Δοκιμή: Porsche Macan 4. Full house

Post date:

Author:

Category:

Με τη νέα Porsche Macan η γερμανική μάρκα ανεβάζει κατακόρυφα τον πήχη στα ηλεκτροκίνητα SUV, με τρομερές επιδόσεις και περίσσιο στιλ

Porsche Macan 4 δοκιμή

Η μπαταρία της Macan 4 είναι μεγάλη, με ωφέλιμη χωρητικότητα 96 kWh και στην έκδοση της δοκιμής μας, βρίσκουμε την ιδανική ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και αυτονομίας, καθώς μπορεί να καλύψει σχεδόν 600 χιλιόμετρα με μία φόρτιση


Το πιο εμπορικό μοντέλο της Porsche πέρασε στη δεύτερη γενιά του, διατηρώντας τα χαρακτηριστικά που αγαπήσαμε αλλά πιο σημαντικά, με μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση για το σύστημα κίνησης και την οδηγική της συμπεριφορά

Πλέον διατίθεται αποκλειστικά ως ηλεκτρικό μοντέλο και είναι διαθέσιμη σε τέσσερις εκδόσεις κινητήρα, με την κορυφαία να διατηρεί -επίμονα- το όνομα “Turbo”.

Αντίθετα με αυτήν όμως, πρόκειται για την πρώτη Porsche που χρησιμοποιεί τη πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric), που φτιάχτηκε για SUV, υποστηρίζει αρχιτεκτονική 800V και έχει κατασκευαστεί σε συνεργασία με την Audi.



Δεν πέρασαν ούτε 10 χρόνια από την παρουσίαση της πρώτης Macan και η Porsche κατάφερε να παρουσιάσει μια ολοκαίνουργια γενιά για το μικρό SUV της.

Και δεν πρόκειται απλώς για ένα νέο αυτοκίνητο, αλλά για μια νέα προσέγγιση για τον τρόπο που η μάρκα κατασκευάζει αυτοκίνητα.

Την ίδια στιγμή, βέβαια, υπογραμμίζει και τη πορεία που έχει χαράξει η Porsche προς την ηλεκτροκίνηση και το πόσο καλά το κάνει, καθώς η ίδια έχει θέσει ως στόχο το 80% της γκάμας της να είναι εξηλεκτρισμένο μέχρι το 2030.

Μπορεί να ακούγεται θλιβερό, αλλά όταν οδηγήσεις τη νέα Macan (ή και την Taycan), αντιλαμβάνεσαι πως υπάρχει ελπίδα με ηλεκτρικά αυτοκίνητα που ευχαριστιέσαι στην οδήγηση

Porsche Macan 4 δοκιμή

To 2031, η Porsche θα γιορτάσει 100 χρόνια λειτουργίας και έχει πολύ ενδιαφέρον να το σκεφτείς πόσο έχουν εξελιχθεί τα αυτοκίνητα της σε μόλις έναν αιώνα. Και η νέα Macan, είναι ένα λαμπρό παράδειγμα για ακριβώς αυτό

Database
Κινητήρας2 ηλεκτροκινητήρες, μπαταρία 100 kWh (ωφέλιμες 95 kWh)
Κιβώτιο1 σχέσης
ΜετάδοσηΤετρακίνηση
Ισχύς408 PS
Ροπή650 Nm
Επιτάχυνση0-100 km/h σε 5,2''
Τελική ταχύτητα220 km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής23,0 kWh
Αυτονομία (WLTP)516-613 km
ΦόρτισηΟικιακή φόρτιση (2.3 kW): 48 ώρες και 45 λεπτά

Οικιακός φορτιστής (11 kW): 10 ώρες και 15 λεπτά

Ταχυφορτιστής 50 kW: 84 λεπτά (10%-80%)

Ταχυφορτιστής 350 kW: 21 λεπτά (10%-80%)
Βάρος2.330 kg
Τιμή€89.950

Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr

Info: porsche.gr 


Αυτός που πούλησε τις Porsche του για τρεις Alfa Romeo GTA

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει