Όταν κάνεις δημοσιογραφική παρουσίαση στο κέντρο της Αθήνας, το μόνο που μένει είναι να οδηγήσεις μέσα σ’ αυτό. Εκεί δηλαδή όπου βασικά ανήκει το καινούργιο Hyundai Inster.
To Inster είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμή εκκίνησης €16.973 (συμπεριλαμβάνεται 2.600€ Green Bonus της Hyundai και κρατική επιδότηση). Αυτά είναι τα σημαντικότερα που ακούσαμε στη δημοσιογραφική παρουσίαση και οι εντυπώσεις από τη σύντομη εμπειρία

Funky σχεδίαση, πρωτότυπες λεπτομέρειες και μεγάλη αυτονομία σε κάτω από 4 μέτρα. Το Inster φιλοφοξεί να φέρει κόσμο στα ηλεκτρικά πόλης
Πού βρίσκω το κυρίαρχο νόημα των ηλεκτρικών; Ξεκάθαρα μέσα στην πόλη και γύρω απ’ αυτήν. Θα προσθέσω επίσης ότι η κατηγορία αυτή, εκτιμώ, πως θα είναι η πιο ζωτική για την ανάπτυξη των EV: Φθηνά, μικρά, ευέλικτα, μοντέρνα σχεδιασμένα, πρακτικά, ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Αν οι εταιρείες θέλουν να δουν το μερίδιό τους να μεγαλώνει και να ψήσουν κόσμο για τα EV, καλό είναι να ασχοληθούν με τέτοια μικρά, ηλεκτρικά αυτοκίνητα για τα οποία δεν έχεις και τρομερές οδηγικές απαιτήσεις ούτε είναι θεόβαρα. Ας ξεκινήσουν από ‘κει λοιπόν. Για τις σούπερ επιδόσεις και άλλου είδους εμπλοκή, υπάρχουν αντίστοιχα κι άλλες απαιτήσεις


Downtown Athens
Μπαίνοντας χθες πιο βαθιά στο κέντρο της Αθήνας, στο Κολωνάκι, στα στενά προς Αμπελόκηπους, θες βασικά κάτι τέτοιο. Εύκολο, σβέλτο, «χαρούμενο» και στιβαρό.
Έχει επίσης (και) φυσικά μπουτόν για πολλές λειτουργίες. Κάτι για το οποίο γράφαμε εδώ και κάτι χρόνια…

Το Inster δείχνει πολύ μοντέρνο με αυτές τις γρίλιες και τα pixel LED στα φώτα, είναι κάτω από τα 4m (στα 3,8 με μεταξόνιο στα 2,5m) και βασικά χωράει τέσσερις επιβάτες


Φυσικά και τα περισσότερα πλαστικά είναι σκληρά. Όμως αυτός είναι ο νόμος της κατηγορίας και νομίζω ότι το design μετράει περισσότερο από το πόσο βαθιά πιέζεις ντε και σώνει το δάχτυλό σου πάνω στα “τάπεργουερ” αυτής της κατηγορίας τιμής.
Τι μου άρεσε; Για παράδειγμα, ότι έχει αρκετό καλό self centering. Ελληνιστί, επαναφορά τιμονιού στη θέση της ευθείας.
Το γράφω αυτό γιατί το θεωρώ πολύ σημαντικό σε ένα αυτοκίνητο πόλης να μπαίνεις σε πολύ κλειστά δρομάκια και να έχεις μία φυσική επαναφορά προς το κέντρο του τιμονιού.
Πολλές ηλεκτρικές κρεμαγιέρες πάσχουν σ’ αυτό. Εδώ είναι αρκετά καλό.
Επίσης, προφανώς και είναι σβέλτο σε κάθε πάτημα του γκαζιού, σφιχτό ως ανάρτηση (μην περιμένετε κάτι σε γαλλική σχολή) και με πολλές ευκολίες τύπου Hill Holder και τα σχετικά για τις ανηφοριές προς τον Λυκαβηττό. 


Κάποια στιγμή που πάρκαρα και κατέβηκα, είδα ότι τα αλάρμ φώτιζαν τα στρογγυλά μεγάλα φωτιστικά σώματα στις δύο άκρες του πίσω προφυλακτήρα. Διαφορετικό.
Έσκυψα να τσεκάρω τι γίνεται πίσω από τους πίσω τροχούς και είδα δισκόφρενα. Παρένθεση: Να το κοιτάξουν κάποιοι αυτό που επιμένουν ακόμη σε ταμπούρα σε πολύ ακριβότερες κατασκευές. 
Λοιπόν, το Inster είναι καλοσχεδιασμένο, δουλέμενο μέσα-έξω και δεν έχει καμία σχέση με το “troley bag” του, αντίστοιχης κατηγορίας, Τ03 της Leapmotor. #ΓνώμηΠουΚοστίζει
Αν, τέλος, τα πακέτα του “Κινούμαι Ηλεκτρικά 3” δεν στερέψει και δε μείνουν κάποιοι με το «περίμενε» στο χέρι, δείχνει σαν ένα πολύ συμπαθητικό αυτοκίνητο για να κάνεις τη δουλειά σου και μάλιστα με μεγάλη αυτονομία που υπερβαίνει τα 500 km – προφανώς με προσεκτική χρήση

