Δοκιμή: Porsche Cayenne e-Hybrid. Είναι σίγουρα SUV;

Post date:

Author:

Category:

Υπάρχει το τέλειο; Αυτή μάλλον είναι η ερώτηση που ομάδα της Porsche έθεσε πριν ξεκινήσει να εξελίσσει το νεότερo Cayenne Coupé. Απάντησε θετικά για ακόμα μια φορά, στην εποχή που κάθε αυτοκίνητο χάνει το χαρακτήρα του και ξεφεύγει από συγκινήσεις. Αυτό το Cayenne e-Hybrid μένει πιστό χωρίς να αφήνει τους «πιουρίστες» παραπονεμένους

Δοκιμή Porsche Cayenne e-Hybrid

Δεν υπάρχει άλλο πολυτελές ή σπορ SUV που να μπορεί να κινηθεί έτσι σε μια στροφοδιαδρομή


Πριν από περίπου 20 χρόνια η Porsche τάραξε τα νερά στην αυτοκινητοβιομηχανία με μία απόφαση που δίχασε όλο τον κόσμο, μα περισσότερο όσους ήταν πιστοί και «βαμμένοι» στα χρώματα της εμβληματικής μάρκας από τη Στουτγάρδη

Ένα υπερυψωμένο Porsche που θα ζύγιζε δύο τόνους και θα μπορούσε να πάρει τα βουνά και τα λαγκάδια, όσο καλά θα μπορούσε να περάσει από την καυτή άσφαλτο μιας πίστας, φιλοξενώντας πέντε και τις αποσκευές τους μαζί.

Μην κοιτάτε που τα σύγχρονα SUV έχουν απέραντες δυνατότητες εντός και εκτός δρόμου. 

Στις αρχές του 2000 η ιστορία ήταν εντελώς διαφορετική

Δύο δεκαετίες μετά η Porsche δε δικαιώθηκε απλώς, αλλά κατά μία έννοια έδειξε το δρόμο για τα σπορ SUV με το Cayenne της να κρατά γερά τον τίτλο του best seller στη γκάμα της.

Με το Cayenne, όμως, η Porsche πρωτοτύπησε και σε ακόμα έναν τομέα, που τη σήμερον ημέρα χαρακτηρίζει κάθε νέο μοντέλο που λανσάρεται.

Το 2014 το εξηλέκτρισε και έγινε η μόνη μάρκα στο κόσμο με τρία plug-in υβριδικά μοντέλα στη φαρέτρα της, μαζί με τα Panamera-Hybrid και 918 Spyder.

Το Cayenne, στην 3η γενιά πλέον και προσφάτως φρεσκαρισμένο, δείχνει πιο ώριμο από ποτέ και φέρνει τεχνολογίες αιχμής σε όλα τα επίπεδα, με τη βασικότερη αλλαγή να βρίσκεται μέσα και στην πλευρά του οδηγού.

Δοκιμή Porsche Cayenne e-Hybrid

Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ

Photo: Δημήτρης Μανώλαρος

Database
Κινητήρας3.0 lt, βενζινοκινητήρας V6, υβριδικός, turbo, άμεσος ψεκασμός, μπαταρία 25,9 kWh (καθαρές 21,8 kWh), plug-in
ΚιβώτιοΑυτόματο 8 σχέσεων
ΜετάδοσηΤετρακίνηση
Ισχύς470 PS (συνδυαστική)
Ροπή650 Nm (συνδυαστική)
Επιτάχυνση0-100 km/h σε 4,9''
Τελική ταχύτητα254 km/h
Βάρος2.425 kg
Τιμήαπό €126.380

GT3 RS. Στεροειδές με πινακίδες κυκλοφορίας

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει