Το «νέο» T-Cross μέσα στα μόλις 4,1 μέτρα του χωράει οικογένειες, εμπορική επιτυχία 1,2 εκατ. πωλήσεων, πλήρη εξοπλισμό καθώς και αισθητές ανανεώσεις σε καίρια σημεία. Το οδηγούμε στην όμορφη και αισθητικά επιθετική έκδοση R-Line που το κάνει να ξεχωρίζει ακόμα περισσότερο. Μαζί με κάποια οικονομικά διλήμματα

Το Volkswagen T-Cross προχωρά την καριέρα του στην ελληνική αγορά βελτιώνοντας στοιχεία εξωτερικής εμφάνισης, ποιότητας καμπίνας, απόδοσης κινητήρα (116 PS από 110 PS), λογισμικού DSG ενώ διατηρεί τον πρακτικό του χαρακτήρα με εξαιρετικούς χώρους
Τι λέει το 4D | Πολυχρηστικό B-SUV που ανανεώθηκε σε ποιότητα, εξοπλισμό και χαρτογραφίσεις. Η έκδοση R-Line της δοκιμής προσθέτει αισθητικούς πόντους που «κρύβουν» τα 110 PS |
Μας αρέσει | Αισθητά αναβαθμισμένο εσωτερικό, χώροι, φιλική συμπεριφορά, κλιμάκωση κιβωτίου DSG, πρωτιά τοποθέτησης προβολέων IQ.LIGHT LED στην κατηγορία, σβέλτες επιδόσεις, απόσταση από το έδαφος |
Όχι και τόσο | Τεχνητή αίσθηση τιμονιού, θρόισμα τρικύλινδρου στις υψηλές rpm παρά τη βελτιωμένη ηχομόνωση |
Τιμή | €23.950 (95 PS / χειροκίνητο / Life) €24.950 (116 PS / χειροκίνητο / Life) €27.350 (116 PS / DSG / More) €30.050 (116 PS / DSG / R-Line) δοκιμής €31.350 (150 PS / DSG / R-Line) |
Όταν ο υποψήφιος αγοραστής ενός B-SUV της VW πλησιάσει τα €30.050 που κοστίζει η έκδοση R-Line στο T-Cross που βλέπετε, έχει ένα προφανές δίλημμα: να δώσει κάτι παραπάνω, συγκεκριμένα €31.350, και να πάει στο κορυφαίο T-Cross ή να επιλέξει μία πιο φτηνή έκδοση του τρικύλινδρου TSI;
Στην πρώτη περίπτωση θα πάρει τον τετρακύλινδρο TSI των 150 ίππων, αυτόν που τοποθετείται και σε άλλα μοντέλα του γκρουπ, μεταξύ αυτών και στο μεγαλύτερων διαστάσεων νέο VW Tiguan που οδηγήσαμε πρόσφατα.
Μαζί όμως θα έχει και το DSG αλλά και το πακέτο R-Line καθώς η κορυφαία έκδοση προσφέρεται με «όλα μέσα».
Στη δεύτερη περίπτωση έχει επιλογές, όπως διαφημίζει και η επίσημη ιστοσελίδα της ελληνικής εισαγωγικής, που ξεκινούν από τα €23.950.
Στην τιμολογιακή «βάση» του ανανεωμένου T-Cross βρίσκεται ο τρικύλινδρος των 95 PS με χειροκίνητο 5άρι. Η αλήθεια είναι πως τα μοτέρ της VW δείχνουν στην πράξη πιο ψυχωμένα απ΄όσο δηλώνει η τυπική ισχύς. Ωστόσο το 5άρι κιβώτιο είναι παρελθόν: σε ταξίδι, σε επιπλέον οικονομία, σε μεταπώληση. Συνεπώς, εκτός της περίπτωσης που κάποιος οριακά αγγίζει τα €24.000, η φθηνότερη έκδοση μάλλον δεν είναι η πιο σοφή επιλογή

Ενδιάμεσα στη γκάμα υπάρχει η χρυσή τομή για αυτό το αυτοκίνητο, δεδομένης διάστασης και χαρακτήρα του, ο TSI των 116 PS. Το θέμα μετά, είναι ποια έκδοση. Και επ’ αυτού υπάρχει ενδιαφέρον, όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.