Οδηγώντας το νέο Citroën C3. Άνεση και στυλ

Post date:

Author:

Category:

Το μπεστ-σέλερ της γαλλικής εταιρείας, το Citroën C3, μετά από 750,000 πωλήσεις προχωρά στη δική του ανανέωση από €13,500. Πώς είναι οδηγικά;

Citroën C3

Τελείως sui generis περίπτωση που κουβαλάει την -καλώς εννοούμενη- τρέλα της Citroën, τη διαφορετικότητα και, θα μπορούσα να πω, μια σχεδιαστική τόλμη που πολύ θα θέλαμε να βλέπαμε πού και πού απ΄τη γερμανική σχολή στη μικρή κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης


To C3 είναι το πιο ευπώλητο μοντέλο στη γκάμα των Γάλλων και βρίσκεται μέσα στην κορυφαία 5άδα του B segment. Μάλλον όχι άδικα

Αν μερικές φορές νιώθεις να συνταυτίζεσαι με τη γνωστή ατάκα «πλέον όλα τα αυτοκίνητα μοιάζουν μεταξύ τους», τότε μάλλον εδώ υπάρχει μια προφανής εξαίρεση: το Citroën C3 δε μοιάζει με κανένα.

Το C3 συνεχίζει την εξαιρετική του πορεία στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορία

- Διαφήμιση-

Τονίζει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του σε ό,τι έχει να κάνει με την εμφάνιση, την προσωπικότητα που ενισχύεται από τους χρωματικούς συνδυασμούς του αμαξώματος, αλλά και την άνεση που κάνει τα μοντέλα της Citroën να ξεχωρίζουν. 

Το μοντέλο που έδωσε νέα ώθηση στις πωλήσεις της μάρκας από το 2016, φαίνεται πως έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 750.000 ανθρώπων παγκοσμίως.

Είναι ξεκάθαρα μια επιτυχία της “Inspired By You” διάθεσης της Citroën, η οποία εμφανίζεται πρόθυμη να επεκταθεί.


Με τις νέες αλλαγές, η Citroën επιδιώκει να τονώσει τη διάθεση των υποψήφιων αγοραστών για διαφοροποίηση. Κοντολογίς, το νέο C3 είναι το μοντέλο με τις περισσότερες επιλογές για εξατομίκευση, ενώ θα συμφωνήσω πως είναι και το πλέον άνετο αυτοκίνητο στην κατηγορία Β (Opel Corsa, VW Polo, Ford Fiesta κ.ο.κ.)


Ένα πραγματικά σημαντικό στοιχείο που «υπογράφει» τη νέα αισθητική είναι τα προστατευτικά των πλευρών του αμαξώματος, τα λεγόμενα Airbump®.

Μια ωραία, πατενταρισμένη ιδέα της Citroën, με αφρώδη επιφάνεια, που σε απαλάσσει από το να σου αφήνουν σπαστικά σημάδια οι απρόσεκτοι διπλανοί όταν ανοίγουν την πόρτα τους.

Στην ανανεωμένη τους έκδοση, πλέον, αποτελούνται από τρεις κάψουλες και είναι τοποθετημένα χαμηλά στις πόρτες, έχοντας ένα χρωματιστό περίγραμμα ανάλογα με την επιλογή που έχει κάνει ο ιδιοκτήτης.

Οδηγώντας το

Εκεί που απολαμβάνεις το C3 είναι περισσότερο μέσα στην πόλη.

Κινείσαι σβέλτα και απροβλημάτιστα όπου και όποτε χρειαστεί ενώ το μάτι σου δεν βαριέται να απολαμβάνει ευχάριστες λεπτομέρειες που σου φτιάχνουν τη διάθεση.

Απ’ τις χειρολαβές που θυμίζουν βαλίτσα, τις επενδύσεις αλουμινίου και τις λεπτομέρειες σε μαύρη και κόκκινη «λάκα», μέχρι την «αιωρούμενη» οθόνη αφής (όλα γίνονται από εκεί με user friendly περιβάλλον χρήσης), τις πολλές και εύχρηστες θήκες για μικροαντικείμενα και τους ικανοποιητικούς χώρους για τέσσερις. Όλα σε κάνουν να ξεχνάς τη ρουτίνα του καθημερινού πήγαινε-έλα.


