Με σχεδόν 600 ίππους, μεγάλους χώρους και όμορφο σχεδιασμό μέσα-έξω, το ηλεκτρικό SUV που κυκλοφόρησε πέρυσι στην Ελλάδα δημιουργεί μια απορία: What’s the catch?
Tο πιο ιδιαίτερο κομμάτι του Seres 5, κατά τη γνώμη μου βέβαια, είναι το σύστημα κίνησής του σε σχέση με τη συμπεριφορά του στο δρόμο. Ακόμα κι αν αποδίδει 585 ίππους και 940 Νm ροπής -αριθμούς που θα περιμέναμε να δούμε σε ένα supercar-, είναι ένα απόλυτα ήπιο αυτοκίνητο στο δρόμο
Μετά την «επιδρομή» νέων εταιρειών από την Κίνα στο χώρο της μοτοσικλέτας, σειρά έχει ο κόσμος του αυτοκινήτου. Ξεκινήσαμε με τα πρώτα microcars, αλλά μέσα σε λίγα χρόνια πλέον κυκλοφορούν πολλά κινεζικά αυτοκίνητα στους δρόμους μας
Περισσότερα από όσα νομίζετε μάλιστα, καθώς ακόμα και μεγάλες μάρκες έχουν μεταφέρει τη παραγωγή τους στην Κίνα. Ανάμεσα στις νέες εταιρείες που έχουν έρθει στη χώρα μας είναι και η Seres, μία εταιρεία με λιγότερα από 10 χρόνια λειτουργίας και μια πλήρως αυτοματοποιημένη γραμμή παραγωγής.
Η Seres, λοιπόν, μας παρουσιάζει κάτι πρωτόγνωρο και σχεδόν οξύμωρο: ένα premium SUV από την Κίνα, με περίσσια ιπποδύναμη και μία τιμή αγοράς που απευθύνεται σε ένα αρκετά περιορισμένο αγοραστικό κοινό. Και μάλιστα έρχεται στην Ελλάδα αποκλειστικά με αυτό το μοντέλο
Η συνταγή από την Κίνα μάλλον πετυχαίνει
Το Seres 5 είναι το μεσαίο μοντέλο της μάρκας και πρόκειται για ένα SUV μεσαίων διαστάσεων.
Η εμφάνισή του είναι σχετικά απλή και αεροδυναμική, με πολύ ομαλές γραμμές και ελάχιστες γωνίες.
Τα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν στην εξωτερική του εμφάνιση είναι λεπτομέρειες που έχουν έμπνευση την Ελλάδα: το ελληνικό γράμμα «Σ» που σχηματίζουν τα φώτα ημέρας καθώς φτάνουν χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα αλλά και το σχήμα στα παράθυρα που παίρνει τις γραμμές του από τα φύλλα ελιάς, σύμφωνα με την εταιρεία
Κινητήρας | 2 ηλεκτροκινητήρες, μπαταρία 80 kWh |
Κιβώτιο | 1 σχέσης |
Μετάδοση | Τετρακίνηση |
Ισχύς | 585 PS |
Ροπή | 940 Nm |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 4,2'' |
Τελική ταχύτητα | 200 km/h |
Μέση κατανάλωση δοκιμής | 23,0 kWh |
Αυτονομία (WLTP) | 483 km |
Φόρτιση | Οικιακή φόρτιση (2.3 kW): 48 ώρες και 45 λεπτά Οικιακός φορτιστής (11 kW): 7 ώρες και 5 λεπτά Ταχυφορτιστής 50 kW: 105 λεπτά (10%-80%) Ταχυφορτιστής 350 kW: 41 λεπτά (10%-80%) |
Βάρος | 2.360 kg |
Τιμή | €66.500 |
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr
Info: sereshellas.gr / Photo: Ναυσικά Βασιλειάδου
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.