Δοκιμή: Omoda 5 EV: Απρόσμενα ολοκληρωμένη επιλογή

Post date:

Author:

Category:

Το Omoda 5 EV εγκαινιάζει τη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης με κινεζική σφραγίδα, premium αισθητική και ανταγωνιστική τιμολόγηση

Omoda δοκιμή

Στην καρδιά του Omoda 5 EV βρίσκεται ένας ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη στον εμπρός άξονα, που αποδίδει 204 ίππους και 340 Nm ροπής, χαρίζοντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,8 δευτερόλεπτα. Τιμές κάτι παραπάνω από ικανοποιητική για τα δεδομένα του segment, αλλά και του κοινού στο οποίο απευθύνεται. Επιπλέον, το σύστημα προσφέρει τρία προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Sport) και διαθέτει τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας με επιλογή έντασης 3 σταδίων


Η Κίνα δεν εξάγει πλέον μόνο smartphones και φθηνά gadgets, αλλά και αυτοκίνητα, και μάλιστα με βλέψεις πρωταγωνιστισμού. Η είσοδος των Omoda & Jaecoo στην ελληνική αγορά δεν είναι απλώς ένα ακόμη λανσάρισμα, αλλά μια προσεκτικά μελετημένη στρατηγική επέκταση, βασισμένη σε ένα ευρωπαϊκό δίκτυο έρευνας, παραγωγής και διανομής

Η εταιρεία συστήθηκε στο κοινό με φουτουριστική αισθητική, τεχνολογία αιχμής και μια φρέσκια, εξωστρεφή ταυτότητα που δε φοβάται να ξεχωρίσει.

Ένας από τους μπροστάρηδες αυτής της «εισβολής» είναι το Omoda 5 EV, ένα ηλεκτρικό compact SUV που θέλει να φέρει την premium εμπειρία πιο κοντά στον μέσο αγοραστή.

Omoda δοκιμή

Με αυτονομία έως 430 χιλιόμετρα, επιδόσεις που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τη θερμική πρόταση και τιμή που ξεκινά από τις 28.500 ευρώ με επιδότηση, το ηλεκτρικό της Omoda πατά με αυτοπεποίθηση σε μία από τις πιο ανταγωνιστικές κατηγορίες της αγοράς. Η τεχνολογία, η σχεδίαση και η πρόθεση είναι εκεί – μένει να δούμε αν και ο Έλληνας οδηγός είναι έτοιμος να την εμπιστευτεί

Omoda δοκιμή

Φουτουρο-γοητεία και ψηφιακή πολυτέλεια

Με γραμμές που ρέουν σα κύμα πάνω από τις επιφάνειες, φωτιστικά σώματα Full LED από άκρη σε άκρη και μια μάσκα που… δεν είναι μάσκα (λόγω ηλεκτρικής φύσης), το κινεζικό SUV δηλώνει από την πρώτη στιγμή πως δεν παίζει με τους κανόνες των «παραδοσιακών» κατασκευαστών.

Το design ακολουθεί τη φιλοσοφία «Artin Motion», συνδυάζοντας δυναμισμό και κομψότητα, με πινελιές που θυμίζουν concept car – όχι μοντέλο παραγωγής.

Database
Κινητήρας1 ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία 61 kWh (LFP)
Κιβώτιο1 σχέσης
ΜετάδοσηΣτον εμπρόσθιο άξονα
Ισχύς204 PS
Ροπή340 Nm
Επιτάχυνση0-100 km/h σε 8,6''
Τελική ταχύτητα172 km/h
Μέση κατανάλωση15,5 kWh/100 km (δοκιμής)
Αυτονομία400 km (δοκιμής)
ΦόρτισηAC: 6 ώρες & 45 λεπτά

DC: 28 λεπτά
Βάρος1.785 kg
ΤιμήΑπό €28.500 (με την επιδότηση)

Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr

Info: omodajaecoo.gr / Photo: Ναυσικά Βασιλειάδου


Hyundai Inster

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει