Κόντρα στο κατεστημένο της Ε.Ε. που θέλει κάθε νέο μοντέλο να σέβεται το περιβάλλον, να είναι ήσυχο αλλά και ξενέρωτο από πολλές απόψεις, η CLA 45S AMG είναι ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο, της παλιάς σχεδόν σχολής. Τόσο άγριο σε σημείο που σε κάνει να αναρωτιέσαι αν όντως είναι μοντέλο του 2024
Και όλα αυτά με γκάζι που σε κάνει να αναθεωρείς για τα κυβικά, ένα παγκόσμιο ρεκόρ, τη δυνατότητα να ανοίγει την ουρά της σαν κλασική πισωκίνητη AMG, την πολυτέλεια που αρμόζει σε ένα «αστέρι» και την τεχνολογία που απαιτούν οι καιροί
Μια απλή δοκιμή μαζί της δεν θα αρκούσε και για το λόγο αυτόν… πήραμε τα βουνά. Ταξιδέψαμε μέχρι τη Στενή Ευβοίας για να την οδηγήσουμε στο περιβόητο «Dyrfis Pass», μια διαδρομή με στενούς δρόμους, αλλεπάλληλα πέταλα και σπασμένη άσφαλτο. Δύσκολη διαδρομή για ένα συμβατικό μοντέλο, διαδρομή-όνειρο εάν είσαι πίσω από το τιμόνι της 45S
«Δε δαγκώνει, μη φοβάσαι»
Πιο μεγάλη από ποτέ, αλλά και φρεσκαρισμένη στο πλαίσιο της ανανέωσης της δεύτερης γενιάς, στην κορυφαία έκδοση της αξίζει ο εξής χαρακτηρισμός: φινετσάτο αγρίμι.
Το σουλούπι της A45S παραμένει ίδιο τόσο με την προηγούμενη όσο και με τις «απλές» εκδόσεις αυτής, οπότε είναι πολύ κομψή και ξεχωρίζει από το πόσο γλυκά καμπυλώνει το πίσω μέρος, δίνοντάς της αντάξια τον τίτλο ενός τετράθυρου coupé.
Είναι, άλλωστε, κάτι που αποδεικνύεται και από τις πόρτες χωρίς πλαίσια.
Οι ομοιότητες βέβαια με τις συμβατικές CLA, ακόμα και με την Α35 AMG τελειώνουν κάπου εδώ.
Η 45άρα έχει «ραμμένα» πολύ πιο φαρδιά φτερά και είναι μυώδης σα να φοράει ένα ελαφρύ widebody, όντας 2,7 εκατ. πλατύτερη.
Είναι επίσης πιο χαμηλή ενώ οι προφυλακτήρες είναι εντελώς διαφορετικοί ακόμα και από την 35άρα.
Μπροστά έχει τη μεγαλύτερη μάσκα Panamericana με τις κάθετες γρίλιες και τεράστιους αεραγωγούς με πιο έντονη, τρισδιάστατη πλέον σχεδίαση.
Πίσω, στις άκρες του πληθωρικού της διαχύτη έχει ενσωματωμένες τετραπλές, μεγάλες και φαλτσοκομμένες, μπούκες, όπως πρέπει και όπως μας αρέσει.
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ
Photo: Δημήτρης Μανώλαρος
Κινητήρας | 2.0lt, βενζινοκινητήρας, τετρακύλινδρος, turbo, άμεσος ψεκασμός |
Κιβώτιο | Αυτόματο (διπλού συμπλέκτη) 8 σχέσεων |
Μετάδοση | Τετρακίνηση |
Ισχύς | 421 PS |
Ροπή | 500 Nm |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 4,1'' |
Τελική ταχύτητα | 270 km/h |
Μέση κατανάλωση | 9,0 lt/100km (επίσημη) |
Βάρος | 1.720 kg |
Τιμή | από €95.500 |
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.