Τέλος, είναι από σοβαρό «σπίτι», από ένα πολύ μεγάλο πλέον όνομα της αυτοκινητοβιομηχανίας και μία εταιρεία που σέβεται το προϊόν, τον πελάτη και βάζει πλάτη στα δύσκολα
Τα σημαντικότερα που ακούσαμε στη δημοσιογραφική παρουσίαση
- Η ευελιξία του μοντέλου είναι ένα από τα βασικά πλεονεκτήματά του. Η δυνατότητα διέλευσης από την εμπρός σειρά επιτρέπει την εύκολη μετακίνηση μέσα στην καμπίνα και καθιστά δυνατή ακόμη και την έξοδο από την πλευρά του συνοδηγού όταν το αυτοκίνητο σταθμεύει σε στενούς χώρους.
- Τα πίσω καθίσματα έχουν δυνατότητα μετατόπισης και ανάκλισης για πρόσθετη άνεση ή αυξημένο χώρο αποσκευών
- Σε ό,τι αφορά το πορτμπαγκάζ, η στάνταρ χωρητικότητα των 280 λίτρων μπορεί να αυξηθεί στα 351 λίτρα, σύροντας τα πίσω καθίσματα προς τα εμπρός. Με όλα τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα, η μέγιστη χωρητικότητα φτάνει τα 1.059 λίτρα
- Ο εσωτερικός φωτισμός διαθέτει επιλογή μεταξύ 64 παραμετροποιήσιμων χρωμάτων, επιτρέποντας στους οδηγούς να διαμορφώσουν την ιδανική ατμόσφαιρα
- Η crossover παραλλαγή, Inster Cross, προσφέρει μια εικόνα ακόμα πιο έντονα προσανατολισμένη στο outdoor και διαθέτει μεγάλους, ορθογώνιους προφυλακτήρες μπροστά και πίσω που αναδεικνύουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του καθώς και ανάγλυφα μαύρα προστατευτικά
- Pοικιλία επιλογών τροχών προκειμένου να ταιριάζει σε διαφορετικές προτιμήσεις: ατσάλινες ζάντες 15 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 15 και 17 ιντσών
- Το Inster προσφέρει μια κορυφαία, αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία οδήγησης στο Segment Α, η οποία φτάνει τα 370 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, θέτοντας ένα νέο σημείο αναφοράς για τα μικρά ηλεκτρικά οχήματα. Αυτή η εξαιρετική αυτονομία βασίζεται στην μπαταρία 49 kWh που είναι εξοπλισμένη με ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών

- H αντλία θερμότητας ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό και έχει κόστος €850
- Η αντίσταση ψύξης διαχειρίζεται από ένα εξωτερικό Active Air Flap (AAF), το οποίο ελέγχει τη ροή του αέρα για τη βελτιστοποίηση της ψύξης του κινητήρα, διατηρώντας παράλληλα την αεροδυναμική απόδοση.
- Ο σχεδιασμός των τροχών έχει επίσης βελτιστοποιηθεί ώστε να επιτρέπει την ομαλή ροή του αέρα γύρω από το αμάξωμα, συμβάλλοντας στη συνολική μείωση της αντίστασης
- Σύστημα infotainment σχεδιασμένο να αναβαθμίζει την οδηγική εμπειρία με ένα συνδυασμό προηγμένης τεχνολογίας και φιλικών προς το χρήστη λειτουργιών. Κεντρικό στοιχείο αυτού του συστήματος είναι η οθόνη LCD 10,25 ιντσών
- Το ψηφιακό πάνελ συμπληρώνει το σύστημα πλοήγησης 10,25 ιντσών (AVNT), το οποίο προσφέρει οθόνη υψηλής ανάλυσης για πιο λεπτομερείς πληροφορίες. Αυτή η ευρείας κλίμακας οθόνη βελτιώνει την πλοήγηση και υποστηρίζει ενημερώσεις Over-the-Air (OTA)
- Το Hyundai Digital Key 2 Touch είναι μια προαιρετική αναβάθμιση που αντικαθιστά την ανάγκη για ένα παραδοσιακό έξυπνο κλειδί. Η λειτουργία επιτρέπει στους οδηγούς να ξεκλειδώνουν και να εκκινούν το Inster τους χρησιμοποιώντας το smartphone τους και να μοιράζονται τα ψηφιακά κλειδιά με έως και δεκαπέντε συσκευές, με προσαρμόσιμες ρυθμίσεις προφίλ για κάθε χρήστη

Info / Photo: hyundai.gr
Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.