Δοκιμή: Το ελιξήριο απόλαυσης της Mercedes-AMG CLA 45 S

Post date:

Author:

Category:

Κόντρα στο κατεστημένο της Ε.Ε. που θέλει κάθε νέο μοντέλο να σέβεται το περιβάλλον, να είναι ήσυχο αλλά και ξενέρωτο από πολλές απόψεις, η CLA 45S AMG είναι ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο, της παλιάς σχεδόν σχολής. Τόσο άγριο σε σημείο που σε κάνει να αναρωτιέσαι αν όντως είναι μοντέλο του 2024

Δοκιμή Mercedes-AMG CLA 45 S

Και όλα αυτά με γκάζι που σε κάνει να αναθεωρείς για τα κυβικά, ένα παγκόσμιο ρεκόρ, τη δυνατότητα να ανοίγει την ουρά της σαν κλασική πισωκίνητη AMG, την πολυτέλεια που αρμόζει σε ένα «αστέρι» και την τεχνολογία που απαιτούν οι καιροί


Μια απλή δοκιμή μαζί της δεν θα αρκούσε και για το λόγο αυτόν… πήραμε τα βουνά. Ταξιδέψαμε μέχρι τη Στενή Ευβοίας για να την οδηγήσουμε στο περιβόητο «Dyrfis Pass», μια διαδρομή με στενούς δρόμους, αλλεπάλληλα πέταλα και σπασμένη άσφαλτο. Δύσκολη διαδρομή για ένα συμβατικό μοντέλο, διαδρομή-όνειρο εάν είσαι πίσω από το τιμόνι της 45S

«Δε δαγκώνει, μη φοβάσαι»

Πιο μεγάλη από ποτέ, αλλά και φρεσκαρισμένη στο πλαίσιο της ανανέωσης της δεύτερης γενιάς, στην κορυφαία έκδοση της αξίζει ο εξής χαρακτηρισμός: φινετσάτο αγρίμι.

Το σουλούπι της A45S παραμένει ίδιο τόσο με την προηγούμενη όσο και με τις «απλές» εκδόσεις αυτής, οπότε είναι πολύ κομψή και ξεχωρίζει από το πόσο γλυκά καμπυλώνει το πίσω μέρος, δίνοντάς της αντάξια τον τίτλο ενός τετράθυρου coupé.

Είναι, άλλωστε, κάτι που αποδεικνύεται και από τις πόρτες χωρίς πλαίσια.

Οι ομοιότητες βέβαια με τις συμβατικές CLA, ακόμα και με την Α35 AMG τελειώνουν κάπου εδώ.


Η 45άρα έχει «ραμμένα» πολύ πιο φαρδιά φτερά και είναι μυώδης σα να φοράει ένα ελαφρύ widebody, όντας 2,7 εκατ. πλατύτερη.

Είναι επίσης πιο χαμηλή ενώ οι προφυλακτήρες είναι εντελώς διαφορετικοί ακόμα και από την 35άρα.

Μπροστά έχει τη μεγαλύτερη μάσκα Panamericana με τις κάθετες γρίλιες και τεράστιους αεραγωγούς με πιο έντονη, τρισδιάστατη πλέον σχεδίαση.

Πίσω, στις άκρες του πληθωρικού της διαχύτη έχει ενσωματωμένες τετραπλές, μεγάλες και φαλτσοκομμένες, μπούκες, όπως πρέπει και όπως μας αρέσει.

Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ

Photo: Δημήτρης Μανώλαρος

Database
Κινητήρας2.0lt, βενζινοκινητήρας, τετρακύλινδρος, turbo, άμεσος ψεκασμός
ΚιβώτιοΑυτόματο (διπλού συμπλέκτη) 8 σχέσεων
ΜετάδοσηΤετρακίνηση
Ισχύς421 PS
Ροπή500 Nm
Επιτάχυνση0-100 km/h σε 4,1''
Τελική ταχύτητα270 km/h
Μέση κατανάλωση9,0 lt/100km (επίσημη)
Βάρος1.720 kg
Τιμήαπό €95.500

«Οπλοκατοχή»: Οδηγώντας το Mercedes 190 E 2.5-16 Cosworth

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Διαβάστε μας (και) στο Autotypos

Ίσως να σ’ αρέσει