Ας είμαστε ειλικρινείς: Τα coupé αυτοκίνητα αγοράζονται με την καρδιά και όχι με το μυαλό. Όμως, στην περίπτωση της νέας Mercedes CLE Coupé ακόμα και η λογική μπορεί να δικαιολογήσει την αγορά της
Η CLE 200 χρησιμοποιεί έναν τετρακύλινδρο turbo κινητήρα δύο λίτρων που συνδυάζεται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. H ισχύς ξεπερνά τους 200 ίππους και είναι ικανοποιητική, ειδικά για την entry-level έκδοση της CLE
Η βασική σύνθεση των μοντέλων της Mercedes-Benz είναι -κατά κύριο λόγο- σταθερή. Αυτό, όμως, ισχύει αποκλειστικά για τα μοντέλα που το όνομά τους έχει μόνο ένα γράμμα (A-Class, C-Class, S-Class κ.ο.κ.)
Ανά καιρούς, βέβαια, βλέπουμε μερικές νέες προσθήκες στην γκάμα, με μοντέλα που έχουν τρία γράμματα στο όνομά τους και τοποθετούνται ουσιαστικά ανάμεσα σε δύο κατηγορίες.
Έτσι, στο παρελθόν γνωρίσαμε τις GLK, SLK, CLC και μερικές ακόμη εκκεντρικές γερμανικές δημιουργίες. Τώρα, γνωρίζουμε το νεότερο μοντέλο της Mercedes, τη CLE Coupé.
Αυτή αντικαθιστά τις C-Class Coupé και E-Class Coupé (που έχουν καταργηθεί από την προηγούμενη γενιά τους) και προσφέρει μια κοινή επιλογή, που αναμένει να ικανοποιήσει τους αγοραστές και των δύο αυτών μοντέλων.
Ο ιδανικός συνδυασμός
Έτσι, λοιπόν, έχουμε μια στιλάτη και αεροδυναμική σιλουέτα, με δυναμικά χαρακτηριστικά και σχεδόν καμία γωνία στο αμάξωμα.
Οι εμπρός προβολείς, οι μυώδεις γραμμές στο καπό και η μεγάλη μάσκα είναι «κλασική Mercedes» του 21ου αιώνα, αλλά, ενώ τα πίσω φώτα ενώνονται με μια γυαλιστερή μαύρη λεπτομέρεια που ακολουθεί αρμονικά τις γραμμές τους, αυτή δεν φωτίζεται μια κάποια LED μπάρα και παραδόξως, ακόμη και αν πρόκειται για ένα στοιχείο που έχουμε… βαρεθεί να βλέπουμε σε νέα μοντέλα, στη συγκεκριμένη περίπτωση αισθάνομαι πως θα ταίριαζε απόλυτα και του λείπει.
Επίσης, οι απολήξεις χρωμίου στο κάτω μέρος είναι ψεύτικες και η πραγματική εξάτμιση κρύβεται πίσω από τον προφυλακτήρα.
Κινητήρας | 2.0lt, βενζινοκινητήρας, τετρακύλινδρος, turbo, άμεσος ψεκασμός, ήπια υβριδικός 48V |
Κιβώτιο | Αυτόματο 9 σχέσεων |
Μετάδοση | Στον πίσω άξονα |
Ισχύς | 227 PS (συνδυαστική) |
Ροπή | 320 Nm (συνδυαστική) |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 7,4'' |
Τελική ταχύτητα | 240 km/h |
Μέση κατανάλωση | 8,2 lt/100km |
Βάρος | 1.790 kg |
Τιμή | από €65.099 |
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ
Photo: Δημήτρης Μανώλαρος
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.