Το Mazda 2 Hybrid, αν και μοιράζεται εν μέρει το ίδιο όνομα με το μικρότερο μοντέλο της μάρκας, διαφοροποιείται πλήρως από αυτό, καθώς εισάγει την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία στα πλήρως υβριδικά σύνολα. Δανειζόμενο τη γνώριμη σχεδίαση του Toyota Yaris στο πλαίσιο της αμοιβαίας συμφωνίας που υπογράφηκε το 2015, το ανανεωμένο Full Hybrid supermini της Mazda καταφέρνει να κινείται με πολύ χαμηλές καταναλώσεις, προσφέροντας ωστόσο και οδηγική ικανοποίηση

Το Mazda 2 Hybrid ανανεώθηκε στα σημεία και με ένα από τα κορυφαία υβριδικά συστήματα της αγοράς διεκδικεί τη θέση που του αξίζει
Την ευθύνη για τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες του ανανεωμένου Mazda 2 Hybrid φέρει το European Design Studio της Mazda στη Γερμανία, που «τόνωσε» στα σημεία το ήδη γνώριμο σουλούπι του μοντέλου
Το εμπρός μέρος κοσμούν ένας επανασχεδιασμένος προφυλακτήρας, όπου σε πρώτο πλάνο φιγουράρει η επιβλητική μάσκα με το μοτίβο των πέντε σημείων, και οι προβολείς LED, που τονίζουν τη σπορτίφ αύρα του αυτοκινήτου.
Από το πλάι οι μαύρες ζάντες αλουμινίου πολλαπλών ακτίνων 17 ιντσών της έκδοσής μας συνιστούν σημείο αναφοράς, καθώς γεμίζουν τους φουσκωμένους θόλους και αναδεικνύουν ακόμα παραπάνω τις ρευστές γραμμές του ντιζάιν του αυτοκινήτου.
Το πίσω μέρος φανερώνει επίσης ορισμένες αλλαγές, με τον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και τη φάσα που τοποθετείται μεταξύ των πίσω (LED) φώτων να είναι πλέον φινιρισμένα στο χρώμα του αμαξώματος, αντί για μαύρα.


Το εσωτερικό δεν φέρει σημαντικές αναβαθμίσεις από το απερχόμενο μοντέλο, με τις μοναδικές να αφορούν τις οθόνες του συστήματος infotainment και του πίνακα οργάνων, που πλέον μετρούν 9 και 7 ίντσες, αντίστοιχα. Αμφότερες διαθέτουν πληθώρα επιλογών εξατομίκευσης, ενώ είναι πολύ εύκολη είναι και η πλοήγηση σε αυτές
Κατά τα λοιπά, τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι αρκετά καλά (συνδυασμός μαλακών και σκληρών πλαστικών) με τη συναρμολόγηση αυτών να βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας.
Η θέση οδήγησης είναι σχετικά χαμηλή, όμως ρυθμίζεται πλήρως (αν και η ρύθμιση της πλάτης είναι κλιμακωτή), και η ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις περιμετρικά του οχήματος πολύ καλή.

Κινητήρας | 1.5 lt, τρικύλινδρος, βενζινοκίνητος, ατμοσφαιρικός, άμεσος ψεκασμός |
Κιβώτιο | CVT |
Μετάδοση | Στον εμπρόσθιο άξονα |
Ισχύς | 92 PS |
Ροπή | 120 Nm |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 9,7'' |
Τελική ταχύτητα | 175 km/h |
Μέση κατανάλωση | 5,1 lt/100km |
Βάρος | 1.105 kg |
Τιμή | €20.923 (€26.636 έκδοση Homura δοκιμής) |
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ
Photo: Ναυσικά Βασιλειάδου
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.