Οδηγώντας το C3 στον αυτοκινητόδρομο και στις πιο υψηλές ταχύτητες, η ανάρτηση δείχνει να «σφίγγει» και το αυτοκίνητο είναι αρκετά ευθύβολο στις ανοιχτές καμπές ενώ είναι σχεδόν μηδαμινές οι φορές που το συλλαμβάνεις να «πλέει»

Citroën C3

Τα πάντα είναι ρυθμισμένα με γνώμονα την άνεση και την ευκολία

Πληροφοριακά, μετά από 600 χιλιόμετρα αρκετής πίεσης, ο υπολογιστής ταξιδιού έγραψε 7,6 lt/100 km για μέση κατανάλωση (κάποια +2 lt απ’ την αντίστοιχη μέση που είδαμε στο ντίζελ).

Είναι εφικτή και μια τιμή της τάξης των 6 lt/100 km αν είσαι συνετός με το δεξί πεντάλ. Αρκετά καλά νούμερα συγκριτικά και αν συνυπολογίσετε ότι το οδηγήσαμε παραπάνω από σβέλτα.  


Το μεγάλο ατού του C3 είναι ότι δεν μοιάζει αισθητικά με τίποτε άλλο που κυκλοφορεί στην κατηγορία εκεί έξω. Στη Citroën δεν φοβούνται να ξεχωρίσουν και το κάνουν με εμφατικό τρόπο. Έως και εκκεντρικό

Citroën C3

Οι κινητήρες

Επί της ουσίας ευνοείται από τους αποδοτικούς, τελευταίας γενιάς κινητήρες Euro 6, με εξαιρετικά χαρακτηριστικά οικονομίας καυσίμων και επιδόσεων: 

• 3κύλινδρος βενζίνης PureTech 83 (PureTech 83 με S&S και 5ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων) και 110 (PureTech110 με S&S και 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων), 

• ή Diesel BlueHDi 100 (BlueHdi 100 με S&S και 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων). 

Για ακόμα περισσότερη ευελιξία και ευκολία στην οδήγηση, το νέο C3 είναι επίσης διαθέσιμο και με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EAT6 (PureTech 110 με S&S και EAT6). 


Citroën Ami

Φτιάξ’ το όπως σ΄αρέσει

Το νέο Citroën C3 επιτρέπει σε όλους να δημιουργήσουν το αυτοκίνητό τους σύμφωνα με τις απαιτήσεις τους.

Τα νέα στοιχεία εξατομίκευσης του νέου Citroën C3 που έχει πλέον 97 χρωματικούς συνδυασμούς, με νέα εξωτερικά χρώματα (Elixir Red και Spring Blue), νέα εξωτερικά διακοσμητικά και νέα σχέδια, αλλά και χρώματα για την καμπίνα των επιβατών (Techwood και Emerald)

Συνοψίζοντας, το C3 ενισχύει τη θέση του ως ένα από τα πιο προσαρμοζόμενα στα γούστα σας μοντέλα στην κατηγορία του. Ενδεικτικά, ευπειθώς αναφέρω:

• 7 χρώματα αμαξώματος: περιλαμβάνονται 2 λαμπερά νέα χρώματα- Elixir Red και Spring Blue – πλέον των γνωστών χρωμάτων της παλέτας 

• 4 χρωματικά πακέτα: στις οποίες περιλαμβάνονται τα πλαίσια των φώτων ομίχλης και ο διάκοσμος των Airbump®. Το χρώμα Emerald Blue έρχεται να προστεθεί στα “βασικά”(Μαύρο, Λευκό και Κόκκινο). 

• 4 χρώματα για την οροφή, στα οποία περιλαμβάνεται το νέο Emerald Blue. Τα χρώματα της οροφής, συνδυάζονται με τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, καθώς και με τα διακοσμητικά στις πίσω κολώνες του αμαξώματος. 

• 3 διακοσμητικά οροφής: με την παρουσίαση των νέων γραφικών που τοποθετούνται αυτοκόλλητα στην οροφή αλλά και στις πίσω κολώνες του αμαξώματος). 

Η έναρξη των πωλήσεων του Citroën C3 ξεκινά από αυτή την εβδομάδα. Περισσότερες πληροφορίες στον επίσημο ιστότοπο της Citroën

*Αρχική δημοσίευση Protagon


Citroën story

Info/Photo: citroën.gr

Το 4Drivers δεν ταυτίζεται κατ΄ανάγκην με τις απόψεις των αρθρογράφων που φιλοξενεί, ενώ, ταυτόχρονα, ενθαρρύνει την ελευθερία γνώμης των contributors προς μια ευρύτερη αντίληψη της αυτοκίνησης.

Διαβάστε μας (και) στο Protagon

Ίσως να σ’ αρέσει