Greek way: με Corvette Z06 στον Αχλαδόκαμπο

Post date:

Author:

Category:

Corvette z06 δοκιμη

 

»Aχ! Λαδόκαμπος», λέγεται πως αναφώνησε κάποτε ο Οθωμανός Σουλτάνος βλέποντας τον κάμπο με τις ελιές να λαμπυρίζουν. Και εμείς στο 4Drivers λέμε »Αχ! Τι δρομάρα»

Από τότε που η εθνική Αθήνα – Τρίπολη μαγνήτισε την ευκολία όλων μας, ο δρόμος που για δεκαετίες δοκίμαζε στομάχια, τακάκια και πεθερές στο πίσω κάθισμα, γνωρίζει, πλέον, μοναχικές δόξες.

Μοιάζει ιδανικός για petrolhead διαδρομές. Με ό,τι διαθέτεις. Ή, ακόμα καλύτερα, με κάτι δυνατό. Ακόμα και πλαστικό. »Plastic fantastic». Αυτό, βλέπεις, ήταν το παρατσούκλι της Corvette. Το πρώτο, το »plastic», το καταλαβαίνεις αν χτυπήσεις με το δάχτυλο το καπό. Το δεύτερο, το ‘‘fantastic’’, το νιώθεις αν αναλώσεις εαυτόν και ελαστικά σε ατέλειωτα burn outs και παντιλίκια με τόση ροπή που ξεκολλάει και με 4η στο κιβώτιο.

Στην προηγούμενη δυνατή Corvette, τη Z06, με την τερατώδη ροπή και τους 507 ίππους, η έννοια muscle car ήταν σε ωραίο, οδηγοκεντρικό περιβάλλον.

Ο »νέος» Αχλαδόκαμπος έχει σαγρέ τάπητα, ωραία πατημένα κομμάτια και με ένα σοβαρό γκάζι μπορείς να βρεις άλλη μια γωνιά ελληνικού οδηγικού παραδείσου.

Σύμφωνοι, η Ζ06 δεν έχει ακρίβεια ισοδύναμη με τις επιδόσεις της. Είναι μπρουτάλ, λιγότερο ραφιναρισμένη αλλά εξαιρετικά απαιτητική από ένα σημείο και πέρα. Με μια Corvette τα »είδε όλα», κάποτε, ο Σπαλιάρας – κι όχι στο Survivor. 

Τα πλαστικά της είναι αφελή. Τουλάχιστον. Και για να την πας στο βρεγμένο χωρίς ηλεκτρονικά (βλ. ESP) πρέπει να έχει συμβεί ένα από τα εξής δύο:

Α) Έχεις φτάσει, φίλε οδηγέ, σε ένα οδηγικό επίπεδο αξιοζήλευτο. Περνάς στον τελικό.

Β) Αποφάσισες να εγκαταλείψεις τον μάταιο τούτο κόσμο. Σύμφωνοι, εσύ ξέρεις…

Σε κάθε άλλη περίπτωση, υπάρχει το ενδιάμεσο »Competition Mode»που μπορείς να επιλέξεις από τις χαρτογραφήσεις και το οποίο επιτρέπει μια γενναία γωνία ολίσθησης χωρίς να ρισκάρεις ανεπανόρθωτα.

Ωστόσο, με ένα μπάκετ, ένα καλό coil over set και μπόλικο θάρρος, η Ζ06 θα μπορούσε να είναι μια συγκλονιστική εμπειρία.

Και καθόλου, μα καθόλου πλαστική. Ειδικά, σε μια διαδρομή τόσο φυσική και γνήσια ελληνική, όπως ο Αχλαδόκαμπος. Αχ…

Photo: Επ. Κουτσούκης / 4Drivers

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf. Για τη μάνα σου

Η απαγορευμένη διαφήμιση του Golf πυροδότησε το ίντερνετ. Δεν έχει να κάνει με το αυτοκίνητο. Έχει να κάνει με τη μάνα μου, τη δική σου, τις μελλοντικές

Texting: 21 μέτρα ρίσκου. Πόσο αξίζουν τα μηνύματα;

Κόφ'το, κλείσ' το, άσ' το για αργότερα το κινητό. Υπακοή και σεβασμός απ΄όλους μας, ειδικά τους σκεπτόμενους Πραγματικούς Οδηγούς που οφείλουν να θέτουν το παράδειγμα. 21 μέτρα ρίσκου είναι πολλά

Ο Τζέιμς Χαντ του καλοκαιριού

«Μόλις 45 χρόνια πρόλαβε να ζήσει ο Χαντ. Ήταν αρκετά για να τα κάνει όλα. Να κυνηγήσει το όνειρό του οδηγώντας στο απώγειο του σπορ, τη Φόρμουλα 1. Αλλά και να κοιμηθεί με περισσότερες από 5.000 γυναίκες»

Ford Ranger Raptor. Bad ass με καρότσα

«Η εμπειρία με το Ford Ranger Raptor ήταν ικανή να σε κάνει να βλέπεις ένα pick-up ως κύριο αυτοκίνητο. Αδρεναλίνη με καρότσα. Δεν σου τυχαίνει και κάθε μέρα»

Καθαρόαιμη Lancia Rally 037

Το αυτοκίνητο-σταθμός πουλήθηκε έναντι €770.000...

Γιατί δεν βλέπεις συχνά τις Lotus στο δρόμο;

«Όσο και να γκρινιάζουμε πως θέλουμε αγνά και παρθένα driver's car, όταν έρθει η ώρα να βγουν τα χρήματα απ' την τσέπη βγαίνει ο πιο ασφαλής εαυτός μας στην επιφάνεια. Ελαχίστων εξαιρουμένων. Κάποιων τολμηρών με Lotus, για παράδειγμα»