Το Omoda 5 EV εγκαινιάζει τη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης με κινεζική σφραγίδα, premium αισθητική και ανταγωνιστική τιμολόγηση

Στην καρδιά του Omoda 5 EV βρίσκεται ένας ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη στον εμπρός άξονα, που αποδίδει 204 ίππους και 340 Nm ροπής, χαρίζοντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,8 δευτερόλεπτα. Τιμές κάτι παραπάνω από ικανοποιητική για τα δεδομένα του segment, αλλά και του κοινού στο οποίο απευθύνεται. Επιπλέον, το σύστημα προσφέρει τρία προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Sport) και διαθέτει τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας με επιλογή έντασης 3 σταδίων
Η Κίνα δεν εξάγει πλέον μόνο smartphones και φθηνά gadgets, αλλά και αυτοκίνητα, και μάλιστα με βλέψεις πρωταγωνιστισμού. Η είσοδος των Omoda & Jaecoo στην ελληνική αγορά δεν είναι απλώς ένα ακόμη λανσάρισμα, αλλά μια προσεκτικά μελετημένη στρατηγική επέκταση, βασισμένη σε ένα ευρωπαϊκό δίκτυο έρευνας, παραγωγής και διανομής
Η εταιρεία συστήθηκε στο κοινό με φουτουριστική αισθητική, τεχνολογία αιχμής και μια φρέσκια, εξωστρεφή ταυτότητα που δε φοβάται να ξεχωρίσει.
Ένας από τους μπροστάρηδες αυτής της «εισβολής» είναι το Omoda 5 EV, ένα ηλεκτρικό compact SUV που θέλει να φέρει την premium εμπειρία πιο κοντά στον μέσο αγοραστή.

Με αυτονομία έως 430 χιλιόμετρα, επιδόσεις που δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τη θερμική πρόταση και τιμή που ξεκινά από τις 28.500 ευρώ με επιδότηση, το ηλεκτρικό της Omoda πατά με αυτοπεποίθηση σε μία από τις πιο ανταγωνιστικές κατηγορίες της αγοράς. Η τεχνολογία, η σχεδίαση και η πρόθεση είναι εκεί – μένει να δούμε αν και ο Έλληνας οδηγός είναι έτοιμος να την εμπιστευτεί

Φουτουρο-γοητεία και ψηφιακή πολυτέλεια
Με γραμμές που ρέουν σα κύμα πάνω από τις επιφάνειες, φωτιστικά σώματα Full LED από άκρη σε άκρη και μια μάσκα που… δεν είναι μάσκα (λόγω ηλεκτρικής φύσης), το κινεζικό SUV δηλώνει από την πρώτη στιγμή πως δεν παίζει με τους κανόνες των «παραδοσιακών» κατασκευαστών.
Το design ακολουθεί τη φιλοσοφία «Artin Motion», συνδυάζοντας δυναμισμό και κομψότητα, με πινελιές που θυμίζουν concept car – όχι μοντέλο παραγωγής.


Κινητήρας | 1 ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία 61 kWh (LFP) |
Κιβώτιο | 1 σχέσης |
Μετάδοση | Στον εμπρόσθιο άξονα |
Ισχύς | 204 PS |
Ροπή | 340 Nm |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 8,6'' |
Τελική ταχύτητα | 172 km/h |
Μέση κατανάλωση | 15,5 kWh/100 km (δοκιμής) |
Αυτονομία | 400 km (δοκιμής) |
Φόρτιση | AC: 6 ώρες & 45 λεπτά DC: 28 λεπτά |
Βάρος | 1.785 kg |
Τιμή | Από €28.500 (με την επιδότηση) |
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr
Info: omodajaecoo.gr / Photo: Ναυσικά Βασιλειάδου
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.