Δοκιμή MG4: Το «value for money» μόλις μπήκε στην πρίζα

Post date:

Author:

Category:

Το πρώτο καθαρόαιμο ηλεκτρικό μοντέλο της MG, το MG4, αλλάζει τα δεδομένα της κατηγορίας. Προσφέρει το απόλυτο πακέτο εξοπλισμού και ποιότητας σε ασυναγώνιστη τιμή και με επτά χρόνια εγγύηση. Απ’ ό,τι φαίνεται, η πραγματική αναγέννηση της MG μόλις ξεκίνησε, έχει ηλεκτρικές καταβολές και θα βάλει δύσκολα σε Ευρωπαίους και Αμερικανούς ανταγωνιστές

Δοκιμή MG4

Το μικρομεσαίο hatchback, πέραν της επερχόμενης ισχυρής και τετρακίνητης, έκδοσης XPOWER, στη χώρα μας διατίθεται σε δύο πισωκίνητες εκδόσεις, με τον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, με απόδοση 170 ή 204 ίππων και μπαταρίες 51 ή 64 kWh, αντίστοιχα. Η έκδοση που δοκιμάζουμε αφορά στην πρώτη, πιο προσιτή επιλογή. Από €36.250 χωρίς την κρατική επιδότηση


Η δίψα της MG για συνεχή εξέλιξη καθώς και οι ανάγκες της παγκόσμιας αγοράς οδήγησαν στο σταδιακό εξηλεκτρισμό της γκάμας της. Το MG5 ήταν το πρώτο που πήρε τον δρόμο αυτό, με το MG ZS EV να ακολουθεί

Ακόμα και οι ανανεωμένος εκδοχές των δύο όμως δεν αποτελούσαν ηλεκτρικά μοντέλα σχεδιασμένα σε λευκό χαρτί.

Στα μέσα του 2022 το MG4 έφτασε στην Ευρώπη και κέρδισε αμέσως τις εντυπώσεις με την σχεδιαστική του φιλοσοφία, την ηλεκτρική του υπόσταση και τον ασυναγώνιστο ”VFM” χαρακτήρα.

Ζώντας και γράφοντας χιλιόμετρα μαζί του όμως στην Ελλάδα, διαπιστώσαμε ότι η χαμηλή του τιμή και ο πλήρης εξοπλισμός δεν είναι τα μόνα άξια αναφοράς σημεία

Εξευρωπαϊσμένος φουτουρισμός

Τα πρώτα μοντέλα της «σύγχρονης» και με κινεζικές πλέον ρίζες MG, θα μπορούσαμε να πούμε ότι σχεδιαστικά δεν είχαν ταυτότητα.

Σα να έλειπε η έμπνευση των σχεδιαστών και κάποιοι «κακοπροαίρετοι» θα έλεγαν ότι αντέγραφαν κάθε μοντέλο από τους υπόλοιπους κατασκευαστές. Τον κανόνα αυτόν όμως έσπασε το MG4. Ήταν το πρώτο μοντέλο που, σχεδιασμένο με την ηλεκτρική του φύση στο πλάνο, επαναπροσδιόρισε τη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας

Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ

Photo: Δημήτρης Μανώλαρος


MG4 XPower

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει