Δοκιμή: Seres 5. Πώς είναι τελικά το κινεζικό SUV των 585 PS;

Post date:

Author:

Category:

Με σχεδόν 600 ίππους, μεγάλους χώρους και όμορφο σχεδιασμό μέσα-έξω, το ηλεκτρικό SUV που κυκλοφόρησε πέρυσι στην Ελλάδα δημιουργεί μια απορία: What’s the catch?

Seres δοκιμή

Tο πιο ιδιαίτερο κομμάτι του Seres 5, κατά τη γνώμη μου βέβαια, είναι το σύστημα κίνησής του σε σχέση με τη συμπεριφορά του στο δρόμο. Ακόμα κι αν αποδίδει 585 ίππους και 940 Νm ροπής -αριθμούς που θα περιμέναμε να δούμε σε ένα supercar-, είναι ένα απόλυτα ήπιο αυτοκίνητο στο δρόμο


Μετά την «επιδρομή» νέων εταιρειών από την Κίνα στο χώρο της μοτοσικλέτας, σειρά έχει ο κόσμος του αυτοκινήτου. Ξεκινήσαμε με τα πρώτα microcars, αλλά μέσα σε λίγα χρόνια πλέον κυκλοφορούν πολλά κινεζικά αυτοκίνητα στους δρόμους μας

Περισσότερα από όσα νομίζετε μάλιστα, καθώς ακόμα και μεγάλες μάρκες έχουν μεταφέρει τη παραγωγή τους στην Κίνα. Ανάμεσα στις νέες εταιρείες που έχουν έρθει στη χώρα μας είναι και η Seres, μία εταιρεία με λιγότερα από 10 χρόνια λειτουργίας και μια πλήρως αυτοματοποιημένη γραμμή παραγωγής.

Η Seres, λοιπόν, μας παρουσιάζει κάτι πρωτόγνωρο και σχεδόν οξύμωρο: ένα premium SUV από την Κίνα, με περίσσια ιπποδύναμη και μία τιμή αγοράς που απευθύνεται σε ένα αρκετά περιορισμένο αγοραστικό κοινό. Και μάλιστα έρχεται στην Ελλάδα αποκλειστικά με αυτό το μοντέλο

Seres δοκιμή

Η συνταγή από την Κίνα μάλλον πετυχαίνει

Το Seres 5 είναι το μεσαίο μοντέλο της μάρκας και πρόκειται για ένα SUV μεσαίων διαστάσεων.

Η εμφάνισή του είναι σχετικά απλή και αεροδυναμική, με πολύ ομαλές γραμμές και ελάχιστες γωνίες.

Τα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν στην εξωτερική του εμφάνιση είναι λεπτομέρειες που έχουν έμπνευση την Ελλάδα: το ελληνικό γράμμα «Σ» που σχηματίζουν τα φώτα ημέρας καθώς φτάνουν χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα αλλά και το σχήμα στα παράθυρα που παίρνει τις γραμμές του από τα φύλλα ελιάς, σύμφωνα με την εταιρεία

Seres δοκιμή
Database
Κινητήρας2 ηλεκτροκινητήρες, μπαταρία 80 kWh
Κιβώτιο1 σχέσης
ΜετάδοσηΤετρακίνηση
Ισχύς585 PS
Ροπή940 Nm
Επιτάχυνση0-100 km/h σε 4,2''
Τελική ταχύτητα200 km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής23,0 kWh
Αυτονομία (WLTP)483 km
ΦόρτισηΟικιακή φόρτιση (2.3 kW): 48 ώρες και 45 λεπτά

Οικιακός φορτιστής (11 kW): 7 ώρες και 5 λεπτά

Ταχυφορτιστής 50 kW: 105 λεπτά (10%-80%)

Ταχυφορτιστής 350 kW: 41 λεπτά (10%-80%)
Βάρος2.360 kg
Τιμή€66.500

Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr

Info: sereshellas.gr / Photo: Ναυσικά Βασιλειάδου


1000 και κάτι χιλιόμετρα με το υβριδικό BYD Seal U DM-i

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει