Γοητευμένη με το Honda Civic 1.5 VTEC Turbo CVT

Post date:

Author:

Category:

Το ανανεωμένο Honda Civic 1.5 με το CVT κιβώτιο και τους 182 ίππους, σε γυναικεία χέρια. Ναι, είναι ακριβό το άτιμο αλλά εδώ έχουμε ένα ολιστικά άξιο hatch που είναι μία κατηγορία πάνω

Honda Civic 1.5 Γυναίκα

Το πιο ακριβό project των τελευταίων ετών της Honda είναι ένα συνολικά εξαιρετικό αυτοκίνητο. Δυνατό, γραμμικό, με ένα CVT που επιτέλους δεν πατινάρει, paddles πίσω απ΄το τιμόνι και ένα σασί που αποδεικνύει πως αυτό εδώ το αυτοκίνητο έχει δουλευτεί εις βάθος. Αν τα παραπάνω ακούγονται σχεδόν ιδρυματικά σε μια γυναίκα, ας αναλάβει η ίδια τη συνέχεια. Η Δρ. Ψυχολογίας Άρια Χριστοπούλου έχει το λόγο

Τι λέει το 4DΑνανεωμένο Civic που, για μια ακόμη φορά, μας κερδίζει ολιστικά. Κορυφαία πρόταση στην κατηγορία. Τελεία.
Μας αρέσειΑρχιτεκτονική μεγαλύτερης κατηγορίας, σταθερό αλλά χωρίς να γίνεται κλινικό, δυνατός κινητήρας 1.5 λίτρων, ηλεκτρονική ανάρτηση, πλάτος καμπίνας, κατανάλωση, φιλικό και εύχρηστο. Μαζί και το πιο ενδιαφέρον CVT κιβώτιο που θυμόμαστε να ΄χουμε οδηγήσει
Όχι και τόσοΜεγάλος κύκλος στροφής (11μ), θόρυβος κύλισης σε τραχύ οδόστρωμα
ΑπέναντιFord Focus, Renault Megane, VW Golf
Επίμαχο€31,350 (€28,070 για το χειροκίνητο Sport)
Infohttps://www.honda.gr

Θα την πω την αμαρτία μου. Αυτό το «πίσω» τού Honda Civic δυσκολεύομαι να το ξεπεράσω. Έστω κι αν εδώ έχουμε να κάνουμε με το «φέις-λιφτ» στο οποίο υπάρχουν κάποιες μικροδιαφορές.

Σαν κι εκείνες που απαιτούν αετίσιο μάτι και πολλές ώρες χοντίστικης, οπαδικής σχέσης για να τις εντοπίσεις. Δεν ξέρω για το πρώτο αλλά, σίγουρα, απέχω απ΄το δεύτερο.

Honda Civic 1.5 VTEC Turbo δοκιμή
Honda Civic 1.5 VTEC Turbo δοκιμή
Honda Civic 1.5 VTEC Turbo δοκιμή

Αλλά, αλλά, αλλά. Αλλά εδώ, στο Honda Civic 1.5, υπάρχει ένα Μεγάλο Αλλά. Τεράστιο. Και με σκόπιμα πεζοκεφαλαία. Για έμφαση. Το αυτοκίνητο είναι τόσο στρωτό, με τέτοια αίσθηση τρομερής σταθερότητας που πραγματικά σε κερδίζει


Αυτόματο CVT. Τρελά βολικό. Παρότι…

- Διαφήμιση-

Σε συνδυασμό με το επίσης βελούδινο εύστροφο αυτόματο κιβώτιό του, σε αφήνει stress free να μετακινηθείς γρήγορα και με απίστευτη ασφάλεια. 

Μου σημειώνουν πως με μ’ αυτό το κιβώτιο, το Honda Civic 1.5 VTEC Turbo CVT έχει κατά 20 χιλιόμετρα μικρότερη τελική ταχύτητα από το χειροκίνητο 6άρι. Για κάποιους, θα είναι σημαντικό. Θα μπορούσε

Αυτός πάντως που έζησα οδηγώντας το είναι πως η αίσθηση του Honda Civic 1.5 VTEC Turbo CVT (μεγάλο το «ονοματεπώνυμο») είναι τόσο ακριβής.

Σα να εισπράττεις την ακρίβεια μηχανολογικού ιαπωνικού διαβήτη που χαράσσει τις στροφές με κεντρομόλο ακλόνητη.

Από τη θέση της οδηγού. «Της», λέμε

Οι χώροι του εσωτερικά είναι πάρα πολύ άνετοι. Από αυτοκίνητα της κατηγορίας που έχει τύχει να μπω, το Civic μου έδωσε την αίσθηση της πιο φαρδιάς καμπίνας.


Νομίζω παραπέμπει περισσότερο σε ακριβό κουπέ ως αίσθηση μπροστινών επιβατών. Κι όχι σε ένα ακόμα hatch (έτσι δεν τα λέτε;) της κατηγορίας Και το σημαντικό για μία γυναίκα; Βόλεψα στις θέσεις του, κρυφές και φανερές, ό,τι είχα μαζί μου. Χωράει τις παραξενιές ακόμη και του πιο απαιτητικού OCD (βλ. ιδεοψυχαναγκασμού)


Τα καθίσματά του επίσης είναι άνετα και αναπαυτικά. Με χαμηλή θέση οδήγησης και όλες τις σχετικές ηλεκτρικές ρυθμίσεις ώστε πραγματικά να βολευτείς.

Επίσης, μπορείς εύκολα να επιλέξεις μέσω ενός μπουτόν στην κονσόλα αν θες να έχεις ανάρτηση κανονική ή με πιο σφιχτή αίσθηση. Ακόμα και με την τελευταία επιλογή, το Honda Civic 1.5 CVT δεν γίνεται κουραστικό.


Honda Civic 1.5 VTEC Turbo δοκιμή

Στο ανανεωμένο Civic έχουν προστεθεί φυσικά πλήκτρα στο σύστημα infotainment, κατόπιν εύλογων «διαμαρτυριών». Πλέον, ο χειρισμός είναι πιο βατός, παρότι το σύστημα δεν ανήκει στα πιο απλοποιημένα hi-tech του ανταγωνισμού

Honda Civic 1.5 VTEC Turbo δοκιμή
Honda Civic 1.5 VTEC Turbo δοκιμή
Honda Civic 1.5 VTEC Turbo δοκιμή

Τόσο το eco όσο τα normal και sport προγράμματα δίνουν την αίσθηση ενός ευστροφου, δυνατού κινητήρα. Δεν μου χρειάζονται περισσότεροι από 182 ίπποι και, για να ‘μαι ειλικρινής, όταν μου δόθηκε η ευκαιρία να καθίσω δεξιά και να δω από έναν απαλά γρήγορο κύριο πώς μπορεί να στρίψει ένα τόσο καλοστημένο Honda, ίσως οι 182 να είναι too much για μια γυναίκα. Και δε θέλω χαζά φαλλοκρατικά σχόλια, παρακαλώ


Με ελάχιστες κλίσεις, με τρομερή αυτοπεποίθηση. Κι όλα αυτά με μόλις 7.9 lt /100km που κατανάλωσα στις μέρες της αξιαγάπητης συμβίωσής μας.

Κυκλοφορώντας στην πόλη

Διάφορα βλέμματα το κοιτούσαν με θαυμασμό καθώς περιφερόμουν στην πόλη. Η Honda έχει το δικό της, πιστό έως φανατικό κοινό, διαπιστώνω.

Επίσης έχω να καταθέσω ότι ο ανδρικός περίγυρος μάλλον δεν είναι και πολύ εξοικειωμένος με γυναίκα-οδηγό σε ένα επιθετικής σχεδίασης Honda. Δύο φορές στο δρόμο μού απευθύνθηκε η πρόταση «θα με πας μια βόλτα;».

Ενώ δεν έλλειψε και η δυνατή κραυγή, κάπου στο κέντρο, από διερχόμενο μοτοσικλετιστή:«Μόνο Honda, ρε». Ναι, εντάξει, αλλά το πίσω το είδες καλά;

Το αυτοκίνητο είναι, απ΄ό,τι διαβάζω, σχετικά ακριβό. Αλλά εδώ μιλάμε για την κορυφαία έκδοση και ίσως, ίσως, ίσως σ’ αυτή τη ζωή ό,τι δίνεις παίρνεις. Fair enough. Ναι, θα το ‘παιρνα. Τελεία

Σούνιο, Αττική
Σούνιο ιστιοπλοϊκό

Καλοκαιρινές εικόνες σε λευκό περλέ και γαλάζιο φόντο. Η ζωή με το Civic, καλοκαίρι 2020


Database
Κινητήρας1,5 lt, 4κύλινδρος, βενζινοκίνητος, VTEC τούρμπο
ΚιβώτιοCVT
ΜετάδοσηΣτον εμπρόσθιο άξονα
Ισχύς182 PS
Ροπή220 Nm
Επιτάχυνση0-100 km/h σε 8,5''
Τελική ταχύτητα200 km/h
Μέση κατανάλωση7,9 lt/100 km
Βάρος1,341 kg
Τιμή€31,350 (για την έκδοση Sport Plus CVT), €28,070 (για το χειροκίνητο 6 σχέσεων)

In love with R. Αποχαιρετώντας το Honda Civic Type R

Honda Civic Type R δοκιμή

Info: honda.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει