Το Skoda Scala ανανεώθηκε για να συνεχίσει να προσφέρει πρακτικότητα, εργονομία και άνεση σε όσους τα βάζουν ως προτεραιότητα στο αυτοκίνητό τους. Δεν εντυπωσιάζει, αλλά δεν είναι αυτός ο σκοπός του. Έχει μια ξεκάθαρη «οικογενειακή» αποστολή

Ο τρικύλινδρος κινητήρας 1.0 TSI της γενιάς evo2, από την οικογένεια κινητήρων EA211, βρίσκεται κάτω από το καπό και είναι ακόμα πιο αποδοτικός, χάρη σε περαιτέρω βελτιώσεις υλικού και λογισμικού. Μεταξύ άλλων βελτιστοποιήσεων, αυτές περιλαμβάνουν μεταβλητό έλεγχο των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής και στροβιλοσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας (VGT), καθώς και μπεκ δέκα οπών για ένα ακόμα πιο ομοιογενές μίγμα αέρα-καυσίμου
H Skoda έχει πλήρη γκάμα οικογενειακών αυτοκινήτων, με μικρά και μεγάλα SUV αλλά και μικρά και μεγάλα sedan. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι έχει παράδοση σε αυτές τις κατηγορίες, μια παράδοση που ξεκίνησε με την Octavia και συνεχίστηκε με SUV, στα οποία πλέον δίνει περισσότερη βάση, χωρίς όμως ταυτόχρονα να παραμελεί τα υπόλοιπα μοντέλα
Τα τελευταία χρόνια το Skoda Scala δεν είναι στο προσκήνιο, αφού τη δόξα έχουν κλέψει τα μικρά της crossover, όπως το Karoq, αλλά και τα ηλεκτρικά της.
Οι πωλήσεις όμως είναι αρκετά καλές, με την πενταετή του καριέρα να έχει αγγίξει τις 200.000 πωλήσεις στην Ευρώπη, στην κατηγορία των μικρομεσαίων hatchback.
Ο ανταγωνισμός δεν είναι πλέον μεγάλος, όμως όσα έχουν απομείνει στην κατηγορία έχουν εξελιχθεί αρκετά, κι εφόσον η Skoda αποφάσισε να το κρατήσει, έπρεπε να κάνει αλλαγές.


Αυτές αφορούν κυρίως τη σχεδίαση και τον εξοπλισμό, αλλά και την κατάργηση από τηνγκάμα κινητήρων τον διπλού καυσίμου (βενζίνης-CNG) και τον ντίζελ. Μόνο 1.000άρης τρικύλινδρος ή 1.500άρης τετρακύλινδρος, με χειροκίνητο ή DSG 7άρι κιβώτιο πλέον. Εμείς δοκιμάζουμε την πιο λογική επιλογή
Not fancy
Σχεδιαστικά, το Skoda Scala θυμίζει περισσότερο ένα station wagon (ή ”Combi”, όπως αποκαλούνται από την εταιρεία) παρά ένα hatchback, δηλώνοντας έτσι τον πρακτικό του χαρακτήρα.
Είναι το στοιχείο που δεν έχει αλλάξει, μιας και πρόκειται απλώς για μια ανανέωση μέσου κύκλου, όπως άλλωστε δεν έχουν αλλάξει και οι διαστάσεις του.


Κινητήρας | 1.0 lt, βενζινοκινητήρας, τρικύλινδρος, turbo, άμεσος ψεκασμός |
Κιβώτιο | Aυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) |
Μετάδοση | Στον εμπρόσθιο άξονα |
Ισχύς | 116 PS |
Ροπή | 200 Nm |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 10,1'' |
Τελική ταχύτητα | 202 km/h |
Μέση κατανάλωση | 7,1 lt/100km (δοκιμής) |
Βάρος | 1.237 kg |
Τιμή | από €23.700 (1.0 TSI DSG7 Essence) |
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr
Info / Photo: skoda.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.