Δοκιμή: Subaru Solterra, o απόλυτος κυρίαρχος. Αν…

Post date:

Author:

Category:

Ασταμάτητο σε κάθε είδους επιφάνεια το Solterra, λάμπει κυριολεκτικά. Όχι γιατί είναι αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά γιατί διαθέτει όλα ανεξαιρέτως τα εκλεκτά χαρίσματα που ξέρεις ότι διαθέτει κάθε Subaru. Δίχως υπερβολή, θα μπορούσε με χαρακτηριστική άνεση να είναι ο απόλυτος κυρίαρχος στην κατηγορία του και όχι μόνον. Αρκεί να είχε… Ή μάλλον όχι. Υπομονή μέχρι τέλους και θα καταλάβετε

Subaru Solterra

H λατρεμένη όλων μας Fuji Heavy Industries παρουσίασε το τετρακίνητο – τί άλλο- αμιγώς ηλεκτρικό Subaru Solterra, με στόχο να παντρέψει τα εκ διαμέτρου αντίθετα. Πέτυχε εντέλει το εγχείρημα;


Εφεύρημα του μάρκετινγκ, ετεροχρονισμένη εκδίκηση με αναδρομική ισχύ των οικολόγων για τη χλεύη που έχουν υποστεί επί σειρά ετών ή λύση μονόδρομος για τη σωτηρία του πλανήτη; Με ποιο από τα τρία προαναφερθέντα πιστεύετε πως σχετίζεται άρρηκτα η ηλεκτροκίνηση;

Θεωρητικά πάντως πλασάρεται ως πανάκεια που συμβάλλει στη διασφάλιση του αναγκαίου ζωτικού χώρου για τις επόμενες γενιές. Θεωρητικά. Το τονίζουμε.

Επειδή όμως οι ειδήμονες που αποφασίζουν για τις τύχες όλων μας μάλλον το ψάχνουν ακόμη, διατηρούμε μπόλικες επιφυλάξεις με βάση εμπεριστατωμένες επιστημονικές μελέτες αλλά και όσα βιώνουμε στην πράξη.

Παράλληλα, δεν προσπαθούμε να προσαρμοστούμε, θέλοντας ή μη, στη νέα τάξη πραγμάτων της πριζάτης αυτοκίνησης. Η οποία βεβαίως έχει πολλές ιδιαιτερότητες, ιδιομορφίες και δυσλειτουργίες, έχει όμως και κάποια ακαταμάχητα πλεονεκτήματα (βλ. υπερηχητικές κατά περίπτωση επιδόσεις), που ακόμα και όσοι είμαστε αρνητικά προδιατεθειμένοι απέναντί της αναγκαστικά υποχωρούμε

Μάλιστα δεν είναι λίγες οι φορές που όταν μαζευόμαστε και συζητούμε κεκλεισμένων των θυρών επ’ αυτών των θεμάτων, καταγράφονται και απόψεις που θα ήθελαν συγκερασμό των δύο, φύσει και θέσει, εκ διαμέτρου αντίθετων σχολών.

Δηλαδή την αμεσότητα και την ελευθερία των χειρισμών της κλασικής αυτοκίνησης με τις καταιγιστικές ηλεκτροκίνητες επιδόσεις.

Όπως αντιλαμβάνεσθε τα σχόλια του στιλ «καλά, σκεπάσου και συνέχισε να ονειρεύεσαι» η συνήθης ολίγον περιπαικτική αντίδραση απέναντι στις ολίγον οργιάζουσες φαντασιώσεις. Με τις οποίες, παρ’ όλα αυτά, κατά μία περίεργη σύμπτωση ταυτίστηκε απόλυτα η Subaru (αλλά και η Toyota με το αδελφό μοντέλο BZ4X)

Δοκιμή Subaru Solterra
Database
Κινητήρας2 ηλεκτροκινητήρες, μπαταρία ιόντων λιθίου 71,4 kWh
Κιβώτιο1 σχέσης
ΜετάδοσηΤετρακίνηση
Ισχύς214 PS (συνδυαστική)
Ροπή338 Nm (συνδυαστική)
Επιτάχυνση0-100 km/h σε 6,9''
Τελική ταχύτητα160 km/h
Μέση κατανάλωση19,0 kW/100km
Αυτονομία δοκιμής370 km
Βάρος2.035 kg
Τιμήαπό €58.500

Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ

Photo: Δημήτρης Μανώλαρος


Οδηγώντας το νέο Subaru BRZ σε δρόμο και πίστα

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει