Το Volvo XC 60, γόνος οικογένειας ευγενών, αριστοκράτης εξ απαλών ονύχων, κυκλοφορεί στα σαλόνια και επιβάλλεται με το αρχοντικό του παράστημα, το ήρεμο στιλ και τους καλούς τρόπους. Παρ’ όλα αυτά, κάτω από το εκλεπτυσμένο προσωπείο κρύβει στα σωθικά του ένα θεριό ικανό για όλα
Το νου σας, αυτό το Volvo XC 60 δεν αστειεύεται
Ερώτηση επί προσωπικού: Άραγε θυμάστε πότε ήταν η πρώτη φορά στη ζωή σας που αφεθήκατε στη σαγήνη της αυτοκίνησης; Τη μονοδιάστατη χρονική στιγμή που νιώσατε εκείνη την ανεπανάληπτη, το δίχως άλλο, αίσθηση της απόλυτης ελευθερίας;
Ειλικρινά, τώρα που την ανασύρετε από το πολύτιμο σεντούκι των προσωπικών σας στιγμών, δεν αισθάνεστε μία γλυκιά θαλπωρή να κυριαρχεί στη ψυχή σας;
Η ματιά σας, έστω και στιγμιαία, δεν πλημμυρίζει με πανέμορφες εικόνες από τότε που ένας καινούργιος θαυμαστός κόσμος ξεδιπλωνόταν εκεί μπροστά σας και όλα φάνταζαν ονειρικά;
Και επειδή μεταξύ μας τα λέμε όλα, η προσωπική ανάλογη στιγμή μου συνδέεται στο διηνεκές με ένα Volvo 144 του 1974, σε μία περίεργη απόχρωση του μπλε-γκρι.
Μαζί του βίωσα σε πολύ μικρή ηλικία την ανυπέρβλητη χαρά του πρώτου μου παντιλικίου («υπερστροφή» λεγόταν και τότε, αλλά ποιος νοιαζόταν για την ορθή ορολογία…) υπό την καθοδήγηση και τις προτροπές του ιδιοκτήτη.
Ο οποίος τύγχανε να είναι αδελφός του πατέρα μου, βεβαίως βεβαίως!
Ακριβώς τέτοια εποχή εκστασιασμένος πιτσιρικάς, λοιπόν, καθισμένος στο ζαχαρί κάθισμα του σουηδικού σεντάν με το κάθετο τιμόνι ανά χείρας και τις οδηγίες του πολυαγαπημένου -συγχωρεμένου πλέον- θείου, ένιωσα το πρωτόγνωρο συναίσθημα του γλυκού μυρμηγκιάσματος μέχρι νωτιαίου μυελού, από εκείνο το πρώτο παντιλικάκι μου.
Σαράντα καλοκαίρια έχουν περάσει από τότε, κι όμως ακόμα αντηχούν στα αφτιά μου οι συμβουλές του: «Δώσε λίγο γκάζι στη στροφή, νιώθεις που ελαφραίνει η ουρά; Τώρα κάνε ανάποδο τιμόνι, όχι πάρα πολύ, και προσπάθησε να αυξομειώνεις προοδευτικά την πίεση στο γκάζι μέχρι να βγούμε στην ευθεία. Κάθε φορά που πατάς γκάζι διόρθωνε απαλά με το τιμόνι»
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ
Photo: Ναυσικά Βασιλειάδου
Κινητήρας | 2.0 lt, βενζινοκινητήρας, τετρακύλινδρος, υβριδικός, turbo, άμεσος ψεκασμός, plug-in |
Κιβώτιο | Αυτόματο 8 σχέσεων |
Μετάδοση | Τετρακίνηση |
Ισχύς | 350 PS (συνδυαστική) |
Ροπή | 657 Nm (συνδυαστική) |
Επιτάχυνση | 0-100 km/h σε 5,7'' |
Τελική ταχύτητα | 180 km/h |
Βάρος | 2.150 kg |
Τιμή | από €70.552 |
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.