Η ευρωπαϊκή μέγγενη έχει ήδη θέσει εκτός “Final Four” σημαντικές περιπτώσεις όπως τα Ford Fiesta, Kia Rio, Nissan Micra κ.ά. αφήνοντας χώρο για όσους παίκτες συνεχίζουν να παίζουν μπάλα στη μικρή κατηγορία. Το ανανεωμένο Suzuki Swift 1.2 Hybrid είναι ένα από αυτά και ξέρει καλό καράτε στης πόλης τα στενά
Κάτω από το τονισμένο μουσούδι της καινούργιας γενιάς του Swift υφίσταται ένα νέο τρικύλινδρο δωδεκαβάλβιδο ατμοσφαιρικό σύνολο βενζίνης 1.2 λίτρων
Γνωστό και αληθές πέρα για πέρα ανά τους αιώνες πως, η νίκη βασίζεται, κατά κύριο λόγο και πάντοτε, στη σωστή προετοιμασία, στην προσοχή στη λεπτομέρεια και ουκ ολίγες φορές σε απλές λύσεις. Τρανό παράδειγμα των προαναφερόμενων, φυσικά, το νέο ήπια υβριδικό Suzuki Swift που πλέον κατασκευάζεται στην Ιαπωνία
Στην εποχή της παντοκρατορίας των SUV όπου οτιδήποτε δεν είναι, ψηλό, όρθιο και ογκώδες –κάτι σαν περίπτερο δηλαδή– δεν περνάει το…«πάσο» στα γούστα των αγοραστών, μία κατασκευάστρια εταιρεία το να εμμένει αταλάντευτη στη παραγωγή αυτοκινήτων που βασίζονται σε (πετυχημένη) φιλοσοφία άλλων εποχών, φαντάζει από ρίσκο έως και λάθος στις παρυφές του ολέθριου.
Σωστά μέχρις εδώ; Γενικώς και αορίστως, ναι.
Όμως στην αυτοκινητοβιομηχανία το γενικό και το αόριστο δεν χωράνε, οπότε προχωρούμε σε δύο διευκρινίσεις που τοποθετούν τα κομμάτια του παζλ στη σωστή σειρά τους λύνοντας τυχόν απορίες. Και το κυριότερο; Εξαλείφουν τις όποιες αρχικές εικασίες περί λάθους ή ρίσκου.
Διευκρίνιση Νο1: Κατασκευαστική φιλοσοφία είναι των μοντέλων σούπερ μίνι.
Διευκρίνιση Νο2: παραγωγός εταιρεία είναι η Suzuki, η γκουρού των αυτοκινήτων πόλης που έδωσε τα «φώτα» της στους υπόλοιπους στη συγκεκριμένη κατηγορία.
Η εταιρεία με άλλα λόγια που εδώ και 69 χρόνια γνωρίζει καλύτερα απ’ όλους πώς να φτιάχνει αξιόλογα από πάσης πλευράς μικρά αυτοκίνητα (και όχι μόνον). Νόστιμα και χαριτωμένα σε εμφάνιση, χρηστικά στο μέγιστο βαθμό, μα και αξιόμαχα όσον αφορά στο τεχνολογικό τους υπόβαθρο
Εν μέσω λοιπόν μεγάλων –στο μάτι και μόνον– άχαρων προτάσεων που μοιάζουν με τζιπ αλλά μόνο τζιπ δεν είναι, ξεπροβάλλει το μικρό το δέμας (3,86 μέτρα), νέο ήπια υβριδικό Swift
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ
Photo: Δημήτρης Μανώλαρος
Κινητήρας | 1.5 lt, υβριδικός, τρικύλινδρος, βενζινοκίνητος, «ατμοσφαιρικός», άμεσος ψεκασμός |
Κιβώτιο | Χειροκίνητο 5 σχέσεων |
Μετάδοση | Στον εμπρόσθιο άξονα |
Ισχύς | 82 PS |
Ροπή | 112 Nm |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 11,9'' |
Τελική ταχύτητα | 170 km/h |
Μέση κατανάλωση | 5,1 lt/100km |
Βάρος | 957 kg |
Τιμή | από €18.450 (έκδοση δοκιμής GL+ από €19.530) |
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.