Είμασταν στο Renault RS Day. Η εμπειρία μετά τον κορωνοϊό

Post date:

Author:

Category:

Με το που έληξε η καραντίνα οργανώθηκε το νέο Renault RS Day. Οι πιστοί «γαλλόφωνες» προσήλθαν στις διαδρομές που αγαπάμε

Renault RS Day

Προσθιοκίνητα, πολύχρωμα και με ανθρώπους που αγαπούν την οδήγηση. Το Renault RS Day, στην Ελλάδα, χωρίς προβλήματα αναπνευστικού. True story


Ο καιρός πέρασε. Η ζωή συνεχίζεται και η ανάγκη για ένα Driver’s Day, πιο έντονη από ποτέ. Χωρίς συνοδηγούς. Η φύση, παρά το σύντομο καύσωνα, είναι στα καλύτερά της. «Ας το κάνουμε, λοιπόν», αναφωνήσαμε

Γιατί λίγο ακόμη και ο δίλιτρος του Clio RS θα «νοσήσει» απ’ την ακινησία. Τα φρέσκα semislick που τοποθετήθηκαν έψαχναν χώρο έκφρασης.

Η διαδρομή

Τι καλύτερο λοιπόν από μια διαδρομή προς την κεντρική Ελλάδα. Στα μέρη που τέτοια εποχή ονειρευόσουν να βρίσκεσαι για να δεις από κοντά τα «θηρία» και τους «θεούς» του WRC. Πέτρες, σκόνη, θέαμα. Σκεφτόσουν τίποτα καλύτερο;

Ναι, κάποτε υπήρχε ένας αγώνας που λεγόταν Ράλλυ Ακρόπολις. Ήταν, ξέρετε, το κορυφαίο γεγονός της χρονιάς για πολλούς τέτοιες μέρες. 


Πριν όμως γίνουμε άκρως συναισθηματικοί, είπαμε να προσγειωθούμε στο σήμερα. Να μαζευτούμε μια παρέα με τα Renault RS και να οδηγήσουμε σε διαδρομές φορτισμένες με ιστορία

Renault RS Day

Επιλέγουμε την περιοχή ανάμεσα στην Οίτη, τη Γκιώνα και τον Τυμφρηστό. Ελλάδα στο δόξα πατρί. Θα μπορούσε άνετα να χαρακτηριστεί ως επίκεντρο του οδηγικού ενδιαφέροντος αφού προσφέρει πολλά χιλιόμετρα. Ίσως ο ωραιότερος τρόπος για να «γυμνάσεις» τα χέρια σου.

Είναι τόσες οι εναλλαγές του τοπίου που δε θα βαρεθείς ποτέ. Η άσφαλτος είναι σε καλή κατάσταση. Και η παρέα λίγο-πολύ οι συνήθεις ύποπτοι που συμμετείχαν και σε προηγούμενα Renault RS Day.

Αυτή τη φορά κι ένας «αλλόθρησκος». Το νέο Ford Fiesta ST, στα χέρια του Πάνου. Με περίσσεια θάρρους -και θράσους ενδεχομένως- μπήκε σφήνα στα «χωράφια» των καταξιωμένων Renault Sport μοντέλων.


Ράλι Ακρόπολις Ford Escort

Το ραντεβού

Η μέρα, η φύση, η διαδρομή και τα χρώματα των αυτοκινήτων είναι η χαρά οδηγού και φωτογράφου. Ταξιδεύουμε μέσω Αντιρρίου και Ναυπάκτου προς το φράγμα του Μόρνου. Πρόκειται για διαδρομή χωρίς ιδιαίτερη υψομετρική διακύμανση.

Ανάμεσα στα πλατάνια, τις βελανιδιές και με αρκετό ενδιαφέρον. Το ραντεβού μας ήταν στο Λιδωρίκι. Εκεί θα συναντούσαμε τους οδηγούς της παρέας που θα έρχονταν από Αθήνα και Εύβοια με τα υπέροχα, κατακίτρινα Megane RS.


Αφού μαζευτήκαμε κάναμε μια στάση στο πανέμορφο καταφύγιο της Οίτης με τα ελεύθερα άλογα. Στη συνέχεια κινηθήκαμε προς Λευκαδίτι, Στρόμη, Οινοχώρι, Σκλήθρο και Παύλιανη

Photo: Costas Tzagarakis

Οδηγούσαμε για αρκετές ώρες αλλά πάντα μας φαίνονται λίγες. Σφιχτά κομμάτια, με ενδιαφέρουσες υψομετρικές διακυμάνσεις. Οι διαδρομές μνημεία οδηγικής, Ακροπολικής απόλαυσης. Το ίδιο και τα τοπικά κρέατα που τιμήσαμε φτάνοντας στην Παύλιανη. Αγνή, ντόπια πρωτεΐνη

Ουπς! Κι ένας «αλλόθρησκος» στην παρέα με τα RS. Το Fiesta ST είναι μέαα στο πνεύμα των πιο οδηγοκεντρικών hot hatch της αγοράς. Εξ ου και ευπρόσδεκτο


Γράφοντας χιλιόμετρα

Στην συνέχεια η δρόμοι μας θα χώριζαν ξανά. Επιστροφή για τους Αθηναίους και εμείς για Πελοπόννησο.

Η συνέχειά μας με τα Clio RS και Fiesta ST ήταν εξίσου συναρπαστική οδηγώντας. Γραβιά, Ιτέα, Ναύπακτος. Έλατα, Ελιές και Θάλασσα. Σαφώς πιο ανοικτή διαδρομή όσο φτάνεις προς τη Θάλασσα. Με καλύτερη ορατότητα και καλό ρυθμό σβέλτης οδήγησης.

Μπροστά μας η γέφυρα. Πέρασαν πάνω από 300 χιλιόμετρα στροφιλίκι. Σε μια μέρα. Τα αυτοκίνητα είναι για να οδηγούνται. Νόμος του 4Drivers No 547.


Porsche Travell Experience

Photo: Β. Μαραγκός / 4Drivers

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει