Ασταμάτητο σε κάθε είδους επιφάνεια το Solterra, λάμπει κυριολεκτικά. Όχι γιατί είναι αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά γιατί διαθέτει όλα ανεξαιρέτως τα εκλεκτά χαρίσματα που ξέρεις ότι διαθέτει κάθε Subaru. Δίχως υπερβολή, θα μπορούσε με χαρακτηριστική άνεση να είναι ο απόλυτος κυρίαρχος στην κατηγορία του και όχι μόνον. Αρκεί να είχε… Ή μάλλον όχι. Υπομονή μέχρι τέλους και θα καταλάβετε
H λατρεμένη όλων μας Fuji Heavy Industries παρουσίασε το τετρακίνητο – τί άλλο- αμιγώς ηλεκτρικό Subaru Solterra, με στόχο να παντρέψει τα εκ διαμέτρου αντίθετα. Πέτυχε εντέλει το εγχείρημα;
Εφεύρημα του μάρκετινγκ, ετεροχρονισμένη εκδίκηση με αναδρομική ισχύ των οικολόγων για τη χλεύη που έχουν υποστεί επί σειρά ετών ή λύση μονόδρομος για τη σωτηρία του πλανήτη; Με ποιο από τα τρία προαναφερθέντα πιστεύετε πως σχετίζεται άρρηκτα η ηλεκτροκίνηση;
Θεωρητικά πάντως πλασάρεται ως πανάκεια που συμβάλλει στη διασφάλιση του αναγκαίου ζωτικού χώρου για τις επόμενες γενιές. Θεωρητικά. Το τονίζουμε.
Επειδή όμως οι ειδήμονες που αποφασίζουν για τις τύχες όλων μας μάλλον το ψάχνουν ακόμη, διατηρούμε μπόλικες επιφυλάξεις με βάση εμπεριστατωμένες επιστημονικές μελέτες αλλά και όσα βιώνουμε στην πράξη.
Παράλληλα, δεν προσπαθούμε να προσαρμοστούμε, θέλοντας ή μη, στη νέα τάξη πραγμάτων της πριζάτης αυτοκίνησης. Η οποία βεβαίως έχει πολλές ιδιαιτερότητες, ιδιομορφίες και δυσλειτουργίες, έχει όμως και κάποια ακαταμάχητα πλεονεκτήματα (βλ. υπερηχητικές κατά περίπτωση επιδόσεις), που ακόμα και όσοι είμαστε αρνητικά προδιατεθειμένοι απέναντί της αναγκαστικά υποχωρούμε
Μάλιστα δεν είναι λίγες οι φορές που όταν μαζευόμαστε και συζητούμε κεκλεισμένων των θυρών επ’ αυτών των θεμάτων, καταγράφονται και απόψεις που θα ήθελαν συγκερασμό των δύο, φύσει και θέσει, εκ διαμέτρου αντίθετων σχολών.
Δηλαδή την αμεσότητα και την ελευθερία των χειρισμών της κλασικής αυτοκίνησης με τις καταιγιστικές ηλεκτροκίνητες επιδόσεις.
Όπως αντιλαμβάνεσθε τα σχόλια του στιλ «καλά, σκεπάσου και συνέχισε να ονειρεύεσαι» η συνήθης ολίγον περιπαικτική αντίδραση απέναντι στις ολίγον οργιάζουσες φαντασιώσεις. Με τις οποίες, παρ’ όλα αυτά, κατά μία περίεργη σύμπτωση ταυτίστηκε απόλυτα η Subaru (αλλά και η Toyota με το αδελφό μοντέλο BZ4X)
Κινητήρας | 2 ηλεκτροκινητήρες, μπαταρία ιόντων λιθίου 71,4 kWh |
Κιβώτιο | 1 σχέσης |
Μετάδοση | Τετρακίνηση |
Ισχύς | 214 PS (συνδυαστική) |
Ροπή | 338 Nm (συνδυαστική) |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 6,9'' |
Τελική ταχύτητα | 160 km/h |
Μέση κατανάλωση | 19,0 kW/100km |
Αυτονομία δοκιμής | 370 km |
Βάρος | 2.035 kg |
Τιμή | από €58.500 |
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ
Photo: Δημήτρης Μανώλαρος
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.