Με την επιλογή της εισαγωγικής εταιρίας να κοστολογήσει την υβριδική έκδοση του Peugeot 2008 μόλις €200 περισσότερα από τη βενζινοκίνητη των 130 ίππων, γίνεται πλέον ξεκάθαρος ο προσανατολισμός της μάρκας να κατευθύνει (ορθώς κατά τη γνώμη μας) το καταναλωτικό κοινό στα υβριδικά
Όντας ήδη συνώνυμο της γαλλικής φινέτσας, το υβριδικό Peugeot 2008 έρχεται πλέον πρόσω ολοταχώς να μας εντυπωσιάσει και με την τεχνολογική του αναβάθμιση
Κατέχοντας επάξια την τρίτη θέση των ευρωπαϊκών πωλήσεων στην κατηγορία των B-SUV και έχοντας ταξινομήσει 204.773 μονάδες παγκοσμίως, μόλις το 2023, το ανανεωμένο Peugeot 2008 που παρουσιάστηκε φέτος τον Μάιο συνεχίζει ακούραστα την επιτυχημένη του πορεία στον χώρο
Τώρα με την προσθήκη της (πλήρως) υβριδικής έκδοσης των 136 ίππων στη γκάμα που προσφέρει μειωμένη κατανάλωση έως και 20% και μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα έως και 26g/km συγκριτικά με την απλή βενζινοκίνητη έκδοση των 130 ίππων, το 2008 έρχεται απλώς για να διαπρέψει.
Ευχάριστη έκπληξη η παρουσία των δύο πραγματικών απολήξεων της εξάτμισης στο πίσω μέρος, σε μια εποχή που κάτι τέτοιο συνιστά είδος προς εξαφάνιση
Ακολουθώντας τη σχεδίαση του 508, το 2008 γίνεται το δεύτερο μοντέλο της Peugeot που υιοθετεί τη νέα φωτιστική υπογραφή με τους τρεις κάθετους φωτεινούς «όνυχες» που είναι ενσωματωμένοι στα μαύρα γυαλιστερά πλαίσια του προφυλακτήρα.
Αντιστοίχως και στο πίσω μέρος τα νέα LED πίσω φώτα έχουν επανασχεδιασμένους τους τρεις εμβληματικούς όνυχες, αποτελούμενα από τρεις επάλληλες οριζόντιες διπλές, λεπτές και κομψές λωρίδες, συμβάλλοντας έτσι στην οπτική διεύρυνση του πλάτους του αυτοκινήτου.
Περνώντας στο εσωτερικό, η κεντρική οθόνη αφής 10 ιντσών μαζί με τον επίσης ψηφιακό πίνακα οργάνων ξεχωρίζουν αμέσως, ενώ η συνολική σχεδίαση φέρει έναν κομψό, πρακτικό και διακριτικό τόνο.
Το πρωτότυπο τιμόνι μικρής διαμέτρου της μάρκας βρίσκεται στο επίκεντρο της δράσης, με την εταιρία να αναφέρει πως «δεκαπλασιάζει την οδηγική απόλαυση, προσφέροντας μοναδική ευελιξία και ακρίβεια στον χειρισμό του», αν και η εμπειρία μας απέχει παρασάγγας από τα παραπάνω
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ
Photo: Ναυσικά Βασιλειάδου
Κινητήρας | 1.2 lt, τρικύλινδρος, βενζινοκίνητος, τούρμπο, άμεσος ψεκασμός, ήπια υβριδικός |
Κιβώτιο | Αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων |
Μετάδοση | Στον εμπρόσθιο άξονα |
Ισχύς | 136 PS |
Ροπή | 230 Nm |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 8,3'' |
Τελική ταχύτητα | 206 km/h |
Μέση κατανάλωση δοκιμής | 6,9 lt/100 km |
Βάρος | 1.372 kg |
Τιμή | από €24.800 |
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.