H ανανεωμένη GLA βελτιώθηκε ουσιαστικά. Στην υβριδική έκδοση 250e οριοθετεί την κορυφή της κατηγορίας αφού προσφέρει εξαιρετική ποιότητα, οικονομία και άνεση
Ο τετρακύλινδρος 1.300άρης αποδίδει 163 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 270 Nm ροπής. Αντίστοιχα, ο ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αποδίδει 7 περισσότερους ίππους αλλά τα ίδια 300 Nm ροπής. Η συνδυαστική απόδοση παραμένει ως έχει, στους 218 ίππους, με τη ροπή να αγγίζει τα 450 Nm που, όπως και να το κάνουμε, είναι πολλά
Τη GLA θα μπορούσαμε να τη χαρακτηρίσουμε ως μία από τις πιο πολυπόθητες Mercedes. Σίγουρα δεν έχει την αίγλη μίας σκληροπυρηνικής AMG ή μίας S-Class, όμως είναι αυτή που μπορεί να αγοράσει ο περισσότερος κόσμος
Κάτι που είχε φυσικά αντίκτυπο στις πωλήσεις από την πρώτη γενιά που παρουσιάστηκε το 2013.
Συνεχίζοντας μια ”best selling” πορεία, ήρθε η στιγμή της επικαιροποίησης της δεύτερης γενιάς.
Το facelift μπορεί να μην αλλάζει αισθητά την εικόνα της, ωστόσο φέρει ουσιαστικές αλλαγές στον εξοπλισμό, την ποιότητα (κι όμως) και κυρίως τους κινητήρες καθώς όλοι πλέον περνούν στην εξηλεκτρισμένη εποχή.
Ήπια υβριδική υποβοήθηση, λοιπόν, έχουν όλα τα σύνολα ενώ η plug-in έκδοση αποκτά περισσότερη ηλεκτρική αυτονομία και ταχύτερη φόρτιση, γιατί αυτά είναι άλλωστε που μετράνε.
Αλλαγές ουσίας
Οι αλλαγές που ανακοινώνει η Mercedes-Benz στο εξωτερικό της ανανεωμένης GLA είναι ελάχιστες.
Παρ’ όλα αυτά φαίνεται πιο φρέσκια και κάνει τον υποφαινόμενο να αναρωτιέται το πώς. Θα το αποδώσουμε στην εξυπνάδα του design team της εταιρίας αφού μόνο τα φωτιστικά σώματα, η μάσκα και οι προφυλακτήρες έχουν ανασχεδιαστεί ελαφρώς.
Κυρίως στην έκδοση AMG-Line που δοκιμάζουμε, όπου το περίγραμμα στο χρώμα του αυτοκινήτου και οι μεγαλύτεροι διακοσμητικοί αεραγωγοί εκμοντερνίζουν και ταυτόχρονα κάνουν την εικόνα της πιο δυναμική.
Τα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν επίσης αλλάξει με νέα φωτεινή «υπογραφή» ενώ έχει προστεθεί μία χρωματική επιλογή και τέσσερα νέα σχέδια για τους τροχούς, από 18 ίντσες στο βασικό έως 20 προαιρετικά.
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ
Photo: Δημήτρης Μανώλαρος
Κινητήρας | 1.3lt, βενζινοκινητήρας, τετρακύλινδρος, turbo, άμεσος ψεκασμός |
Κιβώτιο | Αυτόματο (διπλού συμπλέκτη) 8 σχέσεων |
Μετάδοση | Στον εμπρόσθιο άξονα |
Ισχύς | 218 PS (συνδυαστική) |
Ροπή | 450 Nm (συνδυαστική) |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 7,9'' |
Τελική ταχύτητα | 210 km/h |
Μέση κατανάλωση | 6,5 lt/100km (δοκιμής) |
Βάρος | 1.725 kg |
Τιμή | από €56.500 |
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.