Tο ευφάνταστο Peugeot 3008 και στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοσή του ξεχωρίζει από το πλήθος, χάρη στην απαράμιλλη φινέτσα του αλλά και την απόδοσή του. Τι σου είναι τα γονίδια τελικά…
Το Peugeot e-3008 στο ήπιο πρόγραμμα Eco αποδίδει 170 ίππους και 270 Nm, στο Normal 191 ίππους και 300 Nm, ενώ στο Sport αποδίδεται η πλήρης ονομαστική ισχύς των 210 ίππων και των 345 Nm ροπής, που μεταδίδονται στον εμπρός άξονα μέσω κιβωτίου μονής σχέσης
Παρακαλώ, συγκρατήστε τη φράση «BEV by design», γιατί εφεξής θα τη συναντούμε συχνά. Ο λόγος;
Έτσι βάφτισε το γκρουπ Stellantis την καινοτόμο κατασκευαστική φιλοσοφία, που θα εφαρμόζεται σε όλα ανεξαιρέτως τα μελλοντικά εξηλεκτρισμένα μοντέλα των εταιρειών που ανήκουν στον όμιλό της.
Για να σας βάλουμε μία και καλή στο νόημά της, αναφέρουμε πως η κεντρική ιδέα της ”BEV by design” προβλέπει η σχεδίαση των αμαξωμάτων να γίνεται κατά τέτοιον τρόπο έτσι ώστε να συνδυάζουν ισομερώς αισθητική και υψηλή απόδοση.
Στόχος στο τελευταίο κομμάτι βεβαίως οι επιδόσεις να συνοδεύονται αυστηρά από χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα (βλ. κατανάλωση καυσίμου, εκπομπές ρύπων CΟ2).
Πρώτο δείγμα γραφής της συγκεκριμένης φιλοσοφίας το ολοκαίνουριο Peugeot 3008, που δοκιμάσαμε τον περασμένο Ιούλιο στην ήπια υβριδική εκδοχή με τους 136 ίππους.
Η «επίγευση» που μας άφησε ήταν συνολικά ιδιαίτερα ευχάριστη, τόσο με το χάρμα οφθαλμών εξαιρετικό παρουσιαστικό της όσο και με την ανέλπιστα καλή απόδοσή του.
Στην πράξη ο «Βενιαμίν» της νέας γενιάς του μεσαίου γαλλικού SUV (σ.σ.: υπενθυμίζουμε πως μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένουμε τη plug-in υβριδική έκδοση των 195 ίππων) αποδείχθηκε ολοκληρωμένος και ως εκ τούτου άκρως ανταγωνιστικός.
Σήμερα επανερχόμαστε στο σημαντικό νέο 3008, έχοντας και πάλι ως δείγμα γραφής τον «Βενιαμίν» των αμιγώς ηλεκτρικών αυτή τη φορά (αναμένονται δύο ακόμα εκδόσεις με 231 και 326 ίππους), που χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα 210 ίππων και μπαταρία χωρητικότητας 77 kWh (73 kWh ωφέλιμη). Κέρδη, απώλειες, νέα δεδομένα και -αναπόφευκτες- διαφορές στις γραμμές που έπονται
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr εδώ
Photo: Ναυσικά Βασιλειάδου
Κινητήρας | 1 ηλεκτροκινητήρας, μπαταρία 77 kWh (ωφέλιμες 73 kWh) |
Κιβώτιο | 1 σχέσης |
Μετάδοση | Στον εμπρόσθιο άξονα |
Ισχύς | 210 PS |
Ροπή | 343 Nm |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 8,8'' |
Τελική ταχύτητα | 170 km/h |
Μέση κατανάλωση | 17,2 kWh/100 km (μέση δοκιμής) |
Αυτονομία | 525 km (WLTP) 430 km (δοκιμής) |
Βάρος | 2.114 kg |
Τιμή | €55.800 (έκδοση δοκιμής GT) |
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.