Το Tesla Y Performance κρύβει έναν άσσο στο μανίκι του. Το λεγόμενο Track Mode το οποίο επιτρέπει την απόλυτη παραμετροποίηση του συστήματος κίνησης. Πρόκειται για μια καινοτομία που δεν διαθέτει κανένα άλλο αυτοκίνητο που πωλείται στην Ελλάδα, εκτός αν κάποιος μπορεί να εισάγει το Rimac Nevera, το οποίο άλλωστε δεν κατηγοριοποιείται ως «αυτοκίνητο» και κοστίζει πάνω από €2 εκατομμύρια
Μέσα από την οθόνη και πιο συγκεκριμένα στο υπό μενού του Track Mode, υπάρχει η δυνατότητα της παραμετροποίησης της κατανομής της ροπής, σε κάθε πιθανή αναλογία. Μπορεί δηλαδή να γίνει από 100% προσθιοκίνητο έως 100% πισωκίνητο
Ταυτόχρονα, τα ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας μπορούν να ρυθμιστούν σε 20 στάδια, από την υψηλή παρεμβατικότητα έως την πλήρη απενεργοποίηση τους. Κρατήστε τις δύο τελευταίες επιλογές από τις δύο προηγούμενες προτάσεις και έχετε το Drift Mode, που αποτελεί ένα από τα προεπιλεγμένα προγράμματα
Με την επιλογή αυτού, το Tesla Model Y μεταμορφώνεται.
Οι ανεμιστήρες που ψύχουν τις μπαταρίες «ξυπνούν», το κοντέρ εμπλουτίζεται με πληροφορίες για τη θερμοκρασία, τη πίεση των ελαστικών και τα G.
Προσεγγίζοντας μια στροφή, θα χρειαστεί ελάχιστο γκάζι και η ουρά θα ξεκολλήσει με έναν ιδιαίτερο τρόπο. Δεν είναι ούτε απότομο, αλλά ούτε ομαλό όπως σε ένα ισχυρό θερμικό πισωκίνητο σπορ αυτοκίνητο
Είναι όμως ελεγχόμενο και ασφαλές για κάποιον που έχει γνώση και εμπειρία. Η ακαριαία ροπή και το ακριβές τιμόνι, κάνουν τη διόρθωση ή τη διατήρηση του «drift» παιχνιδάκι.
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr πατώντας εδώ
Photo: Δημήτρης Μανώλαρος
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.