | από €28.920 |
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.