Υπάρχει το τέλειο; Αυτή μάλλον είναι η ερώτηση που ομάδα της Porsche έθεσε πριν ξεκινήσει να εξελίσσει το νεότερo Cayenne Coupé. Απάντησε θετικά για ακόμα μια φορά, στην εποχή που κάθε αυτοκίνητο χάνει το χαρακτήρα του και ξεφεύγει από συγκινήσεις. Αυτό το Cayenne e-Hybrid μένει πιστό χωρίς να αφήνει τους «πιουρίστες» παραπονεμένους
Δεν υπάρχει άλλο πολυτελές ή σπορ SUV που να μπορεί να κινηθεί έτσι σε μια στροφοδιαδρομή
Πριν από περίπου 20 χρόνια η Porsche τάραξε τα νερά στην αυτοκινητοβιομηχανία με μία απόφαση που δίχασε όλο τον κόσμο, μα περισσότερο όσους ήταν πιστοί και «βαμμένοι» στα χρώματα της εμβληματικής μάρκας από τη Στουτγάρδη
Ένα υπερυψωμένο Porsche που θα ζύγιζε δύο τόνους και θα μπορούσε να πάρει τα βουνά και τα λαγκάδια, όσο καλά θα μπορούσε να περάσει από την καυτή άσφαλτο μιας πίστας, φιλοξενώντας πέντε και τις αποσκευές τους μαζί.
Μην κοιτάτε που τα σύγχρονα SUV έχουν απέραντες δυνατότητες εντός και εκτός δρόμου.
Στις αρχές του 2000 η ιστορία ήταν εντελώς διαφορετική
Δύο δεκαετίες μετά η Porsche δε δικαιώθηκε απλώς, αλλά κατά μία έννοια έδειξε το δρόμο για τα σπορ SUV με το Cayenne της να κρατά γερά τον τίτλο του best seller στη γκάμα της.
Με το Cayenne, όμως, η Porsche πρωτοτύπησε και σε ακόμα έναν τομέα, που τη σήμερον ημέρα χαρακτηρίζει κάθε νέο μοντέλο που λανσάρεται.
Το 2014 το εξηλέκτρισε και έγινε η μόνη μάρκα στο κόσμο με τρία plug-in υβριδικά μοντέλα στη φαρέτρα της, μαζί με τα Panamera-Hybrid και 918 Spyder.
Το Cayenne, στην 3η γενιά πλέον και προσφάτως φρεσκαρισμένο, δείχνει πιο ώριμο από ποτέ και φέρνει τεχνολογίες αιχμής σε όλα τα επίπεδα, με τη βασικότερη αλλαγή να βρίσκεται μέσα και στην πλευρά του οδηγού.
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ
Photo: Δημήτρης Μανώλαρος
Κινητήρας | 3.0 lt, βενζινοκινητήρας V6, υβριδικός, turbo, άμεσος ψεκασμός, μπαταρία 25,9 kWh (καθαρές 21,8 kWh), plug-in |
Κιβώτιο | Αυτόματο 8 σχέσεων |
Μετάδοση | Τετρακίνηση |
Ισχύς | 470 PS (συνδυαστική) |
Ροπή | 650 Nm (συνδυαστική) |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 4,9'' |
Τελική ταχύτητα | 254 km/h |
Βάρος | 2.425 kg |
Τιμή | από €126.380 |
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.