Δοκιμή: Renault Captur ECO-G 100. Captur(e) the value

Post date:

Author:

Category:

Δε χρειάζεται να πάρεις υβριδικό B-SUV για να κάνεις οικονομικές μετακινήσεις. Το νέο Captur συνεχίζει να προσφέρεται σε έκδοση διπλού καυσίμου βενζίνης-LPG ενώ είναι και πιο ολοκληρωμένο από ποτέ. Από €21.950

Η γκάμα κινητήρων του Captur περιλαμβάνει ένα σύνολο για κάθε γούστο ή ανάγκη, δυστυχώς πλην του diesel πλέον. Τα υβριδικά μπορεί να εκπλήσσουν με την αποδοτικότητά τους, όμως άλλη είναι η έκδοση που εντυπωσιάζει με την τιμή της. Αυτή με το εργοστασιακό σύστημα βενζίνης και LPG που αποτελεί και την πιο προσιτή επιλογή απ’ όλες. Δύο καύσιμα, το ένα πάμφθηνο, αλλά κυρίως δύο ντεπόζιτα (48 και 40 λίτρων)


Πέρασαν έντεκα χρόνια από τότε που η Renault μάς παρουσίασε το Captur. Τότε ήταν που τα μικρά crossover έκαναν το πρώτο «ντου» και εξαπλώθηκαν πιο γρήγορα και από τον Covid

Η Renault δε θα μπορούσε να λείπει από το εμπορικό πάρτι, αφού ήταν ξεκάθαρες οι προτιμήσεις του κοινού.

Τα 2 εκατομμύρια των πωλήσεών του τη δικαιώνουν άλλωστε. Από ένα υπερυψωμένο Clio στην πρώτη του γενιά σε ένα από τα πιο ολοκληρωμένα B-SUV στη δεύτερη.

Αυτό που βλέπετε, αν από μπροστά δεν σας θυμίζει κάτι, να ξεκαθαρίσουμε πως δεν είναι η τρίτη γενιά του. Πρόκειται για ένα εκτεταμένο facelift που εκμοντερνίζει πολύ την εικόνα του και αναβαθμίζει αρκετά τον εξοπλισμό του, έτσι ώστε να συνεχίσει να κερδίζει το κοινό, όντας μια πολύ ολοκληρωμένη πρόταση.

Μια καλή τιμή θα χρειαζόταν για να πετύχει το σκοπό αυτόn και πλέον την έχει, ειδικά στην έκδοση με το LPG.

Δεν είναι πολλές οι φορές που η ανανέωση μιας γενιάς φέρνει τόσο μεγάλες εξωτερικές αλλαγές. Αυτές. βέβαια, στο νέο Captur είναι επικεντρωμένες στο μπροστινό μέρος, οπότε και παραμένει στην πράξη ένα facelift

Η Renault τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε μία μεταβατική φάση στην οποία θα μπορούσαμε να πούμε ότι πειραματίζεται σχεδιαστικά.

Με τα πιο πρόσφατα μοντέλα έχει πετύχει μια αλλαγή στην εικόνα της που ξεφεύγει προς στα premium λημέρια και το νέο Captur είναι ένα απ’ αυτά. Πιο πολλά κοινά στοιχεία έχει με το εντυπωσιακό Rafale παρά με το μικρό του αδελφάκι, το Clio. Όπως επίσης σα δύο σταγόνες νερό μοιάζει με το μεγαλύτερο Symbioz που παρουσιάστηκε πρόσφατα, αλλά και αρκετά με το Scenic.

Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ

Photo: Δημήτρης Μανώλαρος

Database
Κινητήρας1.0 lt, τρικύλινδρος, βενζινοκίνητος / LPG, τούρμπο, άμεσος ψεκασμός
ΚιβώτιοΧειροκίνητο 6 σχέσεων
ΜετάδοσηΣτον εμπρόσθιο άξονα
Ισχύς100 PS
Ροπή170 Nm
Επιτάχυνση0-100 km/h σε 11,8'' (LPG) /
σε 12,5'' (βενζίνη)
Τελική ταχύτητα174 km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής9,0 lt/100 km (LPG)
6,5 λτ/100 km (βενζίνη)
Βάρος1.279 kg
Τιμή€21.950 (βασική έκδοση Evolution)
€25.600 (έκδοση Techno δοκιμής)

Clio 16V πίστα Μέγαρα

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει