Με τη νέα Porsche Macan η γερμανική μάρκα ανεβάζει κατακόρυφα τον πήχη στα ηλεκτροκίνητα SUV, με τρομερές επιδόσεις και περίσσιο στιλ
Η μπαταρία της Macan 4 είναι μεγάλη, με ωφέλιμη χωρητικότητα 96 kWh και στην έκδοση της δοκιμής μας, βρίσκουμε την ιδανική ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και αυτονομίας, καθώς μπορεί να καλύψει σχεδόν 600 χιλιόμετρα με μία φόρτιση
Το πιο εμπορικό μοντέλο της Porsche πέρασε στη δεύτερη γενιά του, διατηρώντας τα χαρακτηριστικά που αγαπήσαμε αλλά πιο σημαντικά, με μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση για το σύστημα κίνησης και την οδηγική της συμπεριφορά
Πλέον διατίθεται αποκλειστικά ως ηλεκτρικό μοντέλο και είναι διαθέσιμη σε τέσσερις εκδόσεις κινητήρα, με την κορυφαία να διατηρεί -επίμονα- το όνομα “Turbo”.
Αντίθετα με αυτήν όμως, πρόκειται για την πρώτη Porsche που χρησιμοποιεί τη πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric), που φτιάχτηκε για SUV, υποστηρίζει αρχιτεκτονική 800V και έχει κατασκευαστεί σε συνεργασία με την Audi.
Δεν πέρασαν ούτε 10 χρόνια από την παρουσίαση της πρώτης Macan και η Porsche κατάφερε να παρουσιάσει μια ολοκαίνουργια γενιά για το μικρό SUV της.
Και δεν πρόκειται απλώς για ένα νέο αυτοκίνητο, αλλά για μια νέα προσέγγιση για τον τρόπο που η μάρκα κατασκευάζει αυτοκίνητα.
Την ίδια στιγμή, βέβαια, υπογραμμίζει και τη πορεία που έχει χαράξει η Porsche προς την ηλεκτροκίνηση και το πόσο καλά το κάνει, καθώς η ίδια έχει θέσει ως στόχο το 80% της γκάμας της να είναι εξηλεκτρισμένο μέχρι το 2030.
Μπορεί να ακούγεται θλιβερό, αλλά όταν οδηγήσεις τη νέα Macan (ή και την Taycan), αντιλαμβάνεσαι πως υπάρχει ελπίδα με ηλεκτρικά αυτοκίνητα που ευχαριστιέσαι στην οδήγηση
To 2031, η Porsche θα γιορτάσει 100 χρόνια λειτουργίας και έχει πολύ ενδιαφέρον να το σκεφτείς πόσο έχουν εξελιχθεί τα αυτοκίνητα της σε μόλις έναν αιώνα. Και η νέα Macan, είναι ένα λαμπρό παράδειγμα για ακριβώς αυτό
Κινητήρας | 2 ηλεκτροκινητήρες, μπαταρία 100 kWh (ωφέλιμες 95 kWh) |
Κιβώτιο | 1 σχέσης |
Μετάδοση | Τετρακίνηση |
Ισχύς | 408 PS |
Ροπή | 650 Nm |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 5,2'' |
Τελική ταχύτητα | 220 km/h |
Μέση κατανάλωση δοκιμής | 23,0 kWh |
Αυτονομία (WLTP) | 516-613 km |
Φόρτιση | Οικιακή φόρτιση (2.3 kW): 48 ώρες και 45 λεπτά Οικιακός φορτιστής (11 kW): 10 ώρες και 15 λεπτά Ταχυφορτιστής 50 kW: 84 λεπτά (10%-80%) Ταχυφορτιστής 350 kW: 21 λεπτά (10%-80%) |
Βάρος | 2.330 kg |
Τιμή | €89.950 |
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr
Info: porsche.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.