Μπορεί να μη φαίνεται, όμως αυτό είναι το ανανεωμένο Nissan Juke. Με μικρές αλλαγές στο αμάξωμα αλλά σημαντικές βελτιώσεις στο εσωτερικό
Το Juke είναι διαθέσιμο με τρεις διαφορετικές επιλογές κινητήρα και στη δοκιμή μας οδηγήσαμε την εισαγωγική έκδοση, με τον τρικύλινδρο, turbo κινητήρα βενζίνης που συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
H ασυνήθιστη εμφάνιση του Juke ήταν πάντοτε, από την πρώτη κιόλας γενιά του, το αμφιλεγόμενο χαρακτηριστικό του: είναι αυτό που λένε «either love it or hate it», δεν υπάρχει ανάμεσα
Οι πωλήσεις του βέβαια, μαρτυρούν ότι ο περισσότερος κόσμος το αγαπά, αντίθετα με τις απόψεις μερικών «μονομάχων του πληκτρολογίου» στο internet.
Είναι λογικό βέβαια: σε μια κατηγορία όπου οι κανονισμοί για την ασφάλεια των πεζών έχουν αναγκάσει όλα τα μοντέλα να δείχνουν σχεδόν ίδια, το Juke ξεχωρίζει και ξεφεύγει από το τυπικό σχεδιασμό Crossover.
Η αισθητική βελτίωση του facelift για το εξωτερικό κομμάτι, περιορίζεται σε μικρές αλλαγές στα φώτα εμπρός, αλλά και πίσω.
Τουλάχιστον, εμπλουτίστηκαν οι επιλογές εξατομίκευσης, με νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου και 3 νέες αποχρώσεις για το αμάξωμα, μία εκ των οποίων είναι κίτρινη, καθώς αυτή ήταν μια επιλογή στα Juke πρώτης γενιάς και οι αγοραστές πίεσαν τη Nissan να το επαναφέρει! Και το γκρι στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας, όμως, δείχνει όμορφο, ειδικά με τις μαύρες λεπτομέρειες και τις αεροδυναμικές ζάντες των 19 ιντσών.
Κινητήρας | 1.0 lt, τρικύλινδρος, βενζινοκίνητος, άμεσος ψεκασμός, turbo |
Κιβώτιο | Χειροκίνητο 6 σχέσεων |
Μετάδοση | Στον εμπρόσθιο άξονα |
Ισχύς | 114 PS |
Ροπή | 200 Nm |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 10,7'' |
Τελική ταχύτητα | 180 km/h |
Μέση κατανάλωση | 9,8 lt/100km |
Βάρος | 1.200kg |
Τιμή | €21.990 |
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ
Photo: Δημήτρης Μανώλαρος
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.